Hektor píše:No ja neviem Polarfox, čo sa pokúšaš dokázať. Suchoje si odskočili na pevninu, prečo to nevieme, a teraz sa vezú na AK domov. Video vzletu a pristátia Su-33 dokazuje že lietať sa z neho dá.
Já jen poukazuji na to, že jásavá argumentace, kdy je přání otcem myšlenky, je o ničem.
Osoba 1: "Před dvěma měsíci jsem viděl tvého otce ležet v nemocnici se zápalem plic."
Osoba 2: "To je nějaká blbost, nevím sice, co se dělo před dvěma měsíci, ale včera jsem s ním byl na pivu a nic mu není. To asi trpíš nějakými bludy a nebo jsi ho maximálně viděl, jak tam šel babičce pro prášky, pokecat s vrátným nebo mu tam utekl pes. Protože můj otec nikdy žádné nemoci nechytá a pokud ano, tak by s tím do nemocnice nešel. A hlavně - včera jsem s ním přeci popíjel."
Xawi3r píše:Naprostý souhlas. Musím se smát, když vidím, jak se tu někteří lidé ( kterým Rusko leží dlouhodobě v žaludku), snaží vyvolat dojem, že ta loď beztak musí být jen "z lepenky"... Přitom je všeobecně známo, že krom dvou "návštěv" některých letounů v Latakii operace z lodi probíhaly neustále. To je stejně směšná diskuse, jako řešit, jestli ti američané na tom měsíci byli, nebo nebyli
Jediné, co tu vidím, jsou lidé, kteří nedokáží/nechtějí smysluplně argumentovat a svoje nedostatky se snaží zakrýt laciným pokusem zdiskreditovat oponenta, eventuálně odvést pozornost jinam.
Xawi3r píše:...kuci už ne, prosím ne! Vy mě zničíte...
Dobře, půjdu na tebe velice jemně. Stav AK je dlouhodobě diskutabilní, co ale víme jistě je to, že díky technickým závadám na palubním zařízení (s dost velkou pravděpodobností způsobených právě tím diskutabilním neutěšeným stavem v konjunkci se zvýšenými nároky na provoz nad rámec standardních procedur) došlo k havárii dvou strojů (MiG-29 a Su-33). Zda-li (a na jak dlouho) v průběhu těchto událostí došlo k redislokaci značné části či všech letounů na pevninu je otázkou a neříkám ani ani. Jediný podklad, který k tomu máme, je satelitní snímek z 20.11., na němž by mělo být 8 letounů Su-33 plus snad ještě jeden MiG-29. Vzhledem ke kompozici leteckého křídla (10x Su-33, 3x MiG-29KR, 1x MiG-29KUBR plus vrtulníky, tedy 18 Kamovů v myriádě typů a verzí) je to dost podstatný počet. I datum, která spadá do týdne po první havárii, je celkem návodné. Takže je tu reálná možnost, že přinejmenším na chvíli k redislokaci došlo. To co se dělo poté je již celkem irelevantní. Mohlo dojít ke kompletní opravě, mohlo dojít k provizorní opravě, která by umožňovala provoz s omezením...to už je celkem fuk. Nic z toho se nevylučuje s tím, že by letouny nemohly být na palubě a že by z ní v přinejmenším provizorním režimu nemohly vzlétat. Ostatně v prosinci havaroval Su-33, tudíž nějaký provoz tam určitě byl. Ale i kdyby dostával denně do vzduchu 50 letounů a nebo pouze ten jeden jako PR, tak to nemá jakoukoli logickou souvislost s tím, zda-li eventuálně dříve došlo k redislokaci nebo ne. Takže dokud se budeme pohybovat v emoční/ideologické rovině, že někdo někomu šáhnul na papínka, protože on je geroj a nestoná a kdo říká opak, ho nemá rád a snaží se ho pomluvit, tak se asi "překvapivě" neshodneme. Takže není tak trochu čas toho nechat a bavit se tu normálně, jak naznačuje Zemakt? A argumentovat?