Tak toto jsou de facto zpevněné vozovky ne?Julesak píše:Tatry majú zákaz jázd v teréne?
Myslím, že to byl velitel 143. zásobovacího praporu. Naštěstí to ale nikdo neřekl jiným útvarům a dokonce ani hasičům a ti tak dále bezstarostně jezdili k zásahům ve stovkách sedmiček s 9 kubíky vody na hrbu, které taktéž používají stejné konstrukční řešení jako tyto sedmičkové valníky...Scotty87 píše:A to říká kdo?
A když má Rheinmetall MAN Military Vehicles (RMMV) pro některé modely nápravy z TGAčka a pro některé od SISU, tak co z toho je 100% MAN?Flader píše:S tým jednotným logistickým reťazcom pre Aktisy by som si nebol tak úplne istý. Je ic v prevádzke stále viacero modelov a ani jeden z nich nie je 100% MAN.
Kdyby mě popadl McCarthismus, tak bych řekl, že to souvisí především s tím, že osoby zodpovědné za specifikaci konfigurace těchto vozidel (tento problém se týkal našich vyprošťovací důlních sklápěček), nejsou placeny jenom z rozpočtu ČR.Juraj Tichý píše:Ci zákaz dlhých presunov, co tu potvrdil Tomas Kotnour, ze to súvisí s nabojmi koliesaj
A i svařují.skelet píše:Neskladate si náhodou Tatry v Trenčíně?