Re: Aero L-39NG
Napsal: 15/10/2020, 19:46
Aha, ok.
Jsou to antény IFF, tedy identifikace Vlastní - Cizí. Typ po mě z paměti nechtějte, ale je to myslím ta nejstarší verze co se na "Albíky" dávala.Juraj Tichý píše:Ale nasiel som aj jeden ZA v slovenskych farbach s tymi vystpkami. Aj ked teraz to uz nemajú.
To bude nejake radio alebo co..
Mikojan29... je mi šumafuk jak se provedení konkrétního éra jmenuje. Podstatné je, že fabrika xyz nabízí několik variant modernizace letadel. A klíčové promikojan29 píše:Ja na tom obrázku z tweetu nevidím L-39CW, ale zgenerálkované L-39C, čo je aj vlastne v popise obrázku.zzz píše:Padouch: Proč budoucí čas?
Zbrojní projekt AERa L-39CW/NG IMHO vcelku úspěšně běží. V této fázi probíhají dodávky L-39CW viz např. https://twitter.com/warnesyworld/status ... 8129897472 (tuším, že nekde jsem četl o desítkách dodaných/objednávých upgradů na L-39CW v různé podobě, ale tím si nejsem jistý).
A do roku 2021 - dle před-čínsko-virového harmonogramu AERa - než bude dokončen vývoj/testování obou verzí L-39NG, tak nelze očekávat, že budou dodány nějaké L-39NG.
Spíše než výroba samotných letadel by bylo mnohem zajímavější, jak pokračuje celý program L-39NG jako součást výcviku/tréninku/simulace letu pilota. .Škoda, že o této druhé noze L-39NG je tak málo informací http://czechairforce.com/news/druhy-let ... h-zkousek/
To čo popisuješ, sú zatiaľ len dohady, žiadna potvrdená a zverejnená informácia.
Neviem čo zase máš za problém, ja som napísal, že to je podľa obrázku L-39C a nie CW ako si tvrdil. Máš rád zazdrojovanie údajov, tak dolož, kde je napísané, že sa už robia verzie/upgrady L-39 CW pre zákaznika abc???zzz píše:mikojan29 píše:Ja na tom obrázku z tweetu nevidím L-39CW, ale zgenerálkované L-39C, čo je aj vlastne v popise obrázku.zzz píše:Padouch: Proč budoucí čas?
Zbrojní projekt AERa L-39CW/NG IMHO vcelku úspěšně běží. V této fázi probíhají dodávky L-39CW viz např. https://twitter.com/warnesyworld/status ... 8129897472 (tuším, že nekde jsem četl o desítkách dodaných/objednávých upgradů na L-39CW v různé podobě, ale tím si nejsem jistý).
A do roku 2021 - dle před-čínsko-virového harmonogramu AERa - než bude dokončen vývoj/testování obou verzí L-39NG, tak nelze očekávat, že budou dodány nějaké L-39NG.
Spíše než výroba samotných letadel by bylo mnohem zajímavější, jak pokračuje celý program L-39NG jako součást výcviku/tréninku/simulace letu pilota. .Škoda, že o této druhé noze L-39NG je tak málo informací http://czechairforce.com/news/druhy-let ... h-zkousek/
To čo popisuješ, sú zatiaľ len dohady, žiadna potvrdená a zverejnená informácia.
Mikojan29... je mi šumafuk jak se provedení konkrétního éra jmenuje. Podstatné je, že fabrika xyz nabízí několik variant modernizace letadel. A klíčové pro
a) ekonomicky únosný
b) přiměřeně udržitelný
c) flexibilní
výcvik, trénink, simulace pilotů je
know-how. Samotné letadlo je méně důležité viz http://www.aobp.cz/_new/wp-content/uplo ... 015_v2.pdf
A nechápu proč moje tvrzení popisuješ jako "dohady". Činnost divize MRO firmy AERo viz např. poslední zveřejněná výroční zpráva str. 20.
