Stránka 14 z 68
Napsal: 23/8/2011, 12:17
od kopapaka
křižák píše:Na ruském foru sem narazil na info, že kompozity použité při stavbě T-50
maj malou pevnost a též problém s únikem kapalin jako u americké F-22.
ono záleží co je myšleno tou malou pevností, taky to klidně může znamenat, že použité kompozity mají jiné výhody, které jejich použití ospravedlňují.
Bez komplexního pohledu nám ten komentář jen těžko něco řekne.
Napsal: 23/8/2011, 12:22
od skelet
ani to jestli se zakládá na pravdě
Napsal: 23/8/2011, 12:31
od krizak
To bude nejspíž únik od techniků co mají přístup k letounu. Jináč tady nemúžem čekat odkazy na to s čeho ten kompozit vlastně vyroben,
jak obvyklé v případě letadel USA nebo Evropy
Napsal: 23/8/2011, 22:14
od rabo
To nebude únik od technikov, lebo všetkých 15 musí byť ticho. Takíto ľudia nepíšu na verejné a asi na nijaké fóra. S ľuďmi od vývoja sa na fórach stretneš veľmi, veľmi ťažko a je jedno z akej sú krajiny. Na fóra píšu aj ľudia čo majú informácie z prvej ruky - novinári odbor. časákov, ale aj tí vedia čo môžu a čo nesmú napísať.
Napsal: 27/8/2011, 17:48
od krizak
Série krásných letových
Napsal: 1/9/2011, 08:43
od Kutuzov
Napsal: 2/11/2011, 09:52
od krizak
Na dikuzním fóru keypublishing sem narazil na zajímavé výpočty. Podle výrobce F-22 má 8.200 kg paliva, ale výpočty dokazují až 9.360 kg paliva a dolet 2500km. Ruský T-50 má podle stejných výpočtů kapacitu vnitřních nádrží 8.800 kg a doletí na vdálenost 3000km. T-50 má dosti plochý trup a proto prý může nést jen 4 PLŘS středního doletu.
Možnosti vyzbrojení letounu T-50
http://vimeo.com/30889105
Napsal: 2/11/2011, 09:57
od skelet
4 PLŘS středního doletu
já jich na tom obrázku napočítal osm
Napsal: 2/11/2011, 12:39
od krizak
To jsem tedy kok..

,mě zaujala ta grafika té výzbroje a jaksi už nepočítal počet ŘS. Stejnak skutečné možnosti a počet ŘS, které ve výzbroji T-50 se dovíme až bude u bojových letek .
Napsal: 2/11/2011, 15:14
od cover72
To mi hlava nebere, jak se výpočty dokazuje objem palivových nádrží?
Napsal: 2/11/2011, 15:50
od krizak
Též s takovým výpočtem ještě nestkal, tady v tém odkazu vysvětluje postup výpočtu
http://forum.keypublishing.co.uk/showth ... 00&page=27
Přiznává maximální chybu 3%
Napsal: 2/11/2011, 17:53
od cover72
Áha, takže přeci jen odhady z nákresů palivových nádrží ve schématech. A to jse si říkal, že to se snad nedělá...
Dám námět pro zamyšlení nad věrohodností takových výpočtů. Když jsem psal o SuperHornetu, za nic jsem nemohl přijít na šípovitost. Tak jsem si řekl, že to zkusím změřit na ilustracích. Jenže co to? Mezi jednotlivými půdorysy SuperHornetu byly v šípovitosti rozdíly až 9°! Na pohled by to člověk neřekl, ale s úhloměrem to tak bylo.
Takže brát schémata jako bernou minci a něco na jejich základě počítat... Mno...
Napsal: 2/11/2011, 18:04
od kopapaka
cover72: jo, přesně tak, stačí projít pár modelářských diskusí, speciálně ty o věrohodnosti podkladů na stavbu maket.
Podotýkám, že často jsou to podklady strojů, které jde přeměřit v muzeu nebo tak něco...
Napsal: 9/11/2011, 17:56
od kopapaka
Napsal: 17/11/2011, 22:35
od DJW
Napsal: 29/1/2012, 09:07
od krizak
Napsal: 21/2/2012, 11:07
od kopapaka
Napsal: 22/2/2012, 08:09
od Alchymista
Mne to pripadá ako photoshop...
Napsal: 22/2/2012, 09:40
od kopapaka
Alchymista: Možné je opravdu všechno, ale to by si musel někdo pořádně pohrát.
Viz video, čas 1:12...
Sukhoi PAK FA T-50
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cpbwmTIcpY
Napsal: 22/2/2012, 10:19
od asija
nezasvecena otazka: Proc to ma byt photoshop - on je nejaky probblem z toho letadla vypoustet rakety?