Nevim jak Lada ( to by mohl vedet Skelet), ale Mazda udelala hodne vylepseni. U modelu RX-7 se musela po ujeti asi 50 000 mil udelat revize motoru ale u RX-8 nic takoveho neni. Jak bezny servis.No že sem tak smělej. O Wankelovu motoru vím jen ze základky z fyziky. Co si pamatuju, tak motor sám, sic vítězí pomalu na všech čarách, měl jeden zásadní nedostatek a to opotřebení špiček pístu. Přes všechny pokusy (špičky pístu z diamantů atd.) se problém s opotřebením nedokázal vyřešit.
Předpokládám že tedy od té doby co nechodím na základku se nějak výrazněji podařilo prodloužit životnost motoru, nebo měl můj učitel špatné informace?
jine konstrukcni reseni pistoveho motoru
Moderátor: Pátrač
Inteligence má své hranice,
ale blbost je nekonečná....
ale blbost je nekonečná....
Skelet ví jen co má napsáno v blogu. Tedy nic moc. Informace o tom se shánějí špatně a povědomí o těchto motorech Lady má minimum Rusů. Prostě to bylo určeno pro KGB a její následníky (zde mě napadá, že bych ten článek mohl hodit i na palbu, ale zde mi to až tak nezapadá). Nicméně u motoru VAZ 415, který byl montován do Samary, se udává 125 tisk kilometrů do první závady. Na kolik je tato informace pravdivá netuším.
Ostatně wankel se montoval i do Škodovky 1000MB. Více zde (víc taky nevím)
http://auta5p.eu/katalog/skoda/wankel_01.htm
Ostatně wankel se montoval i do Škodovky 1000MB. Více zde (víc taky nevím)
http://auta5p.eu/katalog/skoda/wankel_01.htm



Všimli jste si že vy se tady snažíte jak magoři a ten kdo si toto téma - dotaz a žádost o pomoc zadal se tady neukázal už celý týden? Já jsem dohledal motory s vnějším spalováním ale navím jestli o ně je zájem.


Pes(ticid) - nejlepší přítel člověka! Nechápete? Nevadí. Hlavní je, že víte že:
JDE O TO, ŽE KDYBY O NĚCO ŠLO, BYLO BY DOBRÉ VĚDĚT, O CO VLASTNĚ JDE.
- Hans S.
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 22/2/2007, 04:34
- Bydliště: Gartenzaun
- Kontaktovat uživatele:
Tak se to prostě vezme postaru, kanonem a čelně. Jeden průlet a medvěd je mrtvej. HotovoAlchymista píše:Offtopic
Zadné strelište s dvojicou GŠ-23 je vybavené RL a televíznym/IR zameriavacím systémom, schopným postreľovať ciele až do rozdielu rýchlostí Mach 2-2,5.
Akú zásobu streliva pre kanóny vezú, neviem, ale dopravný Il-76 s podobnou vežou mal dva pásy streliva dlhé viac ako sedem metrov.

O nepřekonatelnosti obranné výzbroje říkali už něco Amíci ve 30tých letech. Zkušenosti praví, že to není pravda. I pokud by stíhačka nedokázala zaměřit své rakety, tak pilot by měl mít dostatečný výcvik, aby si s daným bombardérem poradil bez většího rizika. Eins - Zwei

- Hans S.
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 22/2/2007, 04:34
- Bydliště: Gartenzaun
- Kontaktovat uživatele:
Pravdahydrostar píše:Zas to nepřeháněj. Tak lehké by to určitě nebylo.

To máš pravdu. Vraťme se ale k původnímu tématu. Když to tak veznu, tak ten radiální pístový motor je velice podobný hydrogenerátorům. A ten lichý počet válců není taky jenom tak, každý lichý počet válců totiž zaručuje lepší plynulost chodu motoru než nejbližší sudé počty válců...
Hydrostar se s námi trvale rozloučil...
Co se týká motoru s rotačním pístem, tak jsem trefil náhodou na tento článek. Já se o těch motorech učil kdysi dávno v Žilině.
http://www.autoznalosti.cz1.cz/index.ph ... motor.html
http://www.autoznalosti.cz1.cz/index.ph ... motor.html


Pes(ticid) - nejlepší přítel člověka! Nechápete? Nevadí. Hlavní je, že víte že:
JDE O TO, ŽE KDYBY O NĚCO ŠLO, BYLO BY DOBRÉ VĚDĚT, O CO VLASTNĚ JDE.