Čau
Pekná foto!HONZIK11 píše:Pekneeee.
https://www.airplane-pictures.net/photo ... -albatros/
Zdroje jsem doložil. Uzbekistan používá L-39C. Tj. zdaleka nejvíc rozšířenou variantu Albatrosu (L-39C=cca 3/4 vyrobených Albatrosů). Ty jsi doložený zdroj interpretoval že jde o "zgenerálkované L-39C".mikojan29 píše:(...)
Neviem čo zase máš za problém, ja som napísal, že to je podľa obrázku L-39C a nie CW ako si tvrdil. Máš rád zazdrojovanie údajov, tak dolož, kde je napísané, že sa už robia verzie/upgrady L-39 CW pre zákaznika abc???
To že niečo niekto ponúka ešte neznamená, že si to niekto objednal.
Čágo-bélo
„V současnosti je připravených prvních šest pilotů, kteří absolvují výcvik v USA, přičemž předpokládaný odchod prvních čtyř pilotů je naplánovaný už na listopad 2019 a další dva by měli odejít začátkem roku 2020. Plánovaný výcvik druhé skupiny šesti pilotů v USA je naplánovaný na konec roku 2020, přičemž samozřejmě musejí mít do té doby nalétaný dostatečný počet hodin. Skupina dalších čtyř pilotů by měla absolvovat výcvik koncem roku 2021. Takto by měla být připravená skupina prvních 16 pilotů. V dalším období budou ještě připravované další tři dvojice pilotů,“ uvedla mluvčí Ministerstva obrany SR Danka Capáková s tím, že v USA se bude připravovat i slovenský pozemní personál.
Tj. když např. matematicky nevychází čtyři roky výcviku v USA pro tuto skupinu talentů ze Slovenska: "Skupina dalších čtyř pilotů by měla absolvovat výcvik koncem roku 2021" (=matematicky mi to vychází, že v USA budou cca 2 až 3 roky).První čtyři stíhačky Slovensko převezme ještě do konce roku 2022, přičemž z této čtveřice budou dvě spárky a právě na těchto letounech se bude realizovat finální výcvik v USA. V dubnu 2023 by měly z USA na Slovensko přeletět první 4 letouny, následně 3 v červnu, další 3 v srpnu. Poslední čtveřice, na které se bude realizovat výcvik v USA, se vrátí na Slovensko v říjnu 2023.
Lynx píše:Co by ale zmysel malo, certifikácia ukrajinského modernizovaneho motora al-25TLSh.
Lynx... vzhledem k tomu, že už v minulosti jsi dával spoustu rádoby zasvěcených názorů (ale nepsal jsi zdroje), tak Tě poprosím o zdroj, že motor Al-25TlSh byl modernizován.Lynx píše:Co by ale zmysel malo, certifikácia ukrajinského vmodernizovaneho motora al-25TLSh.
Ja stále nechápem, čo si chcel týmito svojimi "epopejami" povedať. Najprv si začal o programe NG a CW, potom si otočil na to, že generálky robia viaceré fy a že každý by to mal vedieť, neskôr si skočil na výcvik nových pilotov VzS OSSR v USA a nejaké hypotetické úvahy o skrátení ich výcviku...zzz píše:Zdroje jsem doložil. Uzbekistan používá L-39C. Tj. zdaleka nejvíc rozšířenou variantu Albatrosu (L-39C=cca 3/4 vyrobených Albatrosů). Ty jsi doložený zdroj interpretoval že jde o "zgenerálkované L-39C".mikojan29 píše:(...)
Neviem čo zase máš za problém, ja som napísal, že to je podľa obrázku L-39C a nie CW ako si tvrdil. Máš rád zazdrojovanie údajov, tak dolož, kde je napísané, že sa už robia verzie/upgrady L-39 CW pre zákaznika abc???
To že niečo niekto ponúka ešte neznamená, že si to niekto objednal.
