Juraj, skôr sa len montujú z dielov z Kopřivnice, čiže skôr ta subdodávka bude naopak.Juraj Tichý píše:Pikujuci brizolit: vsetky Tatry pre OSSR sa tusim vyrabaju v Trenčíne. Tatra je "iba" v rovine subdodávok...
OSSR, kampak kráčíte?
Moderátor: jarl
Pravidla fóra
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.
Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "skelet" nebo "jarl".
Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující:
- smazání příspěvku
- BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy)
- uzamčení vlákna
Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.
Pravidla jsou následující:
- příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny
- diskuze ve vlákně "Válka na Ukrajině" není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora)
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.
Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "skelet" nebo "jarl".
Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující:
- smazání příspěvku
- BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy)
- uzamčení vlákna
Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.
Pravidla jsou následující:
- příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny
- diskuze ve vlákně "Válka na Ukrajině" není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora)
- Pikujuci brizolit
- poručík
- Příspěvky: 723
- Registrován: 13/12/2018, 16:47
- Bydliště: občas aj SK
Re: OSSR, kampak kráčíte?
“War is a matter not so much of arms as of money.”― Thucydides, History of the Peloponnesian War
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: OSSR, kampak kráčíte?
No ved preto tie uvodzovky.
Len by OSSR mohli vybrat kvalitnejsi motor aj prevodovku pre svoje Tatry.
A kabina by tiez mohla byt radsej Tatrapanovska.
Len by OSSR mohli vybrat kvalitnejsi motor aj prevodovku pre svoje Tatry.
A kabina by tiez mohla byt radsej Tatrapanovska.
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Keď chcú predať už zavedenú húfnicu tak ju musia aj predviesť.Juraj Tichý píše:Pikujuci brizolit: vsetky Tatry pre OSSR sa tusim vyrabaju v Trenčíne. Tatra je "iba" v rovine subdodávok.
Mimochodom, pre Konstruktu sa vyraba 26 podvozkov, ale MOSR si objednalo 25 hufnic. Zrejme si Konstrukta vyrobi aj jednu predvadzacku. Ci napada Vas iny dôvod?
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Takze sutazili 3 firmy, z toho 2 spadaju piamo pod Czechoslovak Group a tretia je zasa odkazana na Czechoslovak Group.
Na co tam bola vlastne ta sutaz?..
Nechapem, preco nezavolali MAN, Oskhosh a Sisu.
Na co tam bola vlastne ta sutaz?..
Nechapem, preco nezavolali MAN, Oskhosh a Sisu.
- Pikujuci brizolit
- poručík
- Příspěvky: 723
- Registrován: 13/12/2018, 16:47
- Bydliště: občas aj SK
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Tak 80km/hod na ceste je archaické v dnešnej dobe, OSSR ale veľa rýchlikov vo výzbroji nemá. Pri spôsobe nasadenie húfnic a krutorýchleho Delosysu sa s tým dá zmieriť.
Čo sa týka dizajnu kabíny vodiča Stevie Wonder productions Možno ale príjemne prekvapia.
Vestly, MAN, Sisu a Oshkosh nevidím dôvod, to máme tak veľké OSSR že budeme mať čo nákup, to platforma? Preložíme aj Delosys z Tatrapanu+muničné vozidlá ?
Čo sa týka dizajnu kabíny vodiča Stevie Wonder productions Možno ale príjemne prekvapia.
Vestly, MAN, Sisu a Oshkosh nevidím dôvod, to máme tak veľké OSSR že budeme mať čo nákup, to platforma? Preložíme aj Delosys z Tatrapanu+muničné vozidlá ?
“War is a matter not so much of arms as of money.”― Thucydides, History of the Peloponnesian War
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Brizolit: ty mas nejake skúsenosti s DELOSYSom?
- Pikujuci brizolit
- poručík
- Příspěvky: 723
- Registrován: 13/12/2018, 16:47
- Bydliště: občas aj SK
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Juraj, nie, jedine že by ma chlapci a dievčatá zamerali a dali ako cieľJuraj Tichý píše:Brizolit: ty mas nejake skúsenosti s DELOSYSom?
“War is a matter not so much of arms as of money.”― Thucydides, History of the Peloponnesian War
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Osm pětek se ti zdá archaické?
"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
- Pikujuci brizolit
- poručík
- Příspěvky: 723
- Registrován: 13/12/2018, 16:47
- Bydliště: občas aj SK
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Zemakt, ak dnes kamióny plne naložené majú 90km/hod danú obmedzovačom, tak 80km/hod aj áno
Len taká Korejská K9 Thunder dáva 67km/hod, na pásoch, detto PzH 2000. Áno má to super diesely od MTU a 1000 koníkov, ale snáď za už sa dalo ošéfovať aj u tohto nákupu. Je to škoda, lebo dynamicky Zuzana 2 oproti pasákom ničím viac nepresvedčí.
