Stránka 5 z 65

Napsal: 16/2/2010, 16:41
od Novio*
kopapaka: myslím že to bude fotomonáž, protože tu samou fotku jsem si dal na plochu v noťasu a žádné druhé letadlo tam není. Je to ta, co na ní postoval odkaz absik na minulé stránce: tahle. Myslím, že až na to druhé letadlo jsou úplně stejné.

Napsal: 16/2/2010, 17:59
od kopapaka
Pokud jo, tak mě někdo pěkně dostal.
Ale z drué strany, pokud by to první stálo na brzdách a druhé jen dorolovalo...
Do druhé fotky...
Hmmm.

Napsal: 16/2/2010, 18:16
od Alchymista
8-) dosť dobrá fotomontáž.
Ale kto trochu pozná prevádzku na letisku nájde tam hneď niekoľko "logických chýb"...

Napsal: 16/2/2010, 18:43
od kopapaka
A jakých chyb?
Já byl jen u vrtulníků, tak nevím....

Napsal: 16/2/2010, 20:14
od Alchymista
- "Zadný" stojí pravým kolesom celkom na okraji dráhy. Pri rozbehu stačí minimálna chyba a je mimo dráhu, stačí tiež trochu nedprataného snehu alebo nejaké zmrazky a koleso je v lepšom prípade na výmenu, v horšom kľudne i praskne.
Navyše pravý motor je v takej polohe, že pozbiera všetko, čo je do dvoch - troch metrov od sacáku, vrátane snehu a zmrazkov na okraji dráhy - a za snehové zmrazky sa motor určite nepoďakuje.
(Sanie motorov je značné - Mig-21 i Su-22 - s hodne vysokými sacákmi - dokázali za moment "vypiť" kaluže okolo prednej nohy a stačila vlhká plocha stojánky po daždi, aby sa urobil pekne viditeľný vír vodných kvapiek.)

Ak by "zadný" vyčkával na štart "predného", čakal by určite na spojovacej dráhe niekde vpravo od štartovacej dráhy, nie na okraji štartovacej dráhy...

- "Zadnému" by v prípade, že predný dá maximál (alebo dokonca forsáž), pri súčasnom štarte v takejto polohe pravdepodobne zhasol ľavý motor (je prakticky v prúde spalín), skôr oba, a tiež by požral všetok bordel, ktorý "predný" zdvihne za sebou z dráhy, vrátane kamienkov a zmrazkov.

- Takto by sa dvojica na štart nikdy nepostavila - predný stojí uprostred dráhy, zadný je celkom na jej okraji, to by zodpovedalo môžno štartu v trojici (tretí niekde vľavo mimo obraz), ale nie v dvojici.

Napsal: 16/2/2010, 23:05
od absik
Ide o fotomontáž, fotografista od strižov(strizhi.ru) sa pokúsil o peknú koláž ale skutočnosť takto bude vypadať o pár rokov. Najlepšie to rozoznať podľa svetelných odrazov a tieňov, sú presne také isté ako na lietadle v popredí.
Čo je isté lietadlá sú zatiaľ dokončené tri: všetky lety zatiaľ robil prvý prototyp, označovaný T-50-1. Druhý prototyp by mal byť ešte od MAKS´2009 v Žukovskom na pozemných statických testoch, tretí prototyp je asi v Komsomolsku na Amure a časom sa zrejme zapojí do pozemných dynamických skúšok.(ako som už písal, prvý prototyp urobí v Komsomoľsku ešte pár letov a potom sa odovzdá na letové skúšky do Žukovského, predpokladám že v Komsomoľsku preberie letové skúšky 3. prototyp).

Napsal: 16/2/2010, 23:13
od absik
Včera bolo oznámené že 1. prototyp vykonal v sobotu 3. skúšobný let:
http://forum.valka.cz/viewtopic.php/tit ... et/t/92657

prototyp PAK-FA v třetím zkušebním letu a ...

Napsal: 17/2/2010, 21:06
od Kutuzov
... v kamufláži ...

Obrázek

Napsal: 18/2/2010, 08:43
od Zemakt
Nevyskytlo se někde už oficiální označení, nebo pouze nástřel?

Napsal: 18/2/2010, 18:20
od absik
Nie, zatiaľ je stále označovaný ako T-50, teda 1. (lietajúci) prototyp T-50-1.
Označenie bude pravdepodobne podľa Suchoja - Su lebo bol hlavným garantom projektu. Tipnem si: Su-49, Su-47 je označovaný prototyp S-37 s negatívnym šípom a keďže T-50 je skôr útočné lietadlo tak v tom vidím určitú logiku: Su-39(Su-25TM) ___ Su-49. Ale môže to byť aj niečo nové lebo v projekte pracoval tandem Suchoj-Mikojan-(indický) HAL-Jakovlev. Poradie podľa dôležitosti, bývalý šéf OKB Suchoj (a hlavný konštruktér S-32/S-37) M. Pogosjan v jednom rozhovore že vo vývoji bolo zapojených vyše 100 firiem.

Napsal: 18/2/2010, 21:30
od Alchymista
Stroj na fotke má trupové číslo 51.
Nemusí to znamenať nič, môže to znamenať "niečo"...

Napsal: 19/2/2010, 21:49
od Lavoy
Skôr by som povedal že 51 by malo znamenať T-50.1 čiže 51 ... Nič viac, nič menej, ale nechajme s a prekvapiť ...

Napsal: 26/2/2010, 19:29
od tazarbal

Napsal: 5/3/2010, 12:08
od absik
Prototyp T-50.1 začne ďalšie skúšobné lety v Žukovskom už v apríli, oznámila v pondelok 1.03. tlačová služba OKB Suchoj, podľa rus. premiéra V.Putina bude treba vyše 2000 skúšobných letov do začiatku hromadnej výroby.

http://www.rian.ru/defense_safety/20100 ... 23180.html

Napsal: 5/3/2010, 13:32
od wildesau
Dnes vyšel obsáhlý článek na téma T-50 v ATM.

Napsal: 7/3/2010, 10:54
od Gotak
Zítra si ho musím koupit.Pokud to tu někdo nehodí v pdf což asi nehrozí.

Pěkný snímek PAK-FA který ...

Napsal: 7/3/2010, 12:47
od Kutuzov
... srovnává velikost starší a nové generace rodiny SU. Na druhém snímku z továrního letiště je zachycena dvojice (bezpilotních ?) strojů Suchoje. Neví někdo, o jaké stroje se jedná ... ?

Obrázek

Obrázek

A ještě jeden nový snímek ...

Napsal: 7/3/2010, 12:57
od Kutuzov
... a jedna zdařilá ilustrace ...

Obrázek

Obrázek

Napsal: 7/3/2010, 13:07
od Gotak
Dle všeho je to obyčejné letadélko http://sukhoi.org/eng/planes/civil/su-80/ :wink:

Pohled do ...

Napsal: 8/3/2010, 22:54
od Kutuzov
... PAK-FA kokpitu.

Obrázek