Čágo-bélo
Každý laik, který delší dobu čte o L-39xyz, tak ví, že generálky L-39C dělá spousta různých dodavatelů. Samotné Aero jako "autorizovaný servis" je nákladově při generálce L-39C vždycky dražší než servisy jako např. LOM či LOTN, které si můžou dovolit použít levnější (neautorizované) postupy generálky,výměny komponent.
Tj. když už fabrika Aero dělá na starších L-39C (tj. na Albatrosech z éry dodávek do SSSR), tak nejde o pouhé generálky. Proto tvrdím, že práce Aero na L-39C pro Uzbekistán zahrnují nějaký upgrade/modernizaci. Jaký přesně to nevím. Snad za pár roků to zjistíme.
Ohledně množství dodávek/objednávek pro jiné starší Albatrosy na nějakou úroveň L-39CW jsem napsal "tuším že jde desítky kusů".
Nemám čas dohledávat zdroje. A proč bych se měl snažit dohledat, abych Tě informačně obohatil. Chceš-li ode mě něco, tak začni nejdřív Ty poskytovat něco co zajímá mě.
Např. by mě zajímalo jak konkrétně je to s výcvikem pilotů F-16 pro OSSR, když jsem opakovaně (v příslušném vlákně) četl, že OSSR si přeje, aby kandidáti na piloty F-16 aboslvovali čtyřletý výcvik v USA?
No jenže podle toho jsem četl (jako odhad) na czechairforce.com, tak výcvik pilotů F-16 pro OSSR v USA bude kratší než uvedené čtyři roky (možná kandidáti na piloty neprojdou kompletním výcvikem v USA, nevím).
„V současnosti je připravených prvních šest pilotů, kteří absolvují výcvik v USA, přičemž předpokládaný odchod prvních čtyř pilotů je naplánovaný už na listopad 2019 a další dva by měli odejít začátkem roku 2020. Plánovaný výcvik druhé skupiny šesti pilotů v USA je naplánovaný na konec roku 2020, přičemž samozřejmě musejí mít do té doby nalétaný dostatečný počet hodin. Skupina dalších čtyř pilotů by měla absolvovat výcvik koncem roku 2021. Takto by měla být připravená skupina prvních 16 pilotů. V dalším období budou ještě připravované další tři dvojice pilotů,“ uvedla mluvčí Ministerstva obrany SR Danka Capáková s tím, že v USA se bude připravovat i slovenský pozemní personál.Tj. když např. matematicky nevychází čtyři roky výcviku v USA pro tuto skupinu talentů ze Slovenska: "Skupina dalších čtyř pilotů by měla absolvovat výcvik koncem roku 2021" (=matematicky mi to vychází, že v USA budou cca 2 až 3 roky).První čtyři stíhačky Slovensko převezme ještě do konce roku 2022, přičemž z této čtveřice budou dvě spárky a právě na těchto letounech se bude realizovat finální výcvik v USA. V dubnu 2023 by měly z USA na Slovensko přeletět první 4 letouny, následně 3 v červnu, další 3 v srpnu. Poslední čtveřice, na které se bude realizovat výcvik v USA, se vrátí na Slovensko v říjnu 2023.
Lynx - ne, ne. Ty jsi psal o modernizaci motoru Al-25TLSh. Já nevím, že by proběhla nějaká modernizace této konkrétní verze motoru Al-25. Proto se Tě o5 ptám na Tvůj zdroj informací, že motor Al-25 TLSh byl modernizován.Lynx píše:Do motorov až tak nevidím, ale za svojimi príspevkami si stojím aj keď nie vždy je zdrojovanie mozne. LOTN (a Vzs OSSR) by naozaj mohli uvažovať o remotorizacii, ale predpokladám, že by do toho malo co povedať aj Aero, čoby výrobca. Samozrejme viem, že v USA si súkromní vlastníci dávajú rôzne motory, ale to sú jednotlivci, navyše kategória experimental.
