Napsal: 23/8/2011, 09:15
Ne vstup jako dveře, ale prostor před nimi, tzn takové tři metry před dveře
Vojenský portál
https://www.palba.cz/
samozrejmne .. o tomhle prave mluvim ... a nepovedlo se jim to za DVA roky vyresit ... takze tvoje ohaneni se tim ze B-35 byla planovana jako kanonova driv nez Bf-109 tim jde trosinku do hajzlu, protoze uz pripad kanonovy Avie ukazal, ze to zase takovej fofr s tim neco vymyslet a dodat do vyzbroje nebudeRosomak píše:To už je věštění z kříšťálové koule.
Ano, Oerlikony. Ale doopravdy nevíme - i když jsem se snažil - jak to tehdy bylo. Ono tam není dát jen kanon. Musí ho někdo vyrobit a dodat a mít na to licenci.
mno tak nejak si pamatuju film Neporazena armada - natocen po zabrani Sudet ... a v ramci propagandy toho filmu to ne me vubec nepusobilo, ze by se pradedove na vsechno vysrali ... spis to bylo na zpusob .... o.k. byli jsme zrazeni, prisli jsme o Sudety, ale prave o to vic musime pracovat a budovat novou vlastVidíš, přesně se dopouštíš toho, před čím jsem varoval. Srovnáváš sérii 10 ks s německým zbrojením. Druhá republika nebyla ČSR, byl to totálně zmrzačený státní útvar, který nebyl životaschopný. Tak proč zbrojit, když stát nefungoval?
mno vidis a z Drazdan do Prahy to je po silnici zhruba 150km ... tak mi rekni co vlastne resis?Ad dolet Bf 600-650 km při ideálních podmínkách. Jakmile se letoun zapojí do boje, tak spotřeba dramaticky roste. Nejlépe viz operační rádius v bitvě o Anglii - a to měly dolet bez přídavných nádrží o 100 km delší. Vzdálenost Londýna od letišť 160 km až 200 km.
http://www.palba.cz/viewtopic.php?p=40920#40920
logickou diru vidis spravne ... je to ostatne to na co celou dobu poukazuju ... vsechno zacalo kdyz Rosomak dve stranky nazad "dehonestuje" Befka tim, ze udava ze kanonove Befko se zacalo delat az v roce 1939, zatimco nase B-35 byla planovana uz s kanonem od roku 1938 - mno a ja mu celou dobu, treba i na prikladu z Bk-534 chci ukazat, ze to ze je neco planovany jeste nutne neznamena, ze to bude druhej den ve vyzbroji ... nehlede na to ze vyzbrojeni Befka novou zbrani je urcite mnohem snazsi a rychlejsi nez vyvoj noveho letadla ... a to nove bych si dovolil zduraznit nebot to nebylo jenom o planovanem kanonu, ale treba i o zatazitelnem podvozku ktery tak nejak na prototypech zatazitelny nebyl ... ale byl planovan, to joIdaho píše:VGR - to že se vyskytli problémy, ale neznamená že to nemohlo být naplánováno, ne? V tomhle se nevyznám, jen jsem viděl logickou díru :
aha ... tak je pravda ze jsem to jenom videl v bedne, po vzniku jsem nijak nepatral a podle toho konce to me prislo ze to bylo az po MnichovuFilmNeporažená armáda byl natáčen před Mnichovem a byl to propagandistický snímek, po mnichově šel právě do střižny a přidal se tam ten konec a změnil název ;)
Kdy?Skelet píše:kolik měla Luftwaffe ve výzbroji Bf110?
Kdy mělo Německo k dispozici kanonové verze Befek v sérii 100 ks?VGR_j4ck41 píše:samozrejmne .. o tomhle prave mluvim ... a nepovedlo se jim to za DVA roky vyresit ... takze tvoje ohaneni se tim ze B-35 byla planovana jako kanonova driv nez Bf-109 tim jde trosinku do hajzlu, protoze uz pripad kanonovy Avie ukazal, ze to zase takovej fofr s tim neco vymyslet a dodat do vyzbroje nebude
Otázka je, čemu byla dávána armádou přednost, jestli výrobě Bk-534 dodávkám B-534 IV. nebo vývoji B.35 či náběhu výroby B-71.nehlede na to ze jsem rikal ze ty Avie byli OBJEDNANY ... tim se ukazuju ze otazka jestli zbrojit nebo ne byla uspesne vyresena ... akorat ze vyrobni zavod nestihnul za 3 mesice tak nejak nic udelat
Střetávaly se letadla konstrukce a doletu platné v roce 1940, ne stav roku 1938.mno vidis a z Drazdan do Prahy to je po silnici zhruba 150km ... tak mi rekni co vlastne resis?
