Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Napsal: 10/9/2014, 11:14
Beda: tohle je vlákno o letu MH17, nikoliv o kosmickém smetí. Ber to jako první a poslední varování
Malajsicjci si myslím mají dobré informace, všimněme si že jejich ministr obrany byl nejdříve v Kyjevě, pak v Holansku a teď v Moskvě.1stCLJan píše:Rusové budou spolupracovat s Malajsií na objasnění příčin pádu MH-17, které posléze předloží světové veřejnosti
http://czech.ruvr.ru/news/2014_09_10/Ky ... ingu-2354/
Holanďani podle rozmístění trosek buď lžou o místě střetu a nebo GPS udával chybnou polohu. Přikláním se k první verzi , proto asi také Rusové s Malajci zahájí vlastní vyšetřování.m63 píše:Malajsicjci si myslím mají dobré informace, všimněme si že jejich ministr obrany byl nejdříve v Kyjevě, pak v Holansku a teď v Moskvě.1stCLJan píše:Rusové budou spolupracovat s Malajsií na objasnění příčin pádu MH-17, které posléze předloží světové veřejnosti
http://czech.ruvr.ru/news/2014_09_10/Ky ... ingu-2354/
---
Holandská zpráva mi "hapruje". Neumím najít ani teoretické vysvětlení mapky v jejich zprávě - figure 6. "Forwarrd section" v Petropavlivce resp. Rozsylném jsou moc blízko od údajného střetu s "vysoce energetickými objekty", i když bych zanedbal vektor dráhy letu a poslal jej jinudy.
Sekce kabiny by měla padat asi takto
Kabina (Cocpit) dopadla ve vzdálenosti 2,5-3km u Rozsypne, když trochu v simulaci upravíš Cx a plochu dílu tak ti ta vzdálenost bude odpovídat. Směr je taky OK. Rozervané plechy "forward section" klidně mohly doplachtit k Petropavlivce, lehčí, nebo aerodynamičtější kusy klidně i dál, čím lehčí, tím víc ovlivněné větrem. Zbytek zřejmě chvíli ještě držel pohromadě, než se rozpadl na části.m63 píše:Holandská zpráva mi "hapruje". Neumím najít ani teoretické vysvětlení mapky v jejich zprávě - figure 6. "Forwarrd section" v Petropavlivce resp. Rozsylném jsou moc blízko od údajného střetu s "vysoce energetickými objekty", i když bych zanedbal vektor dráhy letu a poslal jej jinudy.
Sekce kabiny by měla padat asi takto
Motory víme, kde se našly, jenž e s nimi vzniká potíž, že ještě mohly mít tah. Asi jsem to neuvedl přesně, když vyjdu z NL zprávy tak mám ten předek moc blízko, resp, spadl moc rychle, leda mne napadá, kdybych oddělil předek velmi účinně směrem nahoru nad vektor letu, byla by snad šance aby dopadl blíže, dříve jsme tu dával video se svědkem, že letadel bylo více ( tuším z reportáže Paris Match) tak tam chlap ukazoval směr, který by snad pasoval, ale jak se tu maže, tak to neumím najít. Možná později. "Forward section" snad kdyby se oddělila extrémně rychle a otočila se největším aeroodporem k vektoru letu a vzala to ostře "do nebe" by snad zvládla dopadnout tak blízko - tedy cca 2km.Tomas SK píše:miesto zostrelu by som neodvodzoval od miesta najdenia a balistickej krivky kabiny, skor by som pouzil nico "tazsie" a "neaerodynamickajsie" (teda niecoho co padalo po oddeleni /miesta zasahu/ s minimalnym vplyvom prudenia vetra v roznych vyskach). Mne by sa najviac pozdavali motory - je to kus zeleza a nema ziadne aerodynamicke plochy ktore by ho mohli vychyli. za predpokladu, ze motory prestaly pracovat inhed po zasahu (nulovy tah hned samozrejme nebol, nejaky dobeh a teda aj tah motory maju aj po preruseni privodu paliva)
Jenže "to" "neplachtí" uvažuji vstupní podmínky - váha předku cca 3,5 t rychlost 250 m/s. To je něco energie.elspec21 píše:... klidně mohly doplachtit k Petropavlivce, lehčí, nebo aerodynamičtější kusy klidně i dál, čím lehčí, tím víc ovlivněné větrem...
