Juraj, níže píše o šikovnosti a fortelu lidí v LOTN. Když si vezmu například Mi-17 v Afghánistánu, tak dle wiki celkově v inventáři Afghánského letectva je kolem stovky Mi-17, ale v používání ("usable") bylo loni v únoru pouze cca 23 Mi-17, to samé loni v září. Tj. předpokládal bych, že v LOTN "neví, kam dřív skočit". Tj. můj dotaz - zbývá v LOTN vůbec čas na servis Mi-17 provozovaných na Slovensku?
Vím, že se píše, že momentálně není v LOTN snad dosti zakázek. Jestli někdo chce diskutovat i tuto problematiku, tak možno.
https://www.aktuality.sk/clanok/802175/ ... tok-prace/
Juraj Tichý píše:(...)https://lotn.sk/klienti-a-partneri/V LOTN vykonali generálnu opravu tohto vrtuľníka Mi-17V-5 spojenú s opravou ťažkého bojového poškodenia. V histórii trenčianskych opravovní to bola zatiaľ najzložitejšia oprava takéhoto typu vôbec. Na základe nálezového Aktu a následných technických odporúčaní od autorsko-konštrukčnej kancelárie a pôvodného výrobcu uvedeného typu vrtuľníka, ruskej spoločnosti MVZ Milja, boli vymenené tri nosné prepážky trupu.
https://lotn.sk/letecke-opravovne-trenc ... vrtulnika/