
Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Moderátor: jarl
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Inak paradoxom je, že som čakal, že po takmer desiatich rokoch od môjho posledného hrania SP WaW respektíve WinSPWW2 nájdem nejakú novšiu hru, ktorá má vylepšenú hrateľnosť a začnem s ňou. Ostal som prekvapený, keď som zistil, že nič lepšie ťahové ako WinSPWW2 na trhu vlastne stále nie je 

Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel!
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Matrix Games pracuje na remaku(pracovny nazov Steel Tigers) ale momentalne je to v nedohladne. Inak robia to ti isty ludia co original(Joel Billings, Gary Grisby, Keith Brors, v podstate byvale SSI).
CETERUM AUTEM CENSEO MOSCOVIAM ESSE DELENDAM
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Dík za info. Budem to sledovať.
Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel!
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Moje 2 centy proč se SP nějak dál moc nerozvíjel.
Myslím, že ten koncept již přišel vývojářům překonaný. Kolem 2000 přišly první ze skvělé série https://en.wikipedia.org/wiki/Combat_Mission. Časem se tato větev her ukázala komerčně životaschopnější (3D grafika)
Naopak, co se překvapivě udrželo jsou tahovky z řady Panzer General (např. současné Panzer Corps, Klotzen)
Ale neříkám, že bych si nějaké oprášené SP rád nezahrál
Myslím, že ten koncept již přišel vývojářům překonaný. Kolem 2000 přišly první ze skvělé série https://en.wikipedia.org/wiki/Combat_Mission. Časem se tato větev her ukázala komerčně životaschopnější (3D grafika)
Naopak, co se překvapivě udrželo jsou tahovky z řady Panzer General (např. současné Panzer Corps, Klotzen)
Ale neříkám, že bych si nějaké oprášené SP rád nezahrál


Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Combat Mission, nikdy som popravde tomuto štýlu na chuť neprišiel. Za mňa 3D neurčuje hrateľnosť.bat píše: ↑2/1/2023, 14:26 Moje 2 centy proč se SP nějak dál moc nerozvíjel.
Myslím, že ten koncept již přišel vývojářům překonaný. Kolem 2000 přišly první ze skvělé série https://en.wikipedia.org/wiki/Combat_Mission. Časem se tato větev her ukázala komerčně životaschopnější (3D grafika)
Naopak, co se překvapivě udrželo jsou tahovky z řady Panzer General (např. současné Panzer Corps, Klotzen)
Ale neříkám, že bych si nějaké oprášené SP rád nezahrál![]()
Panzer Corps som hrával, ale ten mi príde dosť zjednodušený, respektíve počet jednotiek, ktoré ovládaš je malý. Aj keď koncept je podobný s SP WaW a WinSPWW2, ale práve ten počet jednotiek skôr simuluje úroveň plukov a vyššie. A mňa zaujíma práve tá taktická hra až na úrovni čiat, kde exceluje koncept SP WaW. Obchvaty, baráže, recon....toto všetko Panzer Corps má implementované naozaj iba v obmedzenej podobe.
A posledná vec, ktorá mi vadí v Panzer Corps, sú ťahové limity, ktoré tlačia hráča často až k nezmyselným ťahom.
Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel!
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Co si pamatuju, tak je (bylo?) to fakt jen o rozlišení. Na dnes už neexistujícím http://worldatwar.eu/ byl návod, kterak vymazáním(?přepsáním?) jednoho souboru udělat z free plnou verzi. Fungovalo to pro winSPWW2 (který sem moc nehrál) i pro winSPMBT (který sem hrával dost).
Nikdy nebyl překonaný a to je zároveň i jeho hřebík do rakve - přiliš složitý, detailní a tedy komerčně nepříliš životaschopný.bat píše: ↑2/1/2023, 14:26 Moje 2 centy proč se SP nějak dál moc nerozvíjel.
Myslím, že ten koncept již přišel vývojářům překonaný. Kolem 2000 přišly první ze skvělé série https://en.wikipedia.org/wiki/Combat_Mission. Časem se tato větev her ukázala komerčně životaschopnější (3D grafika)
Naopak, co se překvapivě udrželo jsou tahovky z řady Panzer General (např. současné Panzer Corps, Klotzen)
Cerkev je blízko, ale je ledovice. Krčma je daleko, ale půjdem opatrně.
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Na http://worldatwar.eu/ som chodil, škoda toho portálu. Hľadal som ten návod aj inde a nenašiel som hoAtaman píše: ↑2/1/2023, 18:37Co si pamatuju, tak je (bylo?) to fakt jen o rozlišení. Na dnes už neexistujícím http://worldatwar.eu/ byl návod, kterak vymazáním(?přepsáním?) jednoho souboru udělat z free plnou verzi. Fungovalo to pro winSPWW2 (který sem moc nehrál) i pro winSPMBT (který sem hrával dost).

Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel!
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
SP co jsem našel byl velice úspěšný a dobře hodnocený.
In less than two years the game had sold 85,000 copies and sales eventually reaching over 130,000 total units. Computer Games Magazine later labeled it one of the most successful computer war games ever.
-- tedy 130k prodaných kopíí a já dodávám milióny pirátských...
Třeba řada Hearts of Iron je IMO hodně detailní a obtížná, a přesto se pořád připravují další.
In less than two years the game had sold 85,000 copies and sales eventually reaching over 130,000 total units. Computer Games Magazine later labeled it one of the most successful computer war games ever.
-- tedy 130k prodaných kopíí a já dodávám milióny pirátských...
Třeba řada Hearts of Iron je IMO hodně detailní a obtížná, a přesto se pořád připravují další.

Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Možná by mohlo zabrat tohle?
V adresáři hry smaž soubor DXAnyTimer.dll a soubor CamoDLL.dll přejmenuj na DXAnyTimer.dll?
Cerkev je blízko, ale je ledovice. Krčma je daleko, ale půjdem opatrně.
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Za mě je to super hra, byť tedy hraji v modu Darkest Hour. Ikdyž pravda, že už je to trošku moc jednoduché, ale potom, co jsme se naučil si hru editovat si mohu obtížnost trochu zvyšovat.


Člen palby bez super hlášky pod čarou
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
@Dzin a to je ještě mod z HOI2? Už několik let se v tom neorientuju. Nejvíc jsem hrál HOI2 a pak méně HOI4 + BlackICE neb jsem neměl výkonný počítač a ani dost času...
Naopak jsem si rád přečetl AAR, protože některé byly psány pomalu jak romány či komedie. Třeba tento https://forum.paradoxplaza.com/forum/th ... 44.571801/ který psát trvalo déle, než byla celá existence Slovenského štátu
Naopak jsem si rád přečetl AAR, protože některé byly psány pomalu jak romány či komedie. Třeba tento https://forum.paradoxplaza.com/forum/th ... 44.571801/ který psát trvalo déle, než byla celá existence Slovenského štátu


- Hans S.
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 22/2/2007, 04:34
- Bydliště: Gartenzaun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Třeba současný Steel Division 2 mi přijde už komplexnější. V obecné rovině mají tyhle "šílenosti" obvykle malou, ale celkem věrnou komunitu, která zajišťuje stabilní příjem.
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Já to nemyslel tak, ža by SP byla špatná hra, právě naopak, sám sem s ní strávil hafo času. Byla tak dobrá, že dál jí vylepšovat už nešlo, podobně jako třeba WITPAE, od tý doby, co vyšel, se taky nikdo o nic podobnýho nepokusil.bat píše: ↑2/1/2023, 20:35 SP co jsem našel byl velice úspěšný a dobře hodnocený.
In less than two years the game had sold 85,000 copies and sales eventually reaching over 130,000 total units. Computer Games Magazine later labeled it one of the most successful computer war games ever.
-- tedy 130k prodaných kopíí a já dodávám milióny pirátských...
Třeba řada Hearts of Iron je IMO hodně detailní a obtížná, a přesto se pořád připravují další.
Cerkev je blízko, ale je ledovice. Krčma je daleko, ale půjdem opatrně.
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Ale ano neboj, pracuje sa

