Stránka 2 z 2

Re: Bitva u Leyte (7) - Válka v Pacifiku č 145

Napsal: 7/2/2024, 19:55
od Raiden
Wolfhound píše: 7/2/2024, 19:50 Krásně patrný vliv britské konstrukční školy u původní podoby plavidla.
Jj, silná výzbroj a nadprůměrná rychlost (v době uvedení do služby) do jisté míry na úkor pancéřové ochrany.
Zemakt píše: 7/2/2024, 18:57
Ano, starý obrněnec doposud projevoval stejnou nezdolnost jako jeho hrdinná posádka
Neskutečné, co tato loď do té chvíle vydržela a stále byla bojeschopná :shock: .
To ano, Jamaširo toho dokázala ustát opravdu hodně před tím než se potopila, zato o její sesterské lodi Fusó se to rozhodně říci nedá.

Re: Bitva u Leyte (7) - Válka v Pacifiku č 145

Napsal: 7/2/2024, 20:02
od Zemakt
No ono prostě je fakt, že tyto starší bitevní lodě a křižníky Vellké války byly konstruovány proti tehdejším hrozbám. A k nim prostě torpéda nijak extra nepatřila. Přesto je fascinující, co vše, proti tak ohromné kanonádě prvoválečná lodní struktura byla schopna vydržet. No, a pak stačily dvě tři rybky a byl s ní ámen.

Re: Bitva u Leyte (7) - Válka v Pacifiku č 145

Napsal: 9/2/2024, 12:35
od Raiden
Bitevní lodě tříd Fusó a Ise navíc již ve své původní podobě trpěly určitou strukturální slabostí trupu, což jejich rozsáhlé modernizace v 30. letech ještě více zhoršily (došlo k značnému nárůstu hmotnosti, což způsobilo nadměrné namáhání trupu).