
To asi nie je ideál.
Ale nič neriešiteľné samozrejme.
Davout píše:páni nechcem sa vám moc starať do debaty ale nemal by byť medzi vymenovanými strojmi aj nové letadlo FEDEXU v tejto kategórií Cessna SkyCourier 408?
https://www.defenseone.com/business/201 ... ld/142844/
To všetko sa evidentne hodí aj na ostatné spomínané typy.Zemakt píše:Je levné, servis je levný, spolehlivé a blbuvzdorné?
Bez pretlakovej kabiny a vyssej rychlosti to bude stale len aeroklubovy tragacik, ktory leti ako to tu bolo viac krat napisane 4,5 hodiny do Kyjeva. Takze dobry max. tak na vycvik a vysadky.Lynx píše:No tak práve tá pretlakova kabína mi príde ako zbytočnosť pre lietadlo, ktoré sa celý život plazí po zemi. Práve zaistenie pretlaku a samozrejme havarijne stavy (dekompresia) tvoria kritické zaťaženie trupu. Tiež si všimnite aký je ten trup Beachcraftu malý (úzky) ,existujú stroje kategórie L410, práve Dornier Do228 prichádza v novej generácii. No cele zázemie pre L410, je padny argument, samozrejme aj blizkost výrobného závodu. Nakoniec sa zistí, že Ficova akcia staré za nové, nebola tak od veci...