Když už jste byli u těch letadel - podle Toma Womacka ( kniha
The Dutch Naval Air Force Against Japan - The Defence of the Netherlands East Indies, 1941-42, mimochodem vynikající) měl TROMP nosit dva Fokkery C.XI-W, ale měl jen jeden stroj. Ten byl těžce poškozen při nehodě 23. listopadu 1941 během pátrání po HMAS SYDNEY a TROMP za něj nikdy nedostal náhradu. Byl to již druhý Fokker přidělený TROMPU který havaroval, prvním byl stroj s označením W-6 odepsaný po nehodě 7. srpna 1940. Tady je jeho fotka -
A tady fotka TROMPU s letadlem na palubě (zda je to zrovna W-6 nevím) -
Ve zkratce o osudu Fokkerů C.XI-W v Nizozemské Východní Indii (NEI)-
K 7. prosinci 1941 bylo v NEI 8 letounů Fokker C.XI-W u dvou jednotek (GVT.13 a GVT.14). Stroje nesly označení W-1, W-4, W-8, W-10, W-11, W-12, W-14 a W-15. Stroje byly přiděleny jednotlivým křižníkům (JAVA, DE RUYTER, TROMP, SUMATRA), ale například během bitvy v Jávském moři zůstaly na Jávě takže unikly zničení na moři.
3. února 1942 byly zničeny W-4, W-10 a W-14 během japonského útoku na základnu hydroplánů Morokrembangan. Byly používány k výcviku pilotů, případně tam mohly procházet opravou či údržbou. Útočníky byly A6M2 z 3.Kokutai.
18. února 1942 byl sestřelen nad Maospati W-12, patřící křižníku DE RUYTER. Posádka se pokusila zachránit, přičemž padák měl pouze pilot. Pozorovatel se tedy chytil pilotova pásku, bohužel se neudržel a zahynul. Tento letoun poslal k zemi známý japonský stíhač Saburo Sakai (toho času příslušník Tainan Kokutai), bylo to jeho 12. vítězství.
2. března 1942 již bylo jasné, že Japonce nic nezastaví a NEI jim padne do rukou. Pozemní personál tedy zničil zbývající Fokkery C.XI-W (W-1, W-8, W-11 a W-13) soustředěné na jezeru Lengkong, v jednom z posledních útočišť nizozemských letadel.