Inokedy by táto správa vyvolala rozruch, teraz sa objavila medzi desiatkami všedných správ:
Na naliehanie novinárov ITAR-TASS povedal gen. riaditeľ OAK Michail Pogosjan o T-50: "Prvá etapa štátnych skúšok bude dokončená v časovej osi, ako som už skôr povedal. Od roku 2016 začnú VVS Ruskej federácie preberať sériové T-50 z výroby. Teraz sú zapojené do štátnych skúšok 4 lietadlá a v budúcom roku pribudnú ďalšie dve." Ďalej povedal že k dnešnému dňu(pozn. 18.8.2014) je vyrobených
8 lietadiel z ktorých 4 vykonávajú letové skúšky.
http://vpk.name/news/115891_postavki_is ... _goda.html
Ak si to rozmeníme na drobné, povedal vlastne toto: je vyrobených 8 lietadiel(doteraz oficiálne správy hovorili o 7-mich) t.j.
Vyrobené:
T - 50. -1 Predvádzací prototyp pre vládnych činiteľov (prelom rokov 2010/2011), teraz slúži na statické záťažové skúšky
T - 50.0 Vykonával pojazdové skúšky v r.2012, teraz slúži ako technologický vzor
T - 50.1 Vykonal prvý let v r. 2013, uzemnený v Komsomoľsku na Amure - jeho ďalší osud: skončí ako exponát v Múzeu VVS Monino
T-50.2 Prvý oficiálne predvedený prototyp verejnosti, už dávnejšie prevedený do stavu VVS, slúži na výcvik pilotov
T - 50.3 Prvý prototyp vybavený RL, slúži na letové skúšky so záťažou, vrátane vonkajších podvesov
T - 50.4 prototyp vybavený širokou škálou optosnímačov, slúži obdobne ako T - 50.3 na záťažové letové skúšky
T - 50.5 prototyp vybavený ako nultý sériový stroj, utrpel značné poškodenie požiarom elektroniky (neoficiálny záver - príčina el. skrat)
znovu sa zapojil do letových skúšok
T - 50.6.2 zhodný prototyp s 50.6.1,
už slúži na pozemné skúšky
Rozpracované:
T - 50.6.1 6-ty letový prototyp, zapojí sa do skúšok zač. r. 2015
T - 50.7 7-my letový prototyp, zapojí sa do skúšok v priebehu roku 2015