Su-37 Flanker (Su-35)
Moderátor: Julesak
- skflanker_
- rotmistr
- Příspěvky: 121
- Registrován: 28/7/2014, 20:51
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Ďalšie video z Komsomoľska na Amure (Google, Wiki) - síce horšia kvalita videa, ale na konci fotky
všimnite si tých ľudí pri dráhe - a to dosť blízko dráhy ...
Lepšie fotky tu http://sandrermakoff.livejournal.com/673516.html - a tu sa píše o vetre - vietor mu znepríjemnil pristávanie, takže potom beriem späť moje slová o "nekázni" pilota
Ad Kvočur - na Slovensku bol aj na "súkromnej" návšteve na Sliači v 1998 na svojej upravenej Su-27 - konzultácie a inštruktáž našich pilotov lietajúcich display s MiG-29 ...
všimnite si tých ľudí pri dráhe - a to dosť blízko dráhy ...
Lepšie fotky tu http://sandrermakoff.livejournal.com/673516.html - a tu sa píše o vetre - vietor mu znepríjemnil pristávanie, takže potom beriem späť moje slová o "nekázni" pilota
Ad Kvočur - na Slovensku bol aj na "súkromnej" návšteve na Sliači v 1998 na svojej upravenej Su-27 - konzultácie a inštruktáž našich pilotov lietajúcich display s MiG-29 ...
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Kontrakt s Čínou na dodávku Su-35 by mal byť podpísaný už budúci mesiac počas zasadania spoločného výboru pre vojensko-technickú spoluprácu, povedal pre tlač. agentúru Interfax AVN vicepremiér D.Rogozin.
Čína bude chcieť úpravu Su-35 na vlastné požiadavky a nechce ruské verzie 35 BN a 35 S. V prvej etape by sa malo jednať o dodávku 24 ks Su-35 MK(pravdepodobné označenie). Čína je po RF najväčším užívateľom lietadiel Su-27/30 s 281 dodanými kusmi. Tento počet nezahŕňa výrobu čínskych klonov J-11 B na základe Su-27.
http://vpk.name/news/119343_kontrakt_na ... gozin.html
Čína bude chcieť úpravu Su-35 na vlastné požiadavky a nechce ruské verzie 35 BN a 35 S. V prvej etape by sa malo jednať o dodávku 24 ks Su-35 MK(pravdepodobné označenie). Čína je po RF najväčším užívateľom lietadiel Su-27/30 s 281 dodanými kusmi. Tento počet nezahŕňa výrobu čínskych klonov J-11 B na základe Su-27.
http://vpk.name/news/119343_kontrakt_na ... gozin.html
Je ne suis pas Charlie! alebo: nie som Charlie(provokatér), som za tradičnú rodinu


Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Nech si ich zavedú . Aj EU aj USA predávajú svoje najlepšie systémy . F-22 nie, lebo tie už za tie peniaze nikto teraz nechce.
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
První zveřejněná fotka, na které jde vidět "sériová" multifunkční AESA L-pásmová anténa v náběžné hraně křídla Su-35S

více fotek > http://www.kommersant.ru/doc/2588886

více fotek > http://www.kommersant.ru/doc/2588886

Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Pri tomto má napadá taká laická otázka - prečo potom nemajú(lebo pokiaľ viem, tak nemajú) AESA aj hlavný radar v "nose"?mepu píše:První zveřejněná fotka, na které jde vidět "sériová" multifunkční AESA L-pásmová anténa v náběžné hraně křídla Su-35S
více fotek > http://www.kommersant.ru/doc/2588886

Nie je dôležité ako sa hlasovalo, ale ako sa to spočítalo.
Jediný režim ktorý uznávam je pitný.
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
však F22 taky nemá AESA radar a vadí to ???
když se podíváž na výkony radaru SU 35 tak to bohatě stačí

Re: Su-37 Flanker (Su-35)
ale on ho má...

