Re: AČR kampak kráčíš?
Napsal: 10/3/2020, 21:35
Nikdy mě nepřestanou fascinovat lidé kteří si pořídí bydlení u letiště a pak se diví že je tam hluk.
To moc nevadí, protože ho zatím nikdo neohrožuje.Juraj Tichý píše:Ale vzdušný priestor ČRz Malaciek alebo Sliaca neuchranis.
Pilot startující z Čáslavi na tom bude úplně stejně.Juraj Tichý píše:Hypoteticky, ak vstúpi do vzdušného priestoru neodpovedajuce dopravne lietadlo v priestore "Ustia nad Labom", tak pilot z Malaciek vystartovaneho Gripenu, bude mat moznost akurat si pozriet skody, ktore dane dopravne lietadlo spôsobilo, ked trafilo pražský hrad.
@Scotty87Scotty87 píše:Přerov není ývažován nejspíš proto že je bez zázemí pro provoz moderních letadel. Na rozdíl od Pardubic, které jsou záložní letiště pro Čáslav už mnoho let. To už dává větší smysl použít Náměšť, ale ani k tomu není žádný důvod. Proč by se měla naše letadla přesunout na Slovensko nechápu už vůbec.
Pásmo hygienické ochrany zřízené kolem kravína znamená významné omezení možností využití pozemků, na nichž je zřízeno, neboť na těchto pozemcích je za existence pásma zpravidla nepřípustné budovat například rodinné domy. Proto může být pásmo zachováno, jen pokud trvá účel, pro který bylo zřízeno.
(...)
Důvodem pro zachování PHO (pásma hygienické ochrany) proto není existence kravína, ale existence chovu krav.
(Podle rozhodnutí Nejvyššího správního soudu ze dne 17.06.2011, čj. 7 As 27/2011 - 102)
Proč, když tyto přepravní kapacity normálně nepotřebuje?Padouch píše:celkem ostuda, že AČR nemá letecké přepravní kapacity a dopravu důležitého materiálu musí řešit pomocí dopravních Airbusů anebo soukromými leteckými společnostmi...
Třeba proto že by se tomohlo v krizových situacích hodit? Jako například zrovna teď.Skeptik píše:Proč, když tyto přepravní kapacity normálně nepotřebuje?Padouch píše:celkem ostuda, že AČR nemá letecké přepravní kapacity a dopravu důležitého materiálu musí řešit pomocí dopravních Airbusů anebo soukromými leteckými společnostmi...
Není nic špatného použít k přepravě civilního materiálu civilní letouny.
Ostatně vojáky USA do Iráku a Afghánistánu taky přepravovaly pronajatá letadla od amerických airlines.
Mimochodem "šedivky" AČR (A319) jsou vedeny jako vojenská transportní letadla.