nehlede na to ze nad Anglii se Befka stretavali s ponekud vykonnejsima strojema nez byli Avie a tomu stretu se tak nejak vyhnout nemohli protoze karty rozdavali Anglani ... nad RCS by to bylo prece jenom trosku jiny
Aha, 45 ks Bf-110 se začalo vyrábět oficiálně na jaře 1938, ale do března 1939 do Španělska na testy nedoletěla ani jedna.Hans S. píše:U prototypů Bf 109 C byl kanon testován a to jak při umístění u motoru, tak v křídle. Neúspěšně. V motoru dělaly potíže vibrace a přehřívání, v důsledku se kanon zasekával. Při umístění v křídle zase docházelo k deformaci nosného potahu i samotné konstrukce křídla. Trvalo až do druhé poloviny roku 1939, než se první bezproblémové Bf 109 E-3 s kanony skutečně dostaly do velkosériové výroby. Pokud bychom ale hovořili obecně (a já myslím, že můžeme), tak kanon byl standardně a zcela bezproblémově na jaře 1938 zaveden u Bf 110.
- Bf 109 E sice měly větší nádrže, ale významně vzrostla i spotřeba paliva. V důsledku byl dolet verze E o něco kratší (!!!), nežli u starší verze D.Rosomak píše: Německé letadla již měla větší nádrže umožňující dolet o 100-150 km dále, případně externí. Ale pořád mohly Befka být nad Anglií max. 20 minut.
V simu je dolet Bf 109 B/C/D modelován chybně a to v tom směru, že klidně z Mnichova doletíš nad Brno, tam se otočíš k Ostravě a vrátíš se přes Prahu zpátky. Netahej sem simulátory pls. Zvláště když se v nich neorientuješ.Takže těch 150 km by bylo v roce 1938 dost na hraně.
Když tak to vyzkoušej v simu.
Možná že neměla tak husté protiletadlové dělostřelectvo, ale měla radar a perfektní systém organizace leteckého navádění. Díky němu dokázala seskupit značné množství stíhačů přesně v potřebném místě a v potřebné době. A to je mnohem více, než jakékoliv protiletadlové dělo.Nezapomínej také na jedno - Anglie neměla oproti ČSR v podstatě žádnou protiletadlovou obranu.
Aha, tak proto byly Befka pořád ve vzduchu...V simu je dolet Bf 109 B/C/D modelován chybně a to v tom směru, že klidně z Mnichova doletíš nad Brno, tam se otočíš k Ostravě a vrátíš se přes Prahu zpátky. Netahej sem simulátory pls. Zvláště když se v nich neorientuješ.
Nevím, proč nebyly poslány do Španělska. Musel bych spekulovat. Ale vlastně proč ne: Domnívám se, že vzhledem k napjaté situaci ve střední Evropě byly další velké investice do Španělska nežádoucí. Zvláště když Bf 110 bylo jen pár. Ve chvíli, kdy jich bylo již více, tak nebylo ve Španělsku o co bojovat. Luftwaffe již své taktiky vyvinuté měla.Rosomak píše: Aha, 45 ks Bf-110 se začalo vyrábět oficiálně na jaře 1938, ale do března 1939 do Španělska na testy nedoletěla ani jedna.
Nemám výrobní čísla, byť by se možná i někde dohledat dala. Předpokládám, že se jednalo o dva letouny. Jeden C-3 a jeden C-4. Je ale možné, že to bylo testováno na prototypu jediném. Jak říkám, šlo o testy a to neúspěšné testy. Nebyla to série. Sériově montovaný kanon byl u Bf 110, kde pracoval bez potíží a zhruba o rok a půl později ve zmíněných Bf 109 E-3.Rosomak píše:U prototypů Bf 109 C - znovu se ptám, kolik bylo těch prototypů? Prosím jejich výrobní čísla pro porovnání...
Nevím...500? 1000? 1500? To už je válečné letadlo, páteř Luftwaffe během celého západního tažení.Rosomak píše:Bf 109 E-3 kolik kusů činila ta velkosériová výroba?