"We can't restore our civilization with somebody else's babies."
"Settlemunt my arse, let's slot floppies"
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Dotaz.
Všude se udává, že Su-35S má radar PESA typ N-035 Irbis E. Ten má, např. vůči AN/APG-77 kategorie AESA, sice nižší počet současně sledovaných i postřelovaných cílů, ale na druhou stranu, díky mechanicky i elektronicky vychylované anténě, skenuje prostor před letadlem v horizontální rovině +/- 120°. Na rozdíl od +/- 60 ° u radarů kategorie AESA. Pochopil jsem, že tento "nedostatek" je u radarů AESA řešen dalšími anténami rozmístěných na různých místech draku.
Jenže nikde jsem nenašel, že by Su-35S měl mýt kromě Irbisu E i další antény AESA.
Nemůže to náhodou být tak, že na fotkách je nová nebo pokusná verze Su-35S s radarem N-036 Bjelka připravovaného pro PAK-FA? Ten, na rozdíl od N-035 Irbis E, AESA antény v náběžných hranách (N036L-1-01) má.
Všude se udává, že Su-35S má radar PESA typ N-035 Irbis E. Ten má, např. vůči AN/APG-77 kategorie AESA, sice nižší počet současně sledovaných i postřelovaných cílů, ale na druhou stranu, díky mechanicky i elektronicky vychylované anténě, skenuje prostor před letadlem v horizontální rovině +/- 120°. Na rozdíl od +/- 60 ° u radarů kategorie AESA. Pochopil jsem, že tento "nedostatek" je u radarů AESA řešen dalšími anténami rozmístěných na různých místech draku.
Jenže nikde jsem nenašel, že by Su-35S měl mýt kromě Irbisu E i další antény AESA.
Nemůže to náhodou být tak, že na fotkách je nová nebo pokusná verze Su-35S s radarem N-036 Bjelka připravovaného pro PAK-FA? Ten, na rozdíl od N-035 Irbis E, AESA antény v náběžných hranách (N036L-1-01) má.


"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
To čo je na fotke nie je relevantne potvrdené. Môže to byť radarová anténa ,ale aj nie. Nikto nevie. Rusko rieši predaj Su--35 do Číny a možno to to má byť to čo odlíši domáce od licencie. Hádam.
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Jen taková hloupá otázka: Dá se anténa v náběžné hraně použít na odmrazování námrazy? :-)
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Mne sa na tej fotke pacia tie sudruzky. Co sa tyka prace s kabelazou, od natahania vodicov z kotuca na dielni, az po finalnu montaz na lietadle, neexistuje nikto kto by to dokazal spravit lepsie ako baby 

Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Pokud myslíš el. proudem, tak ne. Vodiče (odporové) by musely mít parametry (materiál, tloušťku, apod.) které nevyhovují pro anténu.pks píše:Jen taková hloupá otázka: Dá se anténa v náběžné hraně použít na odmrazování námrazy? :-)
Pokud myslíš, jestli by v prostoru antény (např. mezi "plůtky"), v radomu, mohly být např. jiné vodiče, tak ne. Rušily by anténu.
Pokud myslíš, jestli by v témže prostoru mohly být hadičky systému na bázi chemikálií např. glykolů, tak ano.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Či on nemyslel,že či by anténa rozmrazila námrazu svojím vyžarovaním?Alfik píše:Pokud myslíš el. proudem, tak ne. Vodiče (odporové) by musely mít parametry (materiál, tloušťku, apod.) které nevyhovují pro anténu.pks píše:Jen taková hloupá otázka: Dá se anténa v náběžné hraně použít na odmrazování námrazy? :-)
Pokud myslíš, jestli by v prostoru antény (např. mezi "plůtky"), v radomu, mohly být např. jiné vodiče, tak ne. Rušily by anténu.
Pokud myslíš, jestli by v témže prostoru mohly být hadičky systému na bázi chemikálií např. glykolů, tak ano.
Je dokázané,že chlap má väčší problém so schopnosťou robiť bezchybne monotónnu,opakovanú prácu.nine_mike píše:Mne sa na tej fotke pacia tie sudruzky. Co sa tyka prace s kabelazou, od natahania vodicov z kotuca na dielni, az po finalnu montaz na lietadle, neexistuje nikto kto by to dokazal spravit lepsie ako baby
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté sily k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."




Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Podle jiných fotek je tato část kryta čímsi, co velmi připomíná dielektrický kryt. Je-li pod ním tohle, pak je to s největší pravděpodobností anténa.rabo píše:To čo je na fotke nie je relevantne potvrdené. Môže to byť radarová anténa ,ale aj nie. Nikto nevie. Rusko rieši predaj Su--35 do Číny a možno to to má byť to čo odlíši domáce od licencie. Hádam.
Otázkou je: "Od čeho?"
Nemusí být jen radarová - i když v tomto případě se to samo nabízí.


"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Tady to máte rovnou od výrobce na letáku z MAKSu 2009. Vypadá to stejně, má to i stejný počet antén 24ks.
Palubní multifunkční digitální dotazovač s aktivní plošnou fázovanou anténou AFAR (АФАР), anglicky ekvivalent AESA.

Co to umí jsou jen dohady.
Tak je sem přidám
---
Ještě jeden zajímavý starší oficiální leták od výrobce, kde se zmiňuje o použití L pásma a dalších vlastnostech, zajímavé je, že tvarově je to dosti podobné těm anténkám na fotce z továrny.

Palubní multifunkční digitální dotazovač s aktivní plošnou fázovanou anténou AFAR (АФАР), anglicky ekvivalent AESA.

Co to umí jsou jen dohady.
Tak je sem přidám

I kdyby z toho byla jen půlka pravda, tak pokud jsou výnosy propojené s dalšími pasivními systémy (RWR, IRST, atd,) a aktivními, hlavním radarem - a data z nich "fúzují" - jakože zcela určitě, tak je to zajímavý přístup, který rozšiřuje významně detekční/identifikační možnosti letounu a pravděpodobně i jiné. V podstatě ta samá filozofie a princip, jak na PAK-FA, i když tam už je to vyšší "level".Search, track and missile midcourse guidance against low signature aircraft.
Identification Friend Foe / Secondary Surveillance Radar.
Passive angle tracking and geolocation of JTIDS/MIDS/Link-16 emitters at long ranges.
Passive angle tracking and geolocation of L-band AEW&C/AWACS and surface based search radars at long ranges.
Passive angle tracking and geolocation of hostile (i.e. Western) IFF and SSR transponders at long ranges.
High power active jamming of JTIDS/MIDS/Link-16 emitters.
High power active jamming of satellite navigation receivers over large areas.
High power active jamming of L-band AEW&C/AWACS and surface based search radars at long ranges.
High power active jamming of guided munition command datalinks over large areas.
---
Ještě jeden zajímavý starší oficiální leták od výrobce, kde se zmiňuje o použití L pásma a dalších vlastnostech, zajímavé je, že tvarově je to dosti podobné těm anténkám na fotce z továrny.

Naposledy upravil(a) mepu dne 22/11/2014, 14:41, celkem upraveno 6 x.

- Alchymista
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 4883
- Registrován: 25/2/2007, 04:00
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Zaujímavý udelátor - smerový odpovedač IFF a SSR, rádiový zameriavač a smerový rušič v jednom...mepu píše:Tady to máte rovnou od výrobce na letáku z MAKSu 2009. Vypadá to stejně, má to i stejný počet antén 24ks.
...
Čo tá druhá anténa? na nábežnej hrane krídla, s červenými krytmi?


Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Jo taky sem nad tím přemýšlel ale netuším, ta krytka je tam podezřelá či co to je 


Re: Su-37 Flanker (Su-35)
V tom případě platí bod jedna. Vyzařování nemá ani takovou charakteristiku, ani dostatečný výkon, na rozmražování. Vlhké sny ekologů o tom, jak radar usmaží ptáky za letu, se nosily jen když se tito snažili zamezit výstavbě radaru v Brdechkenavf píše:Či on nemyslel,že či by anténa rozmrazila námrazu svojím vyžarovaním?


"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Re: Su-37 Flanker (Su-35)
Čo je pod tým druhým krytom ťažko povedať ale môže to mať súvis s navigáciou za zťažených meteo podmienok, tzv. prijímač "Marker". Zatiaľ čo anténa L-radaru môže byť s kamuflážnym náterom tento kryt je na všetkých fotkách stredne až tmavošedý čo poukazuje jednoznačne na dielektrický kryt pre iné pásmo, napr.pre pásmo Ka - riadenie leteckej prevádzky v dosahu letísk.
Je ne suis pas Charlie! alebo: nie som Charlie(provokatér), som za tradičnú rodinu

