Stránka 3 z 10
Napsal: 27/4/2011, 12:56
od wampir
ttp://a.imageshack.us/img43/4332/mmrca.png Indie by mněla záčátkem měsice května oznámit finálisty tendru na novou stíhačku.
Napsal: 27/4/2011, 13:03
od wampir
http://a.imageshack.us/img43/4332/mmrca.png Moc omlouvám ,snad již konečně nebudu dělat chyby.
Napsal: 28/4/2011, 18:29
od cover72
Ty F414-EPE u SuperHornetu jsou oficiální, nebo jen tip?
Napsal: 29/4/2011, 08:20
od wampir
Indie si nakonec bude vybírat Tajfun nebo Rafal,pro mně velké zklamáni z výběru finalistu. Ohledně odkazu na technicke data stíhaček ,náhodou jsem si přečetl diskuzi na VPK kde jeden diskutující uvedl adres na ten odkaz. Nic více tedy ohledně SH nevím.
Napsal: 29/4/2011, 09:05
od skelet
Zpráva o výběru je zde
http://www.bharat-rakshak.com/NEWS/news ... wsid=14684
Můj osobní typ je, že zvítězí francouzský Rafale, a to z toho důvodu, že je vyráběn i v palubní variantě. Eurofighter sice již nabízí palubní verzi, ale ta je především jen ve fázi projektu, a kdo ví kdy a za kolik bude.
Napsal: 29/4/2011, 09:17
od jersey.se
Trochu mě mrzí že Saab nebyl dost rychlý v implementaci nového radaru. Ale co, von by se stejně našel důvod proč jeho vývoz do Indie zas nepovolit.
Napsal: 29/4/2011, 10:00
od hydrostar
Já si myslím, že celá výběrová akce se zase několikrát odloží a překope.
Napsal: 29/4/2011, 10:03
od jersey.se
Taky bych řek. A protože je to Indie, nakonec vyberou letadlo, které vůbec nebylo ve výběrovém řízení.
Napsal: 29/4/2011, 10:30
od skelet
A která výběrovka tak už v Indii dopadla Jersey?
Napsal: 29/4/2011, 10:40
od jersey.se
Když šel do řízení Viggen proti Mirage F1 a Jaguarům. Viggen měl největší šance, ale nakonec byl diskvalifikován kvůli zákazu exportovat motor RM8 a Indové koupili pár Jaguárů. Ale skutečným vítězem se stal MiG-23.
Napsal: 29/4/2011, 10:58
od skelet
Za studené války nakupovala Indie VŽDY leteckou techniku jak z Evropy, tak i z SSSR. Takže probíhaly dvě výběrová řízení. Jedno bylo Viggen, Mirage F1, Jaguar, druhé pak bylo mezi Su-17M a MiG-23.
A těch pár Jaguárů si oprav. Od výrobce jich bylo tuším kolem 40, a v licenci vyrobili dalších 120 letadel. Jinak MiG-23BN zakoupili v 95 kusech.
Napsal: 29/4/2011, 10:59
od jersey.se
Aha, jako Finové. Tak tohle jsem nevěděl.
Napsal: 29/4/2011, 14:10
od wampir
http://www.rian.ru/defense_safety/20110 ... 73799.html Rusko oznámilo,že Mig-35 je i nadále v Indické soutěži. Bude kolem vyhlášení výtěze ještě pěkná rošanda.
Napsal: 7/5/2011, 19:56
od peter85
Pani ako je na tom RSK Mig a jeho projekty, myslim ci pracuju na MFI , alebo je Mig uz "mrtvy"?
Napsal: 8/5/2011, 08:04
od wampir
Ruský výrobce Migů si velmi věřil ohledně prodeje svého Migu-35 v Indii. Prohra v Indickem tendru může znamenat i přehodnocení nákupu Mig-35 v Rusku. Ruské letectvo si objednalo jen 72 ks s dodánim do roku 2020. Ohledně programu MFI nic nevím ,ale spíš předpoklad zapojení RSK Mig do vývoje 6. generace bojových letadel. Podle některých spekulací Rusko bude vyvíjet neaerodynamické stroje o rychlostech přes 4 M.
Napsal: 8/5/2011, 09:28
od peter85
no to ci skoncilo v MRCA podla mna este nieje iste , urcite Indovia pridu so salamunskym riesenim, predsa len nenahnevaju RF , kedze spolupracuju spolu n velkom projekte 5. gen
Napsal: 12/5/2011, 19:25
od peter85
Napsal: 12/5/2011, 19:52
od skelet
Ano, standardní politika IAF. Tedy nezůstat závislý na jednom dodavateli (rozuměj státu). Všechny dosavadní kontrakty vyhrávaly ruské firmy (Su-30MKI, MiG-33, spolupráce na PAK FA), takže v rámci vyrovnanosti se teď koupí "západní" letoun.
Napsal: 12/5/2011, 21:58
od peter85
Tak to ano, myslim ze India dost naleje do T-50
Napsal: 13/5/2011, 00:14
od rabo
Doplnil by som len malú, ale dosť podstatnú poznámku. Tie miliardy ostanú hlavne v Indii. Celá výroba sa presúva do Indie. Kto ostal v hre ? Lietadlá pre ktoré je to tento tender taká "labutia pieseň". Rusi aj USA majú ešte stále schopnosť svoje výrobné linky udržať, ale Európa ? USA a Rusko sú najväčší exportéri leteckých zbraní a ich častí, plus je tam domáci odber. To znamená, že Efká aj Mig sa môžu ešte pár rokov predávať , alebo ich časti, ale Rafale a Typhoon ? Tie budú radi ak zarobia ešte pár peňazí pre tvorcov . Nepoznáme podmienky. Kľudne to môže byť aj o tom, že ďalšie kusy "európskych" strojov, pre iné štáty, budú vyrábané v Indii a Európa "utrie hubu". Čisté odovzdanie nov hav.