Stránka 11 z 84
Napsal: 17/10/2010, 22:17
od Julesak
Dočerta, predbehol si ma
Na pokračovanie link nemáš?
Napsal: 17/10/2010, 22:41
od volk
Napsal: 17/10/2010, 23:05
od Julesak
Ďakujem
Je to už koniec?
Napsal: 18/10/2010, 21:03
od Julesak
Fotky z tamanskej brigády - pokračovanie:
http://twower.livejournal.com/399656.html
Napsal: 19/10/2010, 20:14
od Julesak
Napsal: 21/10/2010, 15:00
od volk
Napsal: 21/10/2010, 21:41
od Julesak
Koľko častí ešte asi bude?
Objavila sa zaujímavá správička, Admiral Gorškov by mal byť spustený na vodu 29. októbra, bodaj by to bola pravda.
Ešte jeden zaujímavý obrázok: BMP-3 a T-90 na cvičení spolu...

Napsal: 25/10/2010, 13:06
od volk
Asi už žádný a když, tak jen jeden. Ta videa se průběžne doplňovala dle průběhu cvičení.
Shrnutí:
http://www.tvzvezda.ru/news/forces/cont ... _2410.html
Napsal: 29/10/2010, 22:18
od Julesak
Admiral Gorškov spustený na vodu!!!
Napsal: 30/10/2010, 16:46
od Julesak
Napsal: 14/11/2010, 22:27
od Julesak
Pridávam odkaz na blog z návštevy volgogradskej motostreleckej brigády:
http://twower.livejournal.com/426426.html
na konci článku, resp. po poslednej fotke sú odkazy na ďaľšie 3 časti.
Zdá sa že nové uniformy sú už celkom rozšírené, i keď ani o starú Floru nie je ešte núdza.
Napsal: 2/1/2011, 14:31
od Julesak
Zaujímavý rozhovor s ruským ministrom obrany:
http://www.izvestia.ru/person/article3149988/
Je to kachna nebo skutečnost ?
Napsal: 29/1/2011, 08:50
od Kutuzov
Napsal: 29/1/2011, 12:18
od Alchymista
O tomto sa hovorilo už dávnejšie.
Otázkou je, či už niečo majú aj skutočne, fyzicky, alebo je to stále len na úrovni "mohli by sme... keby sme mali peniaze...".
Letové exempláre jednej z možných variant (bezpilotné raketoplány BOR-4) takejto hlavice boli odskúšané už v pomerne dávnej minulosti - leteli ako Kozmos 1374, 1445, 1517 a 1614 ešte v rokoch 1982-1984. Vtedy však boli na bojové použitie ešte príliš veľké (dĺžka 3,859m, rozpätie 2,875m pri strednom nastavení krídla, hmotnosť 1450kg) a presnosť navigačného systému asi tiež nebola príliš vysoká (pristávali na padákoch z výšky 7,5km).
Skúsenosti v tomto smere teda určite majú, otázka je, či našli aj peniaze na ďalší vývoj a stavbu.
GAZ Tigr-M versus IVECO LMV - porovnání průchodivosti
Napsal: 2/4/2011, 18:24
od Kutuzov
Když se tak dívám na test domácího GAZ Tigr-M (~ 100 000 $) versus IVECO LMV (~ 300 000 $), tak si tak říkám, že i Rusko má své lobistické mafie, které nakupují předraženou zahraniční vojenskou techniku, aby si namastily kapsy místo, aby měly namysli vyzbrojení své armády kvalitní technikou domácí provenience (a aby dali práci vlastním lidem) ...
Tigr-M má třídu balistické ochrany 6A, IVECO LMV má třídu 3. Třídu 3 mají všechny Tigry základní verze.
http://www.youtube.com/watch?v=UQSqaf9- ... r_embedded
Zdroj:
http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... )/page2825
Napsal: 2/4/2011, 19:04
od Heckler
Tak to asi není nic divného. Korupce bují všude a v Rusku obzvlášť.
Napsal: 2/4/2011, 19:38
od freeman
IVECO sa má v rusku licenčne vyrábať. Tigr-M nedávno dostali prvé kusy spolu s btr-82 VOlK sa myslím zatiaľ testuje ale asi bude tiež prijatý.
Minule bol na mylphotos report s fotkami tigra v čečne kde ho trafilo rpg do dverí alle neexplodovalo druhé vletelo dnu otvorenými zadnými dveramy a tafilo sedadlo šoféra požiar však uhasili - voz bol vtedy prázdny. A ešte odolal aj strelbe s pk a potom na ňom vojačkovia spokojne odišli.
Zaujímavé sú aj tie pancierové uraly ktoré v poslednej dobe hojne s úspechom používajú. Na jednom foto vidieť ako pod ním buchlo ied a bol slušne opečený zvonku aj kolesá sfúkli ale posádke v tej pancierovej búde sa nič nestalo. Len by mali konečne používať primerané sedadlá ako sa na mrap hodí a nie tie molitanové podušky

Napsal: 3/4/2011, 02:44
od Alchymista
Kutuzov - u IVECO zrejme ide rusom práve o licenciu - a teda predovšetkým o technológie a "know how" s ňou spojené. Poučili sa od číňanov...
Samotné vozidlo im môže byť ukradnuté, v tom sa asi zhodneme.
Napsal: 3/4/2011, 06:36
od knezdub
Jestli mě paměť neklame, tak Iveco má v Rusku výrobní závod. Koupili tam nějakou automobilku, ale nechce se mi hledat, Skelet to určitě ví přesně
Napsal: 3/4/2011, 09:36
od skelet
Jo, je to Iveco AMT, které má tři majitele Iveco, ruský URALAZ (bývalý URAL) a GAZPROM
http://www.iveco-uralaz.ru/eng/