Napsal: 30/7/2009, 19:12
On byl plán na společný projekt několika lidí na komplexní zpracování Spitfiru a všeho okolo, ale právě asi proto se to celé bohužel nepodařilo...
Až na to, že ten motor už nešlo použít dále# píše:Liškutínovo motor šel po týhle taškařici na generálku, mechanik prý vytáhl z filtrů hrst kovových pilin, nicméně sprint pobřeží Anglie-pobřeží Francie a návrat cestovní rychlostí vydržel bez větších (vnějších) problémů.
No zrovna JABO letky byly tvořený ze všelijakejch typanů# píše:Šlo přece o zkušený piloty, ne?
asi proto, že byli JABO a měli JABO mašiny a západ byl hold západ :-)ale na západě se kontaktu raději vyhýbali.
Tak oni se na západě vyhýbali i klasičtí stíhači bojům se stíhači spojenců. Dohnat němce k souboji bylo prakticky nemožné a přímým konfrontacím se Luftwaffe vyhýbala.Hans S. píše:Třeba velitel 10.(JABO)/JG26, Paul "Bomben" Keller skončil tak, že vlítnul do výbuchu své vlastní pumy.. Ale zpravidla piloti JABO skutečně nebyli extra kvalitní stíhači. Na východní frontě se jich řada vypracovala, ale na západě se kontaktu raději vyhýbali.
To trošku nedává smysl ne. Byli tam vůbec nějací stíhači teda ? A kdo teda zatápěl RAF v roce 42 ? Někdo kdo se skovával za bukem ?Tempik píše: Tak oni se na západě vyhýbali i klasičtí stíhači bojům se stíhači spojenců. Dohnat němce k souboji bylo prakticky nemožné a přímým konfrontacím se Luftwaffe vyhýbala.
LW pilotům šlo přece primárně o bombardéry a za stíhačema se zrovna nehonili, samozřejmě, že když je stíhači doprovázeli, tak k mele došlo, ale pokud byl jen čistě stíhací sweep, Němci raději zůstávali na zemi. A jsem přesvědčenej, že to víš a jenom rejpešpbarry píše:To trošku nedává smysl ne. Byli tam vůbec nějací stíhači teda ? A kdo teda zatápěl RAF v roce 42 ? Někdo kdo se skovával za bukem ?Tempik píše: Tak oni se na západě vyhýbali i klasičtí stíhači bojům se stíhači spojenců. Dohnat němce k souboji bylo prakticky nemožné a přímým konfrontacím se Luftwaffe vyhýbala.