Kerbal Space Program
Moderátor: jarl
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Kerbal Space Program
Mauler: co jsem tak slyšel, tak pár módů sice (a doslova) vybuchlo, ale většina víceméně šlape...
Vypadá to, že problémy můžou nastat hlavně u módu s koly a podvozky...
Vypadá to, že problémy můžou nastat hlavně u módu s koly a podvozky...



"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Re: Kerbal Space Program
To se dost divím - hlavním důvodem je přece přechod na 64-bit, takže naopak předpokládám že úplně všecky módy budou muset být překopány též.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
- Aaron Goldstein
- Kapitán
- Příspěvky: 3062
- Registrován: 19/7/2014, 19:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kerbal Space Program
Na Steam dorazil patch....

Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Kerbal Space Program



"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Re: Kerbal Space Program
A taky mi nic nejde KIS,KAS a Mechjeb víc sem ke štěstí nepotřebovalAaron Goldstein píše:Na Steam dorazil patch....

Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
- Alchymista
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 4883
- Registrován: 25/2/2007, 04:00
Re: Kerbal Space Program
Rozmýšľam, že oživím firmu. Čo myslíte - má to ešte zmysel?
Najviac práce bude s motormi - ten nový systém nejak stále nechápem.
A tiež s reaktormi - pridali síce chladiace panely, ale tá funkcia je tak nejak divná, teplo produkujú len niektoré prvky
Najviac práce bude s motormi - ten nový systém nejak stále nechápem.
A tiež s reaktormi - pridali síce chladiace panely, ale tá funkcia je tak nejak divná, teplo produkujú len niektoré prvky


Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Kerbal Space Program
Smysl to určitě má, Alchemyst byl/je super stroj a motory(atd) taky. Jen by možná nebylo od věci rozdělit mód na několik částí. Minimálně by se hodil "lite" balíček s prvky pro stavbu několika základních verzí Alchemystu...
Už teď se těším
(Clarion taky
)
Už teď se těším

(Clarion taky




"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Kerbal Space Program
Alchy: já aktuálně používám jenom raketová SSTO, jak v aktuální verzi osekali "Jety" tak se mi nechtělo drbat s vypipláváním... Nejčastěji prostě vezmu první stupeň Protonu s jednou přidanou nádrží a náklad do dvaceti tun maže na orbitu. Dokonce jsem se pustil do tvorby vlastního modelu, ale skončilo to vyrobením roury o délce tří oranžových s hranatým blokem pro připojení motorů, ale to bylo vše... Víc už je asi nad mé moderské schopnosti :/



"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
- Alchymista
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 4883
- Registrován: 25/2/2007, 04:00
Re: Kerbal Space Program
Je to hodne špatné - modely sa dajú použiť staré, bez problémov, ale vlastnosti motorov po novom určujú parametre atmCurve a velCurve a ja nedokážem určiť/nastaviť správne parametre atmCurve a velCurve.
Ide o to, že atmCurve a velCurve definujú body bezierovej/hermitovej krivky a v bodoch key sa krivka "láme".
Lenže aby sa lámala "správne" (do požadovaného tvaru), treba definovať nielen "prvé" dve čísla (density/Mach a podiel ťahu), ale i "druhé" dve čísla - intangent, outtangent (dotyčnicové vektory krivky v daných bodoch), ak tam zostanú nuly, vznikne "šialenstvo" - krivka má obrovské prekmity. Takže by som potreboval niečo dostupné, v čom by som dokázal tie parametre odčítať.
Podobný problém som narazil s reaktormi - ako nastaviť teplotný a výkonový režim, aby sa to chovalo nejak rozumne. Dokumentácia k tomu zatiaľ nie je takmer žiadna.
a mimochodom, nejde ti poslať správu.
Ide o to, že atmCurve a velCurve definujú body bezierovej/hermitovej krivky a v bodoch key sa krivka "láme".
Lenže aby sa lámala "správne" (do požadovaného tvaru), treba definovať nielen "prvé" dve čísla (density/Mach a podiel ťahu), ale i "druhé" dve čísla - intangent, outtangent (dotyčnicové vektory krivky v daných bodoch), ak tam zostanú nuly, vznikne "šialenstvo" - krivka má obrovské prekmity. Takže by som potreboval niečo dostupné, v čom by som dokázal tie parametre odčítať.
Podobný problém som narazil s reaktormi - ako nastaviť teplotný a výkonový režim, aby sa to chovalo nejak rozumne. Dokumentácia k tomu zatiaľ nie je takmer žiadna.
a mimochodom, nejde ti poslať správu.


Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Kerbal Space Program
Tak v tomhle ti asi nepomůžu - teda určitě ne...
Vůbec nechápu co s tím. Ve starém systému to nějak šlo, ale teď nevím.
Možná hodit dotaz do KSP fóra.

Vůbec nechápu co s tím. Ve starém systému to nějak šlo, ale teď nevím.
Možná hodit dotaz do KSP fóra.



"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
- Alchymista
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 4883
- Registrován: 25/2/2007, 04:00
Re: Kerbal Space Program
kopapaka -> AlchemyTechnologies pre testy, polovica vecí je ešte stále nefunkčná
https://www.dropbox.com/s/kaa282ahuv5n1 ... 6a.7z?dl=0
https://www.dropbox.com/s/kaa282ahuv5n1 ... 6a.7z?dl=0


Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Kerbal Space Program
Takže po mnoha, mnoha a opravdu mnoha Kerbalských "úspěších" konečně jedna vydařená cesta na orbitu.
Tři tuny nákladu, a po zakulacení oprbity měl Alchemyst ještě 700dV - bez nákladu tisíc...
Tři tuny nákladu, a po zakulacení oprbity měl Alchemyst ještě 700dV - bez nákladu tisíc...



"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Kerbal Space Program
Tak už to šlape výborně.
Naloženo sedem a půl tuny a většina letu bez přoblémů - jen při návratu letěl motory napřed a bum
Naloženo sedem a půl tuny a většina letu bez přoblémů - jen při návratu letěl motory napřed a bum




"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
- Alchymista
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 4883
- Registrován: 25/2/2007, 04:00
Re: Kerbal Space Program
S tým asi ťažko niečo vymyslím. Respektíve všetky motory majú nastavenú teplotu maxTemp = 2000


Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Kerbal Space Program
To byla moje blbost, prostě jsem si neuvědomil, že mám nastavené "retrograde", takže Alchemyst mazal motory napřed...
Normálně to nechávám obráceně a na čumáku mám brzdící štít...
Mimochodem, už funguje i Clarion
Takže za mě super.
Normálně to nechávám obráceně a na čumáku mám brzdící štít...
Mimochodem, už funguje i Clarion

Takže za mě super.



"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
- Aaron Goldstein
- Kapitán
- Příspěvky: 3062
- Registrován: 19/7/2014, 19:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kerbal Space Program
Patch 1.1.3... 188 MB... Changelog (v eng) zde: http://forum.kerbalspaceprogram.com/ind ... able-r195/ )

Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Kerbal Space Program
Já aktuálně nelítám - HDD s W10 je na pomalém ale jisté odchodu do věčných lovišť, takže jsem se vrátil k Linuxu a tam mi KSP nechce šlapat...