Nějak si nerozumíme. Přední část rozhodně nedopadla na zem vcelku a určitě neplachtila, takže hmotnost, Cx a plochu si můžeš "vymyslet" v hodně širokém rozmezí (to je práce pro komisi, zdokumentovat díly, posbírat, sestavit, propočítat atd., ale to až příští rokm63 píše:Jenže "to" "neplachtí" uvažuji vstupní podmínky - váha předku cca 3,5 t rychlost 250 m/s. To je něco energie.elspec21 píše:... klidně mohly doplachtit k Petropavlivce, lehčí, nebo aerodynamičtější kusy klidně i dál, čím lehčí, tím víc ovlivněné větrem...
PS: Jako autobus bych to nebral, dali tam i měřítko, takže si s tí pohráli, rozhodně jesli má být NL zpráva jako "+-autobus", tak asi nemá smysl cokoliv řešit.
Je to v excelu, počítám předmět(objekt) o vstupních podmínkách, kterému vezmu "okamžitě energii". Nic složitého. Letí a naráz mu dojde "štáva" a co se stane v 10 km při rychlosti 1000km/h, váhu předku jsme opravdu střelil, ale ne zas tak úplně "od pasu". Čím težší to udělám tím dál pofrčí. Se vstupní energií nikdy nespadne kolmo dolů, existují jisté vlastnosti hmotných tělěs."elspec21 -"Nějak si nerozumíme...
Zřejmě tam máš chybku, při dostatečné výšce bude dopad kolmý (kolmému se bude limitně blížit):m63 píše:Je to v excelu, počítám předmět(objekt) o vstupních podmínkách, kterému vezmu "okamžitě energii". Nic složitého. Letí a naráz mu dojde "štáva" a co se stane v 10 km při rychlosti 1000km/h, váhu předku jsme opravdu střelil, ale ne zas tak úplně "od pasu". Čím težší to udělám tím dál pofrčí. Se vstupní energií nikdy nespadne kolmo dolů, existují jisté vlastnosti hmotných tělěs."elspec21 -"Nějak si nerozumíme...
Takže ty v simulaci pádu letadla zanedbáváš takovou marginální záležitost jako odpor vzduchu. Hmmm:)m63 píše:...Se vstupní energií nikdy nespadne kolmo dolů..."elspec21 -"Nějak si nerozumíme...
To není balistická křivka, já nic nepálím, to je letící objekt - letadlo - a skokově mu beru energii v reálném prostředí za vstupních podmínek, a sleduji co se s tím objektem děje. Pochopil. nic nestřílím ze země, letím předmětem o váze ... rychlostí ... (směr neřeším) a chci vedět jak rychle, a daleko dopadne. Mám v tom chybu? když mu vezmu "ˇšťávu" tak nikdy, a to absolutně nikdy, nepůjde kolmo dolů, neb letěl rychlostí ... a vážil ... a na něj platí vlastnosti hmotných předmětů, které nebudu rozepisovat.elspec21 píše:zřejmě tam máš chybku, při dostatečné výšce bude dopad kolmý (kolmému se bude limitně blížit
Nic složitého, prostě nikdy se předmět hmotný a to jakýkoliv, nezastaví neb existuje např. setrvačnost. Nikdy kolmo dolů. Je mi až žinantní o tom psát - smažte.kil píše:No ono je to složitější...
Zatím nemám k dispozici kompletní elektrické schéma B777-200, podle informací které mám k dispozici jde údajně datová sběrnice - jsou tam snad 3 z kabiny pilotů, kde jsou rovněž pojistky pro BB. Kdyby jsi tedy oddělil kabinu, asi by byly BB KO.Ale hledám schéma zapojení. Nemohu to říci na 100%. A stal se případ kdy BB byly okamžítě KO už jsme to tady zmíníl - Silkair 1997 .palo satko píše:taka otazka. pozeral som diskusiu o tej sprave, existuje ešte v dejinach aj iny pripad, že by sa niekto trafil tak presne prvou ranou do všetkych kablov, ktore vedu od čidiel a mikrofonov k dvom záznanikom (čiernym skrinkám)? prave som čital, že to čo uvadzaju holandania nie je možne.