A prečo verzia TLSh? Lebo ma o 10% vyšší výkon.
http://www.motorsich.com/eng/products/a ... ai-25tlsh/
Evidentně existuje nějaký harmonogram (a rozsah výcviku pro konkrétní skupiny kandidátů na piloty F-16 pro OSSR)... O5 dám citaci z CzechAirForce.com:arten píše:Vážení,
tu máte všetky LOAčky na UH-60M. LOA final + 5 dodatkov:
https://uloz.to/file/36PFCg1o8dBk/uh60m-rar
a tu všetky LOAčky na F-16. 3x + 1 dodatok:
https://uloz.to/file/QHk5I1BBmSiA/f16-rar
Dnes "nenávidený Naď" poslal médiám (aj ja dvíham obočie, najmä po jeho útoku na Macka, ale čo sa týka transparentnosti, drží slovo)
Môžete analyzovať.
Cituji z článku z 12/2019. Nyní jsme o 3/4 roku dál. Tak bych čekal, že třebas se někdo zeptá na fb příslušných/kompententních lidí v MOSR/OSSR jak to je s těmi "čtyřmi roky výcviku v USA". http://czechairforce.com/news/f-16c-d-b ... ruhy-dech/„V současnosti je připravených prvních šest pilotů, kteří absolvují výcvik v USA, přičemž předpokládaný odchod prvních čtyř pilotů je naplánovaný už na listopad 2019 a další dva by měli odejít začátkem roku 2020. Plánovaný výcvik druhé skupiny šesti pilotů v USA je naplánovaný na konec roku 2020, přičemž samozřejmě musejí mít do té doby nalétaný dostatečný počet hodin. Skupina dalších čtyř pilotů by měla absolvovat výcvik koncem roku 2021. Takto by měla být připravená skupina prvních 16 pilotů. V dalším období budou ještě připravované další tři dvojice pilotů,“ uvedla mluvčí Ministerstva obrany SR Danka Capáková s tím, že v USA se bude připravovat i slovenský pozemní personál.
Môžeš sa popýtať a prezentovať to tu, nikto ti nebráni.zzz píše:mikojan29 - ve které pasáži smlouvy je harmonogram výcviku kandidátů na piloty F-16 pro OSSR? Mluvím o této smlouvě (nebo snad ještě byla zveřejněna nějaká další smlouva či nějaký další dodatek)?:
Evidentně existuje nějaký harmonogram (a rozsah výcviku pro konkrétní skupiny kandidátů na piloty F-16 pro OSSR)... O5 dám citaci z CzechAirForce.com:arten píše:Vážení,
tu máte všetky LOAčky na UH-60M. LOA final + 5 dodatkov:
https://uloz.to/file/36PFCg1o8dBk/uh60m-rar
a tu všetky LOAčky na F-16. 3x + 1 dodatok:
https://uloz.to/file/QHk5I1BBmSiA/f16-rar
Dnes "nenávidený Naď" poslal médiám (aj ja dvíham obočie, najmä po jeho útoku na Macka, ale čo sa týka transparentnosti, drží slovo)
Môžete analyzovať.
Cituji z článku z 12/2019. Nyní jsme o 3/4 roku dál. Tak bych čekal, že třebas se někdo zeptá na fb příslušných/kompententních lidí v MOSR/OSSR jak to je s těmi "čtyřmi roky výcviku v USA". http://czechairforce.com/news/f-16c-d-b ... ruhy-dech/„V současnosti je připravených prvních šest pilotů, kteří absolvují výcvik v USA, přičemž předpokládaný odchod prvních čtyř pilotů je naplánovaný už na listopad 2019 a další dva by měli odejít začátkem roku 2020. Plánovaný výcvik druhé skupiny šesti pilotů v USA je naplánovaný na konec roku 2020, přičemž samozřejmě musejí mít do té doby nalétaný dostatečný počet hodin. Skupina dalších čtyř pilotů by měla absolvovat výcvik koncem roku 2021. Takto by měla být připravená skupina prvních 16 pilotů. V dalším období budou ještě připravované další tři dvojice pilotů,“ uvedla mluvčí Ministerstva obrany SR Danka Capáková s tím, že v USA se bude připravovat i slovenský pozemní personál.