zzz píše:
Pozná ten pán z Maďarska jestli je reálná šance, že Aero je schopné získat nové zákazníky pro subdodávky (např. podvozky)?
Pozná ten pán z Maďarska jestli je reálná šance prodat L-39NG do Tuniska?
Pozná ten pán z Maďarska jestli je reálná šance, že Česká vláda koupí 4xL-39NG a jestli česká státní banka půjčí do Senegalu nejen na (stavební) rekonstrukci senegalských letišť (půjčka byla udělena), ale že česká státní banka (ČEB) půjčí taky na nákup L-39NG pro Senegalské letectvo (neví se jak jestli půjčka bude)?
Jsou to jeho peníze resp. peníze jeho partnerů (investorů) ... takovouto akvizici nikdo nedělá sám a jen za své.
A k otázkám.
add 1 ... Předpokládám, že ano, proč by do toho jinak lezl, a jak by přesvědčil investory? Navíc do toho nejde sám, ale s OMNIPOLem, což také není někdo, kdo by jen tak "pálil" peníze.
add 2 ... Předpokládám, že ano, proč by do toho jinak lezl, a jak by přesvědčil investory? Navíc do toho nejde sám, ale s OMNIPOLem, což také není někdo, kdo by jen tak "pálil" peníze.
add 3 ... Proto jsem psal o těch známostech v oboru nákupu vojenské techniky, lobbingu a korumpování. Jak myslíš, že se takovéto kšefty (se státními "zaměstnanci") dělají ?
Pozn. Navíc je klidně možné, a pravděpodobné, že už má rozjednáno i něco jiného - naznačilo se tu Maďarsko, ale bůh ví, do jakých zemí už ten Maďar zbraně dodává / dodával.
Představa, jak se z milionáře stane miliardář tím, že zhasíná světlo a obrací každou minci je sice romantická, ale též úsměvná a neskonale naivní.
Ale pokud naznačuješ, že pan András Tombor - businessman, lobbista a osoba, která "pere" peníze Fideszu - je jen bílý kůň, a ve skutečnosti Aero kupuje pro někoho jiného, pak i toto je možnost. Pro někoho, kdo Ví, co bude.
Skutečnost, že do toho s ním jde i Háva je ale zárukou, že se nejedná o střelbu od boku.
Nezbývá nám než počkat - ono to jednou někde vyleze.