EDIT: oprava antipravopisu
Len taká Korejská K9 Thunder dáva 67km/hod, na pásoch, detto PzH 2000. Áno má to super diesely od MTU a 1000 koníkov, ale snáď za už sa dalo ošéfovať aj u tohto nákupu. Je to škoda, lebo dynamicky Zuzana 2 oproti pasákom ničím viac nepresvedčí.
EDIT: oprava antipravopisu
“War is a matter not so much of arms as of money.”― Thucydides, History of the Peloponnesian War
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Nedavno sa hovorilo, ze sa nakupia Finske transportery 6x6 (tiez Sisu). Oskhosh by sa zasa mohol zapojit do tendra na 4x4. Ono nemusime mat vsetko od Tatry. Ich cena je dost vysoka a kvalita nic moc.Pikujuci brizolit píše:Vestly, MAN, Sisu a Oshkosh nevidím dôvod, to máme tak veľké OSSR že budeme mať čo nákup, to platforma? Preložíme aj Delosys z Tatrapanu+muničné vozidlá ?
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Ale prosimtě, 80 vs 90 není rozdíl. Na zrychlený přesun celé kolony, vč vozidel vel. baterie, přes Ťokův průsmyk je to naprosto dostatečná hodnota. A věř tomu, že udržet to při plném knedlíku není žádná prdel. Z kopečka devět pětek dá, zvedneš výkon tak taky, ale je to vražda. Když jsem byl ještě na baterii, tak kluci z Rózy říkali, že některé Dany uměly i kilo. Možná latina. 815 8x8 třeba tachometrový kilo umí, s dvěma prázdnejma várnicema na korbě a třema blbcema v kabině .
Srovnávat to s pásy je zcela mimo, sry. Nebo si myslíš, že někdo soudný to povalí 200 km v kuse s K9 na plný knedlík oněch 67? Neblázni, to je maximálka, ale nikoliv trvale udržitelná. Narozdíl od kolových houfnic, přičemž to je právě ta jejich extra výhoda.
Srovnávat to s pásy je zcela mimo, sry. Nebo si myslíš, že někdo soudný to povalí 200 km v kuse s K9 na plný knedlík oněch 67? Neblázni, to je maximálka, ale nikoliv trvale udržitelná. Narozdíl od kolových houfnic, přičemž to je právě ta jejich extra výhoda.
Naposledy upravil(a) Zemakt dne 13/1/2020, 22:07, celkem upraveno 2 x.
"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
- Pikujuci brizolit
- poručík
- Příspěvky: 723
- Registrován: 13/12/2018, 16:47
- Bydliště: občas aj SK
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Vestly, tak u 4x4 Oshkosh do tendra by som bral, to bez debaty.
K húfniciam je nosná rúra od Tatry plus, myslím si že bezkonkurenčne.
S cenou a kvalitou neviem, ak myslíš koróziu a elektroniku,neviem.Problémové mali byť len kusy montované u nás. Motor by mal byť blbuvzdorný, klasická Tatra. Akurát ta dynamika, no. Zdravím Zemakta A že nie sú najlacnejší? No veď si písal, že to bol vzorový ČS tender (bez pomlčky)
O tých Sisu 6x6 počujem prvý raz, ale po "úspešnom" projekte Vydra to Fíni nebudú mať jednoduché+ani my u nich
Zemakt, Tvoje argumenty beriem, len marketingovo to vysvetli Indonézanovi, Indovi, atď.
To že niekoré Dany dávali kilo verím, akurát tá Zuza2 je trošku väčšia váha, celulitída je sviňa a plus jej ten dlhší transgender orgán predĺžili Motor sa zdá, že nie. Ostala úzka v bokoch a aj v motore
Ale áno, Delosys a Zuzana MV nie sú rýchlejší, takže pre nás je to fuk.
K húfniciam je nosná rúra od Tatry plus, myslím si že bezkonkurenčne.
S cenou a kvalitou neviem, ak myslíš koróziu a elektroniku,neviem.Problémové mali byť len kusy montované u nás. Motor by mal byť blbuvzdorný, klasická Tatra. Akurát ta dynamika, no. Zdravím Zemakta A že nie sú najlacnejší? No veď si písal, že to bol vzorový ČS tender (bez pomlčky)
O tých Sisu 6x6 počujem prvý raz, ale po "úspešnom" projekte Vydra to Fíni nebudú mať jednoduché+ani my u nich
Zemakt, Tvoje argumenty beriem, len marketingovo to vysvetli Indonézanovi, Indovi, atď.
To že niekoré Dany dávali kilo verím, akurát tá Zuza2 je trošku väčšia váha, celulitída je sviňa a plus jej ten dlhší transgender orgán predĺžili Motor sa zdá, že nie. Ostala úzka v bokoch a aj v motore
Ale áno, Delosys a Zuzana MV nie sú rýchlejší, takže pre nás je to fuk.
“War is a matter not so much of arms as of money.”― Thucydides, History of the Peloponnesian War
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Co máte furt s tím Delosys. Jsem myslel, že to je vychytané. Obdoba Topazu?
"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
- Pikujuci brizolit
- poručík
- Příspěvky: 723
- Registrován: 13/12/2018, 16:47
- Bydliště: občas aj SK
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Ale nič s tým nemáme, len je to s rovnakým motorom a horším podvozkom ako Z2
A čo sa týka vnútra, neviem ani aký Windows to používa (snáď nie XP a 7)
A čo sa týka vnútra, neviem ani aký Windows to používa (snáď nie XP a 7)
“War is a matter not so much of arms as of money.”― Thucydides, History of the Peloponnesian War
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Pokud je danné vozidlo vybaveno řídící jednotkou (v dnešní době 99 procent), tak aktuální rychlost lze nastavit dle gusta. Třeba Renault Kerax umí 80-125 km/h.
A třeba T 815 Multilift Mk4 po drobné úpravě omezovače dá i 110km/h...
A třeba T 815 Multilift Mk4 po drobné úpravě omezovače dá i 110km/h...
- Pikujuci brizolit
- poručík
- Příspěvky: 723
- Registrován: 13/12/2018, 16:47
- Bydliště: občas aj SK
Re: OSSR, kampak kráčíte?
kastellan, má aj tatrovácky T3B-928-70 motor túto možnosť?
“War is a matter not so much of arms as of money.”― Thucydides, History of the Peloponnesian War
-
- podporučík
- Příspěvky: 644
- Registrován: 10/9/2010, 23:43
Re: OSSR, kampak kráčíte?
A to má jenom 255 kW a desetistupňovou převodovku.kastellan píše: A třeba T 815 Multilift Mk4 po drobné úpravě omezovače dá i 110km/h...
Ale když do auta nacpete těžké kolové redukce...
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Pikující - To nejsem úplně přesně schopen říct, samozřejmě záleží na zpřevodování; a také jde to jen krátkodobě, hrozí zadření.
Jinak na ytb je spousta videí s kamiony pádící +130km/h - třeba: https://www.youtube.com/watch?v=NeN66WGFQJ0
Nebo i 140k/h na turecké dálnici:https://www.youtube.com/watch?v=3cUkGoGoyWY
Jinak na ytb je spousta videí s kamiony pádící +130km/h - třeba: https://www.youtube.com/watch?v=NeN66WGFQJ0
Nebo i 140k/h na turecké dálnici:https://www.youtube.com/watch?v=3cUkGoGoyWY
Re: OSSR, kampak kráčíte?
Pikujuci brizolit,
no okrem toho co si spomenul sa mi nepozdava ani poloautomaticka prevodovka.
Neviem o akom tendri hovoris. Inak, MAN v nasej armade uz nejaku dobu je v podobe Aktisu.
no okrem toho co si spomenul sa mi nepozdava ani poloautomaticka prevodovka.
Neviem o akom tendri hovoris. Inak, MAN v nasej armade uz nejaku dobu je v podobe Aktisu.
- Pikujuci brizolit
- poručík
- Příspěvky: 723
- Registrován: 13/12/2018, 16:47
- Bydliště: občas aj SK
Re: OSSR, kampak kráčíte?
kastellan, marketingovo by to vyzeralo super, ak pri opustení pozície po delostreleckom prepade až 110km/hod max , tých 80km/hod trvale Myslím ale že aj veľkým limitom budú pneumatiky, okrem zmieňovaných mechanických častí.
Vestly, Oshkosh som myslel pre tender 4x4 na BOV. Tam by vedeli zatočiť cenou myslím, riadne.
O Aktise viem, plus MANy HX 32.440 8x8 vozia kontajnere, na Čertovici pred Jarabou to tlačili naložene kontajnermi 100-105km/hod do kopca
Akurát že je to príliš veľa typov vozidiel na také kabinetné uskupenie a lá OSSR.
Na poloautomat som zabudol, počul som , že nič moc, ale hádam to už vychytali v Kopřivnici, respektíve u dodávateľa.
Vestly, Oshkosh som myslel pre tender 4x4 na BOV. Tam by vedeli zatočiť cenou myslím, riadne.
O Aktise viem, plus MANy HX 32.440 8x8 vozia kontajnere, na Čertovici pred Jarabou to tlačili naložene kontajnermi 100-105km/hod do kopca
Akurát že je to príliš veľa typov vozidiel na také kabinetné uskupenie a lá OSSR.
Na poloautomat som zabudol, počul som , že nič moc, ale hádam to už vychytali v Kopřivnici, respektíve u dodávateľa.
“War is a matter not so much of arms as of money.”― Thucydides, History of the Peloponnesian War