Aktuálne ILS CAT I A ICAO pre VPD 36, NDB

To já samozřejmě vím. Proto jsem psal VYPLATÍPikujuci brizolit píše:Skeptik, ehm, Bratislava má na dráhe 31 vybavenie na pristátia za poveternostných miním zodpovedajúcich CAT II/IIIA už od roku 2000 a niečo![]()
Chachá. Sorry, mě tahle naivita vždy rozesměje.Pikujuci brizolit píše:ja to vidím takto:
Za letovú hodinu MiG-29 solíme ako keby sme lietali pomaly na raptoroch...a to až na pár ľudí nikoho netrápi, veď " eto boľšoja mašina".
Skeptik, štát vtedy plánoval prenájom letiska zahraničnému prenajímateľovi, s CAT I by to prenajali asi neviem komu.Skeptik píše: LZIB má CAT IIIA proto, že ji má LKPR, ale ekonomicky se jim to vůbec nevyplatí. Šlo jen o prestižní záležitost.
A už je to tu zase.Pikujuci brizolit píše:Sepetik, s cca 8000USD za letovú hodinu na starších F-16 ......
Takže JFKPikujuci brizolit píše:Skeptik, z hlavy JFK New York?
EDIT: LAX, JFK, CVG,ILN, ATL, SFO, OAK, ORD a bude ich viac, to sú 15 rokov staré info
Toto je vec nasej vojenskej doktriny. Tie 3 letecke zakladne by v pripade vojnoveho konfliktu sluzili aj pre zahranicne posilove jednotky. Podobne to maju aj pobaltske krajiny a tie de facto letectvo ani nemaju. Presov - prifrontove vrtulnikove letisko sluziace pre jednotky priamo podporujuce pozemne sily. Sliac zakladna pre stihacov a Malacky zaloha pre Sliac a zaroven logisticka zakladna pre prichadzajuce jednotky, napr. rychlej reakcie. Cize zmenenie poctu zakladni je mozne, ale musi byt sprevadzane zmenou doktriny. Napriklad zrusenie Malaciek, ale dohoda s letiskom Bratislava a vybudovanie tam vojenskeho terminalu a tak podobne.Juraj Tichý píše:Mikojan: a pri financiach sa vraciame koleckom späť, na co su nam 3 LZ, keď žiadna nie je 100% stave.