Mirku. Neustále podsouváš svým oponentům čísla, která neříkají, a pak je "vyvracíš" čísly, která tví oponenti sami říkají. To je trolling přímo ukázkový; někdo by to také mohl nazvat demagogií.
Viz tvé ohánění se tím, že "ignorujeme 5-7 sekund", což je pokazatelně kec. Sleduj:
od cover72 » [b]20/1/2014, 17:30[/b] píše:Mějme příklad: raketový systém PVO detekuje letoun ve vzdálenosti 5km a výšce 30m, letící k OZ rychlostí 110 m*s^-1. Má radar s periodou aktualizace sledované výseče 2 sekundy, který potřebuje dva scany, aby uzamkl cíl. SŘP systému PVO potřebuje další 2 vteřiny, aby spočítal palebné řešení a nabídl je operátoru. OZ trvá další vteřinu, aby natočil OZ k cíli a odpálil ŘS. Střele, letící rychlostí 700 m*s^-1, trvá let na vzdálenost 3500 metrů 5 vteřin.
Ergo, celková reakční doba systému plus doba letu k cíli je 4+2+1+5=12 sekund.
5 sekund je doba letu rakety k cíli. Ergo, pro reakční dobu OZ zbývá 4+2+1 sekund, což je... 7 sekund! Píše
cover. A podívej se na časovou známku
mého postu: 17:30, ano?
A kdy jsi
ty poprvé napsal o 7 sekundách? V postu ve 21:28.
Já jsem psal o 7 vteřinách 4 hodiny
předtím, než jsi to poprvé zmínil ty, a ty máš takovou drzost, že potom tvrdíš, že
že existuje Pl S13 Osa , velkoryse pomineme. A budeme zdůraznovat že Kub má reaknčí dobu 25s, že Osa šla až na 5-7s o tom pssst
???
Stejně tak viz tvé trollení s výškou:
Mirek58 píše:zde se už doslova fantazíruje ( A 10 v letové hladině 10m jen pro to, aby se dostaly pod hranici PVO, když jak jsem uvedl např el. stožáry mají výšku 35m
O 10 m nikdo a nikde nepsal. Tedy rozhodně ne já.
Psal jsem o 30m a doložil to ze tří kvalitních a uznávaných zdrojů.
Na té straně 8 je zcela jasně uvedeno, že podle pilota (z časopisu Take-Off) šli na 100 stop = 30m v Nevadě, a podle pilota (z časopisu Flight Global) že v Evropě sice oficiálně platil mírový limit 2000/500 stop, ale ve skutečnosti piloti létali podstatně níže, okolo těch 100 feetů a tedy 30 metrů. Ten z T-O také napsal, že si museli dávat při zatáčkách pozor, aby křídlem nevzali strom, a že leckdy létali nad cestami podm úrovní stromů.
3 piloti A-10A. Časopis Flight Global, časopis Take-Off a vzpomínky Majora Andrewa Bushe, sloužícího v roce 1982 u 81. Tactical Fighter Wing -- versus dojmy jednoho Mirka, který vzpomínky a interview s oněmi piloty A-10 pokládá, cituji, za "fantasmagorie."
Teď ti budu citovat překlad ze vzpomínek maj. Bushe, co bude s tvými "cvičáky" a "sloupy VVN" a "fantasmagoriemi" malinko kontrastovat. Sleduj:
Major Andrew Bush, A-10A pilot, 81st. TFW, RAF Bentwaters, 1982 píše:Vymýšleli jsme cvičné scénáře a létali podle nich simulované útoky. Jedena z mých oblíbených oblastí ležela západně od Bentwaters a měla pěkné terénní prvky, se kterými se dalo pracovat. Následuje přesně ta samá mapa, jakou jsem používal. Byly tam reálné oblasti, kterým jsme se museli vyhýbat (jako letiště a staré dámy, které neměly rády hluk proudových motorů). Ty jsem zakroužloval rudě a označil jako obálky PVO SAM, spojenecké bezletové zóny atp.
(...) ve skutečnosti byl naším cílem most, ale mohl představovat cokoli.

Města, která vidíš na té mapě, jsou Corby (16,000 obyvatel), Market-Harborough (20,000) a 30km na severozápad leží město Leicseter s 500,000 obyvateli. Jasan, typický vojenský cvičák.
Major Andrew Bush, A-10A pilot, 81st. TFW, RAF Bentwaters, 1982 píše:Plánujte příletovou trasu, která bude kopírovat terén... Chcete letět tak, aby byl terén mezi vámi a cílem tak dlouho, dokud je to jen možné. To znamená, že od počátečního bodu náletu nepoletíte k cíli přímo. Popravdě, pokud budete chytře využívat terén, vsadím se, že k nemu nepoletíte přímo. (...) Vaše použití zvlněného terénu ke krytí často rozhodne o úspěchu či neúspěchu mise
A teď zírej a nevěř vlastním očím: sloupy VVN!
