S toho čo som popísal na valka.cz a palba.cz, by to malo byť takto:Kenavf:
Koľko by nakoniec malo byť variant tohto lietadla.Vychádza mi to asi takto:
1.T-50 jednomiestna
2.T-50 dvojmiestna(spárka)
3.T-50 jednomiestna pre export(okresaná)
4.T-50 dvojmiestna pre export(okresaná)(spárka)
5.FGFA jednomiestna
6.FGFA dvojmiestna(spárka)
7.FGFA jednomiestna pre export(okresaná)
8.FGFA dvojmiestna pre export(okresaná)(spárka)
1.T-50 jednomiestna
2.T-50 jednomiestna pre export
3.FGFA jednomiestna - čiže PMF
4.FGFA dvojmiestna(spárka)
5.FGFA dvojmiestna pre export(spárka)
pričom exportné verzie by malo predávať nejaké obchodné združenie na spôsob Brahmos-u. Bude zložené s podielov Rosoboroneksport-u a HAL, delenie ziskov má byť spoločné, prísne zazmluvnené vrátane dodatkov a samozrejme nebude nikdy zverejnené v celku, častiach ani vo výňatku.
Ak majú rovnaké prototypové číslo - T-50.6 tak to budú 2 identické kusy - letový dostane tr.č. 056 a ten druhý - T-50.6-2 môže robiť pojazdové skúšky v rozsahu ako som opísal vo vlákne MiG-39/1.42/1.44 http://www.palba.cz/viewtopic.php?f=339&t=2120&start=20. V odkaze od mepu sa píše že 5 doterajších prototypov vykonalo cca 300 skúšobných letov, keďže celý program má mať do 2000 letov a zapojením do programu 2 identických prototypov, by výrazne skrátili čas a náklady na celé skúšky. Navyše ten "pozemný" okrem zberu dát môže robiť aj vojskové skúšky - zavesenie zbraní, konfigurácia softvéru na danú "misiu" s ohľadom na výzbroj v pumovnici, pozemná obsluha, tankovanie, meranie času prípravy na novú misiu, prezbrojenie, výmena čiernych skriniek... Ak do toho zapoja aj 1 s pozemných prototypov z r.2009 tak program naberie rekordné tempo. (to mepu: jeden s tých pozemných je už zrejme rozlámaný, už to nestihnešmepu:
Jestli se lisi T-50-6-1 od T-50-6-2 to vi jen par zasvecenych, a ano vi se, ze jeden kus je letovy a druhy jen pro pozemni zkousky, prijde me ale z logiky veci ze by se lisit moc nemeli.

