Juraj, skôr sa len montujú z dielov z Kopřivnice, čiže skôr ta subdodávka bude naopak.Juraj Tichý píše:Pikujuci brizolit: vsetky Tatry pre OSSR sa tusim vyrabaju v Trenčíne. Tatra je "iba" v rovine subdodávok...

Moderátor: jarl
Juraj, skôr sa len montujú z dielov z Kopřivnice, čiže skôr ta subdodávka bude naopak.Juraj Tichý píše:Pikujuci brizolit: vsetky Tatry pre OSSR sa tusim vyrabaju v Trenčíne. Tatra je "iba" v rovine subdodávok...
Keď chcú predať už zavedenú húfnicu tak ju musia aj predviesť.Juraj Tichý píše:Pikujuci brizolit: vsetky Tatry pre OSSR sa tusim vyrabaju v Trenčíne. Tatra je "iba" v rovine subdodávok.
Mimochodom, pre Konstruktu sa vyraba 26 podvozkov, ale MOSR si objednalo 25 hufnic. Zrejme si Konstrukta vyrobi aj jednu predvadzacku. Ci napada Vas iny dôvod?
Juraj, nie, jedine že by ma chlapci a dievčatá zamerali a dali ako cieľJuraj Tichý píše:Brizolit: ty mas nejake skúsenosti s DELOSYSom?
Nedavno sa hovorilo, ze sa nakupia Finske transportery 6x6 (tiez Sisu). Oskhosh by sa zasa mohol zapojit do tendra na 4x4. Ono nemusime mat vsetko od Tatry. Ich cena je dost vysoka a kvalita nic moc.Pikujuci brizolit píše:Vestly, MAN, Sisu a Oshkosh nevidím dôvod, to máme tak veľké OSSR že budeme mať čo nákup, to platforma? Preložíme aj Delosys z Tatrapanu+muničné vozidlá ?
A to má jenom 255 kW a desetistupňovou převodovku.kastellan píše: A třeba T 815 Multilift Mk4 po drobné úpravě omezovače dá i 110km/h...