CETERUM AUTEM CENSEO MOSCOVIAM ESSE DELENDAM
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Fuj, to je hnusný!
Ale teď vážně - Steel Division 2 neznám, sem členem malé, ale celkem věrné komunita WITPAE a SPMBT, navíc koukám, že je to realtime a já radši tahy. Navíc je to zase tisíckrát omleté ww2 rusové x němci(neni nic nudnějšího než němci).
Jo, tak sem to myslel, sice stabilní, ale malý příjem, na rozdíl třeba právě od HOI.
Cerkev je blízko, ale je ledovice. Krčma je daleko, ale půjdem opatrně.
- Hans S.
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 22/2/2007, 04:34
- Bydliště: Gartenzaun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Sice to jde technicky provozovat i jako klasická realtime strategie, ale v takovém případě je to prakticky nekontrolovatelné (a nehratelné). Reálně se tam pohybuješ tak, že běh zastavíš, vydáš rozkazy, spustíš a po chvíli zase zastavíš, vydáš nové rozkazy a tak pořád dokola. Tedy tohle se týká taktické části, je tam pak ještě strategická, která je už čistě tahová.
Je to soustředěné na východ za WWII. Když tě nebaví Wehrmacht, tak můžeš vést Finy, Maďary, nebo třeba Rumuny. Taktická část je extrémně zaměřená na práci s terénem a s dohledností - tedy právě na oblasti, ve kterých 2D taktické strategie naopak úplně moc dobře fungovat v principu nemohou. Tohle mně osobně na SP trochu vadilo.
Tak jako tak myslím, že to za vyzkoušení stojí.
Naposledy upravil(a) Hans S. dne 3/1/2023, 12:38, celkem upraveno 1 x.
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Z čoho vychádzaš, že Steel Division je komplexnejší? Ja som videl pár gameplay-ov SD2 a popravde neurobilo to na mňa bohvieaký dojem (a to som ho chcel pôvodne kúpiť). Neustále dodávanie posíl v etapách, celkovo som v tých hrách ani nevidel zmysluplné použitie fog of war prípadne poriadneho reconu a delostreleckej baráže, alebo zadymovania.
Prosím Ťa, na akom fóre sa momentálne stretáva CZ/SK komunita? po zrušení worldatwar, som stratil kontakt.Ataman píše: ↑3/1/2023, 12:21Fuj, to je hnusný!
Ale teď vážně - Steel Division 2 neznám, sem členem malé, ale celkem věrné komunita WITPAE a SPMBT, navíc koukám, že je to realtime a já radši tahy. Navíc je to zase tisíckrát omleté ww2 rusové x němci(neni nic nudnějšího než němci).Jo, tak sem to myslel, sice stabilní, ale malý příjem, na rozdíl třeba právě od HOI.
Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel!
- Hans S.
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 22/2/2007, 04:34
- Bydliště: Gartenzaun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
Snad všechny gameplaye, které jsem viděl, byly naprosto příšerné. Hrát to stylem Command & Conquer není ideální a i když se tím dá vyhrát bitva, nedá se tak zvládnout válka. Dodávání posil souvisí s oddělenou strategickou částí. V ní vidíš, jestli je daná jednotka na bojišti k dispozici ihned (fáze A), nebo až ve fázi B či C. Když jsi v nějakém "statickém" obranném postavení, tak můžeš vše nasadit ihned.mikhail píše: ↑3/1/2023, 12:37 Z čoho vychádzaš, že Steel Division je komplexnejší? Ja som videl pár gameplay-ov SD2 a popravde neurobilo to na mňa bohvieaký dojem (a to som ho chcel pôvodne kúpiť). Neustále dodávanie posíl v etapách, celkovo som v tých hrách ani nevidel zmysluplné použitie fog of war prípadne poriadneho reconu a delostreleckej baráže, alebo zadymovania.
Na Fog of War je to imho celé postavené. Taktický průzkum je naprosto nezbytný, aby fungování mělo nějaký smysl. Jednotka, která nevidí = mrtvá jednotka. Význam terénu a průzkumu je extrémní. Zadýmování si ale nevybavím, dost možná tam vůbec není.
Já už se tomu nevěnuju, moc to žralo čas - nebylo možné si z taktické části odskočit a vrátit se k ní "zítra". A ta mohla zabrat klidně dvě hodiny. Nic pro taťky s dětmi

Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)
K tomuto len toľko, už len keby staré WiTPAE preklopili do nového kabátu, na FULLHD a vyššie rozlíšenie, tak ja by som si ho určite kúpil. A nemuseli by ani pridávať nové features. Škoda, že na tom nepracujú.
Pôvodný interface je strašne zastaralý a pomalý už aj na dobu vzniku tej hry čo bol tuším rok 2009.
Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel!