Protože zde nemůžu založit nové téma - dám to sem. Kdo by měl zájem vyzkoušet tento jinak placený simulátor na
1 MĚSÍC ZDARMA - nechť mě kontaktuje soukromou zprávou zde nebo na mail: letecz(zavináč)virtualfighters.cz
Kdo neví o co jde - je to největší multiplayer simulátor vojenské techniky z období WWII - pěchota, tanky, děla, lodě - vše v jedné společné nonstop běžící "aréně" o rozloze stovek km2 u účasti stovek hráčů. Více zde:
http://www.virtualfighters.cz/Battleground-Europe.htm
Když pomineme rozporuplnou leteckou část a imho nepříliš zábavnou pěchotu, doporučil bych především jeho tankovou část - věrně zpracované vlastnosti tanků, perfektní balistický a "damage" model, který i přes svou letitost myslím stále nemá konkurenci. Měsíc je sice krátká doba a nováčci nemají hned přístup k té nejlepší technice, ale kdo je fanda do tanků a WWII techniky vůbec a nevadí mu poněkud jednodušší grafika, toho by to mohlo bavit.
Preview chystané verze 1.31 (plánované vydání nekdy na podzim 2009):
Battleground Europe aneb 2. světová válka online (World War II Online) prochází novou fází svého vývoje. Do stádia uzavřeného beta testování dospěl vývoj inovovaného herního engine UNITY 3D jež umožní možná nejobsáhlejší grafický upgrade hry za posledních několik let. Unity 3D umožní ve hře nové prvky a grafické efekty jež dosud nebyly realizovatelné. K hlavním novinkám vylepšeného herního engine patří:
- Podpora systému "rag doll physics" jež umožní generovat přirozené, neopakující se animace padajících postav, např. voják zasažený palbou se různými způsoby sesune k zemi, je odhozen tlakovou vlnou výbuchu apd. Vylepšené animace přechodů mezi jednotlivými postoji pěšáků, přidány nové pozice "připraven k boji" apd. Oproti současným prkenným animacím vojáků to bude obrovský pokrok.
- Podpora systému SpeedTree verze 4.2, nové modely stromů (konečně i jehličnaté lesy), nové textury, stíny a kolizní modely. V herním prostředí bude až 1.000.000+ stromů!
- Nové keře a porost terénu, permanentně zarostlé plochy trávou.
- Nové grafické efekty jako výstřely, výbuchy a animace zásahů, krvavé stříkance ze zasažených vojáků. Vylepšené a nové textury objektů.
- Odrazy od vodní hladiny v reálném čase.
- Dynamické počasí s novými mraky, atmosférickými a světelnými efekty - mlhy, déšť.
- Tisíce nových objektů jako jsou městské a venkovské budovy, bunkry, nádraží, skladiště, palivové tanky, strážní věže, palposty apd.
- Podpora Pixel shaderů verze 3.
- Vylepšení stínování objektů.
- Podpora stínování pod OpelGL (GLSL)
Mimo samotného upgrade herního engine UNITY 3D přibudou do hry i tyto novinky:
- Nový systém obsazování vlajkových budov. Oproti stávajícímu systému bude potřeba většího počtu vojáků a jejich delšího sestrvání ve vlajkové budově aby došlo k jejímu obsazení.
- Přepracované modely bojové techniky. Budou přepracovány vesměs všechny nejstarší modely. Zatím jsou hotovy Char B1bis, Messerschmitt Bf-109E4, Spitfire Mk.I a Mk.Vb.
Videa na Youtube:
Ragdoll physics:
http://www.youtube.com/watch?v=MpPIBvZEwuc
Vylepšený terén:
http://www.youtube.com/watch?v=iPsMuEX4E_U
