kenavf.
1.Písal v tom článku, že spoločnosť MIG jedná na základe príkazu a nejedná sa o súkromnú iniciatívu.Tak je tam asi nejaká "oficialnejšia" požiadavka od štátu.
2."roubováním nových technologií na základ v podobě letounu řady Su-27/35" by som pochopil ako že vzali drak lietadla a aerodynamický koncept,ktorý trocha pozmenili a dali mu vonkajšie prevedenie STEALT .Ale asi to bude skreslená informácia.(Bugatti Veyron je auto vzniknuté naroubovánim nových technologií na Ford-T )
3.Pre Rusko by bola strategická výhoda udržať v hre ďaľšieho výrobcu schopného navrhnúť a vyrobiť lietadlo 5.generácie.(konkurencia v know-how a aj v cene).
4.Vo svete budú asi zákazníci ktorí by si radšej kúpili lietadlo menšie ale hlavne lacnejšie ako PAK-FA.
Ad 1, "Самое главное,
чтобы на разработку был выдан заказ", - сказал он. Čiže: "Najdôležitejšie je
aby bol na prácu(práce) vydaný príkaz" -pvedal on. Slovník je spravidla lepší ako Google Translator..
Ad 2, Su-35 BN má pôvodný drak, niekde (napr. hlavný predný nosník krídiel) je použitá iná technológia a materiál, výrazná zmena je vo vírovom prechode trup - krídlo, odpadlo pohyblivé predkrídlo zo starej 35-tky. (pozn. Veyron/ Ford T je ako Utočkin vs. MiG-23
Ad 3, "Pre Rusko by bola strategická výhoda udržať v hre ďaľšieho výrobcu schopného navrhnúť a vyrobiť lietadlo 5.generácie." -jednozn. súhlas,
"konkurencia v know-how a aj v cene" - absol. nesúhlas. Píše sa tam že pre rozumy budú chodiť k Suchojovcom. Cena - irelevantná pretože sami píšu že by sa jednalo o odlišné triedy lietadiel. Ak by "stealtht-li" MiG-35, vznikne ľahší Su-35 S, T-50 je iný level.
Ad 4, jednoznačne máš pravdu, tretí svet, hlavne tí ktorí majú/mali 29-tky by to brali. Že váhajú kúpiť Su-35 nie je len o priamej cene za stroj, aké by boli náklady preškoliť radových pilotov MiG-29 na 4++ generačné Su-35BN? Osobne si myslím že kto nekúpi aspoň pár Su-35, nejaký T-50E(export) nedostane. Prečo Rusi sami rozširujú park Su-35? Úlet ďalšieho V.I.Bělenka tentokrát s T-50 si nemôžu dovoliť.