skelet píše: ↑15/12/2020, 14:57
SVOS a černý kůň? Po té co se štěkají kvůli Perunovi? Navíc na rozdíl od Zetoru a Tatry nemají ani prototyp v požadovaném provedení.
SVOS má stroje VEGA v provedení 4x4 a 6x6. Obojí jsem viděl na vlastní oči. V loňském roce pak v Paříži představili stroj MARS 4x4.
skelet píše: ↑17/2/2023, 18:00
představte si tu hrůzu, kdyby naši vojáci obdrželi bojem prověřené vozidlo, které používá sedm států. Děs běs.. zlatej Perun.
Přesně...a ještě ke všemu je rozměrově uzpůsobený přepravě uvnitř CH47...skandál
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Napsal: 17/2/2023, 21:57
od Lynx
Do púšte, na naháňanie teroristov ok, a na nevyspytateľné bojisko strednej / východnej Európy nie.
Jazda v tom by bola samovražda.
Lynx píše: ↑17/2/2023, 21:57
Do púšte, na naháňanie teroristov ok, a na nevyspytateľné bojisko strednej / východnej Európy nie.
Jazda v tom by bola samovražda.
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Napsal: 17/2/2023, 22:32
od skelet
Dovolil bych si upozornit, že to vozidlo je určeno pro SOF, ne pro řadové jednotky.
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Napsal: 18/2/2023, 15:35
od stirling
Mě by se nejvíce líbilo JLTV, ale nevím jestli požadované verze nabízejí.
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Napsal: 18/2/2023, 16:51
od Scotty87
JLTV nemá otevřenou verzi.
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Napsal: 18/2/2023, 17:21
od seabee
pjaro77 píše: ↑23/11/2021, 19:44
Veď práve, dokáže chinook zdvihnúť naložené JLVT ? Chinook má max payload 12 a pol tony, to je tak tak .
The Oshkosh JLTV can be air transported internally by a C-130, C-5 and C-17, or externally by CH-47 and CH-53. (Photo: Business Wire)
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Napsal: 18/2/2023, 18:14
od pjaro77
Arthur píše: ↑17/2/2023, 17:54Výběrové řízení na LÚV je "naprostá katastrofa" a mělo by být zrušeno. Do čela VTÚ místo toho přichází autor studie proveditelnosti, která favorizuje jednoho z uchazečů zdroj:https://www.securitymagazin.cz/defence/ ... .sznhp.box
Naťahované tendre vlečúce sa ako slimák. Česká a slovenská klasika.
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Napsal: 18/2/2023, 18:34
od Rase
Ti vojáci celou dobu chtějí Supacat (už spoustu let) a nechápu proč jim je MO prostě nekoupí v nějakém speciálním režimu. Takhle akorát riskujeme, že se do té doby Supacaty přestanou vyrábět... tady ten mírový/pohodový nákup zbraní a vybavení je neskutečný - hlavně že se říká že "jsme ve válce a musíme se o modernizaci armády postarat".
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Napsal: 18/2/2023, 19:41
od pjaro77
To nevieš, že úradník je malý boh, čo vie všetko najlepšie ?
- Slon na bicykli, veľké auto na podvozku s krátkym rázvorom, dlhé previsy, malé nájazdové uhly
- Neprimerane ťažké vozidlo
- Kopec bočných panelov zavadzia pri rýchlom vystúpení a streľbe do strán
- Motor (za prednou nápravou) oddeľuje členov posádky vizuálne aj akusticky, obmedzuje variabilitu využitia priestoru medzi nápravami
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Napsal: 18/2/2023, 20:37
od Scotty87
Hall píše: ↑18/2/2023, 19:48
- Slon na bicykli, veľké auto na podvozku s krátkym rázvorom, dlhé previsy, malé nájazdové uhly
Takové auto v zásadě armáda požaduje.
- Neprimerane ťažké vozidlo
Pokud se do našeho tendru přihlásí budou ho muset minimálně o tunu odlehčit.
- Kopec bočných panelov zavadzia pri rýchlom vystúpení a streľbe do strán
Ani bych neřekl.
- Motor (za prednou nápravou) oddeľuje členov posádky vizuálne aj akusticky, obmedzuje variabilitu využitia priestoru medzi nápravami
Seděls v tom někdy za jízdy?
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Napsal: 18/2/2023, 23:43
od seabee
A má být těžký, nebo lehký? Nějak se v tom už ztrácím
A co tohle:
VECTOR (Versatile Expeditionary Commando Tactial Off Road) pro speciální operace, nese granátomet Heckler & Koch GMG nebo M2 Browning, Minimi nebo FN MAG. 3 070 kg prázdné a max 4 700 kg. STANAG 4569 Level 1.