O porovnávání P-35 a Re.2000 ve Švédsku rovněž nic nevím. Narazil jsem pouze na zmínku, že Re.2000 byl nejvýkonější stíhačkou švédského letectva do příchodu J 22. Nicméně oblíben prý vůbec nebyl a to z technických důvodů - nespolehlivé motory, synchronizátor, vrtule ....
Z těchto důvodů byl asi P-35 považován za provozně lepší. Prostě byl spolehlivější a to se v mírovém používání cení víc než výkony.
Nesmíme totiž zapomínat na fakt, že Švédsko bylo neutrálním státem, mimo zájem bojujících mocností. Pokud by se švédští piloti aktivně účastnili bojů, možná by svůj názor pře hodnotili ve prospěch méně spolehlivého, ale výkonějšího Re.2000.
Nicméně podle stejného zdroje byl P-35 z prvoliniové služby ve švédském letectvu vyřazen již v roce 1944 a byl převeden k záložním resp. výcvikovým jednotkám. To Re.2000 potkalo až v roce 1945, po skončení války.
Z podpůrných jednotek pak měl být poslední P-35 vyřazen v roce 1951, Re.2000 to mělo potkat až v roce 1955.
Nevím, zda je to pravda, ale jsem si jist, že pokud ne, tak to tady určitě někdo opraví a uvede na správnou míru


"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire