Napsal: 17/8/2011, 09:49
No já si představoval něco klasičtějšího, i když je SK 257 hezký ptáčekkopapaka píše:tak si postav Škodu Kaubu...

No já si představoval něco klasičtějšího, i když je SK 257 hezký ptáčekkopapaka píše:tak si postav Škodu Kaubu...
Velmi správně, trámové kříže tam nejsou. V roce 1944 (někdy na jaře) byly horní plochy některých Fw 190 jednotky SG 4 (Schlachtgeschwader 4) v Itálii přestříkány "flekatou" kamufláží. Vymaskovali podle všeho pouze taktická čísla, trámové kříže na boku trupu a znak jednotky na krytu motoru.p3tris píše:Mimochodem, zdá se mi to, nebo nemá trámové kříže ani na křídlech?
SSSR bylo zase něco úplně jiného.kopapaka píše:No, jo, v SSSR prošel těmi testy i jednooký pilot...
Letci byli mladí. Oni ještě nestihli býti dostatečně politicky nespolehlivými. I v dnešní době je politicky aktivních mladých lidí velmi málo a tehdy jich bylo ještě méně. Myslím, že se jich nikdo na politický názor neptal. Prostě slíbili věrnost Německu a Führerovi a bylo. Že by po letištích běhali politruci a kontrolovali, zda ten či onen přednáší básně o dělnické třídě, nebo udržuje nástěnku, to vážně neHansi, ona ta politická segregace už moc nebyla potřeba, politicky nespolehliví už měli " kariéru " zajištěnou.
To je právě ono. Nikdo o tom nevěděl. Myslel jsem to spíše tak, že pokud měl člověk napsáno s papírech Jude, pak měl smůlu. I když smůla je dosti slabé slovo pro hrůzy, které mohly jeho a rodinu v následujících letech čekat.Pokud jde o židy, tak minimálně jeden sloužil i u SS, tak proč ne u letectva.
Samozřejmě o tom nikdo nevěděl...
Japonci dokonce jako hlavníFarky píše:Je stejně dost překvapivé, že byly přídavné nádrže z impregnovaného papíru tak rozšířené. Používaly je vlastně všichni.