"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Re: Kerbal Space Program
Já občas jo, po nocích... ale mnohem méně než dříve. Prokletí předběžných přístupů 

"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
- Alchymista
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 4883
- Registrován: 25/2/2007, 04:00
Re: Kerbal Space Program
Existuje nejaký rozumný plugin s mechnickými prvkami? Hodil by sa ""kĺb/pánt", "rotátor" (dva prvky otáčajúce a voči sebe), a tiež "teleskop".
--------------------------------------------------------------
Ja trochu hrám - zatiaľ som sa dostal len na Mun a Minmus (deň 85), preletové okná na Eve a Dunu sa ešte neotvorili (to bude až okolo dňa 260).
--------------------------------------------------------------
Zakladňa na Mune
Je zatiaľ zostavená zo štyroch modulov ("veliteľský" s kupolou, dva "labáky", ťažobný modul). Rover tam nie je pre srandu. Naopak je kľúčovým prvkom. Práve on zabezpečuje montáž základne. Každý modul má zospodu veľký dokovací port - rover sa presne postaví pod modul stojaci na nožičkách, nožičky sa zatiahnu - a modul "spadne" na rover, ktorý ho odvezie na miesto, nastaví port proti portu a nožičky modulu sa vysunú - rover je v tom momente nad terenom. Ak porty modulu a stanice zaklapnú, rover sa oddelí a výjde spod modulu, ak nie, nožičky modulu sa zatiahnu a priblíženie portov sa zopakuje.
Pristátie zabezpečuje dvojic motorov na nádržiach, zavesená na bočných portoch - po úspešnom pristátí sa nádrž s motorom odhodí. Neúspešná stanica... Vypustil som stanicu... Ale špatne urobenú - zablokovaný bol výstupný otvor, takže to zabíjalo kerbíkov. Čo teda s ňou???
Len tak zhodiť na Kerbin som ju nechcel - finančná kríza kerbinskej kozmonautiky je hlboká a stanica stála skoro pol miliona...
Od stanice som odpojil, čo sa odpojiť dalo a na dokovacie porty som namontoval štyri "padákové bloky", na zadný port tepelný štít. Pristála viacmenej v jednom kuse...
--------------------------------------------------------------
Ja trochu hrám - zatiaľ som sa dostal len na Mun a Minmus (deň 85), preletové okná na Eve a Dunu sa ešte neotvorili (to bude až okolo dňa 260).
--------------------------------------------------------------
Zakladňa na Mune
Je zatiaľ zostavená zo štyroch modulov ("veliteľský" s kupolou, dva "labáky", ťažobný modul). Rover tam nie je pre srandu. Naopak je kľúčovým prvkom. Práve on zabezpečuje montáž základne. Každý modul má zospodu veľký dokovací port - rover sa presne postaví pod modul stojaci na nožičkách, nožičky sa zatiahnu - a modul "spadne" na rover, ktorý ho odvezie na miesto, nastaví port proti portu a nožičky modulu sa vysunú - rover je v tom momente nad terenom. Ak porty modulu a stanice zaklapnú, rover sa oddelí a výjde spod modulu, ak nie, nožičky modulu sa zatiahnu a priblíženie portov sa zopakuje.
Pristátie zabezpečuje dvojic motorov na nádržiach, zavesená na bočných portoch - po úspešnom pristátí sa nádrž s motorom odhodí. Neúspešná stanica... Vypustil som stanicu... Ale špatne urobenú - zablokovaný bol výstupný otvor, takže to zabíjalo kerbíkov. Čo teda s ňou???
Len tak zhodiť na Kerbin som ju nechcel - finančná kríza kerbinskej kozmonautiky je hlboká a stanica stála skoro pol miliona...
Od stanice som odpojil, čo sa odpojiť dalo a na dokovacie porty som namontoval štyri "padákové bloky", na zadný port tepelný štít. Pristála viacmenej v jednom kuse...


Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Kerbal Space Program
Pěkné Alchy!
Já zrovna nehraju, zkolaboval mi komp a na troskách funguju přes Ubuntu. Na net to ještě jde, ale kerbíci mají smůlu. Ani to nenaběhne. Takže nehraju :/
Já zrovna nehraju, zkolaboval mi komp a na troskách funguju přes Ubuntu. Na net to ještě jde, ale kerbíci mají smůlu. Ani to nenaběhne. Takže nehraju :/



"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"