Používám radši s TITUSem. Nebo to obchází a píšu "s vozidly TITUS"

Dolu může spadnout rychle, ale dost dlouho se bude zavírat.danny1691 píše:Ta rampa! proboha jak dlouho se to otvírá?
Hlavním posláním ozbrojených sil České republiky je a vždy bude co nejefektivnější a nejlepší zabezpečení obrany území České republiky s využitím zásad kolektivní obrany dle článku 5 Washingtonské úmluvy, NATO.
A to len potvrdzuje čo píšem a síce:tomas.kotnour píše:vozidla, která jsou spíše podpůrného charakteru, tedy která se nebudou pohybovat v součinnosti s KBVP výlučně na linii dotyku s nepřítelem, ale mohou se na ni dostat.
- nestačili by podobné vozidlá z prebytkov USA? Pretože:tomas.kotnour píše:je opravdu nutné mít všechny plánované varianty vozidel na podvozku... TITUS
- úspora bude ešte dramaticky nižšia ako pri TITUSe (za odvoz)tomas.kotnour píše:Pořád bude finanční úspora díky platformě TITUS značná.
V čom? Na tie spojovacie, chemické, zdravotné a ďalšie podporné funkcie?Rase píše:Arten: armada nepotrebuje MRAP, ale hleda modularni vozidlo. To ojeta americka vozidla nesplnuji.
Chorváti prevzali o.i. 170 M-ATV. To nie sú "tie nahovno," naopak. A ASR prevádzkuje napr. RG-32.Zemakt píše: A na víc, jsou to MRAPY, auta k hovnu o ty někdo nestojí.
Toto by bol argument. Vieš nejako podložiť, že ich prevádzka a údržba by bola v živ. cykle drahšia ako nákup + prevádzka a údržba TITUSov?Rase píše:Navic co usetris na cene, zaplatis na oprave a udrzbe. Uz jen dovoz nahradnich dilu z USA. Z naseho pohledu to je blbost.
Přesně tak, a zapomenul jsi ještě na minometnou verzi a do budoucna jakoukoliv jinou dle přání.V čom? Na tie spojovacie, chemické, zdravotné a ďalšie podporné funkcie?
ale jsou, vzhledem k potřebě tebou výše uvedených podpůrných verzí jsou na prdTo nie sú "tie nahovno," naopak.
vím že se to nedělá, ale nedá mi to. A ty víš jaký je životní cyklus vyřazených vozidel než vozidel z novovýroby? Nebo jinak, máš za to, že generálkovat motor vyrobený za velkou louží je lacinější než v Kopřivnici, a tak dále a tak dále...Toto by bol argument. Vieš nejako podložiť, že ich prevádzka a údržba by bola v živ. cykle drahšia ako nákup + prevádzka a údržba TITUSov?
?? Veď práve pre tie podporné funkcie (o.i.) M-ATV slúži! https://en.wikipedia.org/wiki/Oshkosh_M-ATVZemakt píše: Přesně tak, a zapomenul jsi ještě na minometnou verzi a do budoucna jakoukoliv jinou dle přání.
ale jsou, vzhledem k potřebě tebou výše uvedených podpůrných verzí jsou na prd
Neviem, pýtam sa. Stále rátaj s tým, že aj pri drahšej údržbe máš k dobru kúpnu cenu...Zemakt píše:vím že se to nedělá, ale nedá mi to. A ty víš jaký je životní cyklus vyřazených vozidel než vozidel z novovýroby? Nebo jinak, máš za to, že generálkovat motor vyrobený za velkou louží je lacinější než v Kopřivnici, a tak dále a tak dále...