Major Andrew Bush, A-10A pilot, 81st. TFW, RAF Bentwaters, 1982 píše:Křižovatka silnice a vedení velmi vysokého napětí na jih od IP B602 by měla být také snadno rozpoznatelná.
No wow. Představ si, oni měli mapy. To je kouzlo, díky kterému věděli, kde jsou vedení a sloupy VVN a nemuseli do nich vrazit ani u země. A jak vysoko že létali?
Major Andrew Bush, A-10A pilot, 81st. TFW, RAF Bentwaters, 1982 píše:Tento článek počítá s evropským scénářem, jaký jsme plánovali v 80. letech, tj. s prostředím vysoce nasyceným PVO. (...) V Evropském scénáři jsme létali nízko. "Nízko" znamenalo pod 300 stopami. 300 stop výšky by přitom bylo OK pro přelety do cílové oblasti... <tj. pod 100 metry vždy a všude -- pozn. překl.>
Jít se strojem níže zvyšovalo obtížnost navigace, protože jak jste se přibližovali zemi, ta vysávala vaše soustředení, až jste se ve 100 stopách soustředili téměř pouze na to, abyste do ničeho nevrazili. Ve 100 stopách <=30 metrech AGL> byla kontrola 6. hodiny navigace nad neznámým terén velmi těžká.
Všimni si, že o těch letech ve výšce 30 metrů píše jako o faktu, ano? Létal tak v míru. Poblíž měst s desetitisíci lidí. Nedaleko drátů VVN. Které měl v mapách. A jak pokračuje?
Major Andrew Bush, A-10A pilot, 81st. TFW, RAF Bentwaters, 1982 píše:Přelétávejte ve zhruba 300 stopách a 300 uzlech indikované rychlosti. Při útoku jděte níže a rychleji. (...)
Každý pilot Hogu zkoumá vlastní přidělený sektor na hrozby... Napříkladu Šilku. Zpravidla se první útočí na PVO/PLK a až potom na cíle -- pokud máme více, jak jeden přelet. Hlasitost výstrahy ozáření radarem je naplno, aby ji pilot nepřeslechl. Slyšíš, vidíš, zničíš. Pokud slyšíš, ale nevidíš, okamžitě se odpoutáš, schováš a řešíš, co je špatně.
(...)
Od severního IP (B601) klesneme k jihovýchodu do nižší výšky <tj níže, než bylo "přeletových" 100 metrů - pozn. překl.> a použijeme zvlněný terén, abychom zamaskovali náš přílet. "Skokánek" je hřeben zvlnění... Tam vedoucí sekce přitáhne, aby uviděl cíl -- ne výše! a jak přeletí hřebe, už by měl cíl dostávat do mířidel.
Úlohou wingmana je krýt střílejícího vedoucího, ale může střílet na hrozbu, pokud to bude potřeba.
Tak co. Copak jsou tu fantasmagorie: to, co píši na základě tří dobrých zdrojů typu
"byl jsem tam a dělal jsem to" já, nebo to, co si domýšlíš a vymýšlíš ty?
* * *
Ohledně Jugošky děkuji Skeletovi, přesně vysvětlil rozdíl mezi Jugoslávií a WW3 '86. Bohužel, je vidět, že kdo nechce vidět, neuvidí a kdo nechce chápat, nepochopí.
Takže Mirku. Co do tvých milovaných hromad hrnců a kamínek -- to fungovalo jen a pouze proto, že se tanky v Srbsku nehýbaly. Proto mohl hromady hrnců načapat radarem J-STARS (který v roce 1986 neexistoval) a jejich zdroj tepla bombardovaly F-16 s IČ kontejnery (které by v roce 1986 byly používány úplně na jiné věci, páč jich bylo o hodně méně).
Jinak řečeno, každému, kdo je ochoten si to připustit, musí být jasné, že hromadou hrnců a kamínkama, či modelem s překližky s kamínkama můžeš "simulovat" jako klamnými cíli stojící tanky a letadla na stojánce. Protože hromady hrnců s kamínkama nejsou co? Samohybné.
Chceš-li nám tu tvrdit, že v případě útoku VS na NATO by sovětské tanky stály na místě a MiGy stály na stojánkách (aby se daly zachraňovat hromadami hrnců), potom jsi v komediálním faktoru dotáhl jmodrakovy T-64 a 2000 MIGů v Bulharsku.
Dále, ano, měli v Jugošce jiný systém. Pokud nebyly napadeny, musely se stíhačky na bojové hlídce (!) doptávat řídícího na povolení útočit na jakýkoli cíl se vyskytl. Skutečně si myslíš, že ve WW3 by F-16 na bojové vzdušné hlídce musely komunikovat se základnou "jsme na bojové hlídce a jsou tu nějaké MiGy. Smíme je postřelovat? Smíme? Smíme už?"
To ty se prober.