Re: Jihokorejský vrtulník KAI LCH-LAH
Napsal: 27/7/2020, 15:43
Tak to bych si dolovil vyloučit zase já. Není pro to žádný důvod a navíc je v USA jistá počet Viperů pro které budou hledat majitele. Konkrétně jistý počet nedodaný Pákistánu a stroje které patří k rušeným lehkým vrtulníkovým letkám USMC. Ovšem to jsou předčasné spekulace, ještě nejsou dodané ani objednané kusy.zzz píše:Reagoval jsem na Raseho (kterého jsem doplnil, že nevylučuji možnost společné služby AH-1W a AH-1Z a UH-1Y např. v ČR).
Dlouhodobě je provozovatelné ledacos pokud existuje dostatečné zázemí. Ovšem tento stav vznikl proto že se jako první vyráběli UH-1Y a až poté přišli na řadu AH-1Z. Tedy jejich společná služba byla od začátku braná jako dočasná záležitost. Navíc oni mají SuperCobru zavedenou už řadu let a tedy se pro ně nic nemění. Kdežto AČR by musela zavádět v podstatě další tip vrtulníku.zzz píše:Pouze jsem uvedl, že z praxe víme, že je dlouhodobě proveditelné společná služba AH-1W a UH-1Y. Viz 7-mi měsíční operační nasazení ("operačním nasazením" myslím vyslání z trvalé základny na sérii mírových cvičení po celém světě) které bylo komplikováno - viz podtržené:Having deployed in December 2019, the 26th MEU was one of the few Marine Corps units forward deployed during the COVID-19 epidemic. As seaports and airports around the globe closed, the USS Bataan Amphibious Ready Group with embarked 26th MEU adapted and developed creative ways to maintain its readiness
Je vysoce pravděpodobné že všech 15Mi-171 doslouží do konce životnosti a to z jednoduchého důvodu že minimálně do roku 2030 nebudou na jejich náhradu peníze. Pokud tech 8 krovových Mi-171 neprojde modernizací tak se nic nestane, prostě doslouží tak jak jsou. Ta modernizace se nedělá proto že v současném provedení nemůžou létat, ale proto aby se sjednotila jejich avionika.zzz píše:Tj. Skelete, já si nejsem jistý jestli cca 15x Mi-171š bude sloužit v AČR do roku 2035. A pokud nebude 15x Mi-171š sloužit do 2035, tak předpokládám, že na to AČR nějak zareaguje. A nepředpokládám, že bude zachován dosavadní velmi početný vrtulníkových platforem ve službách ČR (tj nejen v samotné AČR), když trendem je spíše unifikace.