Ani to není tak jisté. V 4:14 to není moc dobře vidět, ale může to být to či ono. Je fakt, že v úplném závěru je stroj s jednou směrovkou, ale v průběhu videa se tam zjevuje stejný žlutý se dvěma směrovkamikenavf píše:Ale zábery sú na motory ktoré sú zabudované v trupe s jednou smerovkou.Takže to asi nebol Saequeh ale keď už,tak to bol Azarakhsh.

Ale stejně je šumák, jestli to má jednu nebo dvě, protože Saeqeh (ani jeho předchůdce) není očividně již od pohledu přestavěn na RD-33. Takže co ho asi bude pohánět jiného než J-85?

Skeptik píše:Jenže možná Vám uniká jedna drobnost - Saeqeh se podobá F-5E, ale F-5E to není vzácní páni
Skeptik píše:Pokud jsou tedy údaje na http://www.airwar.ru správné, a oni bývají, pak Saeqeh (a ostatně i Azarakhsh) je cca 1,3 násobnou zvětšeninou F-5E.
Jak říkal Skelet, zprvu se většinou přebírají íránská tvrzení, která se pohybují standardně v rozmezí "mohlo by to tak být" až "o 300% mimo". Airwar.ru patrně přebral tyto íránci proklamované údaje (případně údaje z nějakého jiného zdroje, který je patrně mimo). Zcela jasně se tam mimo jiné píše, že pohonnou jednotkou jsou dva RD-33, což víme že není pravda...proč tedy spoléhat na zbytek údajů?Skeptik píše:Tj. není to úprava F-5ky, ale zcela nová konstrukce - od F-5ky "opisující"
Ostatně podívej se na ta čísla...jsem letecký laik, ale když se podívám na F-5E a Saeqeh, tak kde ta věc proboha může vzít téměř dvojnásobnou prázdnou hmotnost? Na čem? Zvláště když víme, že to používá stejné motory jako F-5E..vždyť je to absurdní, to by se snad ani neodlepilo od země.
Víme zcela jistě následující:
1) Saeqeh má předělanou ocasní část
2) a předělaný kryt radaru (přičemž nikdo nemá tucha, jaký tam je, pokud nějaký)
A je možné, že:
Saeqeh má mírně zvětšené křídlo
Leč tohle vše můžeš udělat pomocí přestavby staré F-5E a udělat z toho parádní propagační letoun - z vnějšku vypadá jinak a dovnitř nikdo nevidí, takže se světu dá nabulíkovat cokoli. A pak ho jen neustále filmovat na letišti, ve vzduchu a rozebraný na součásti a dokolečka tvrdit, že teď máš zase novou verzi a určitě už je zavádíš. Na to nepotřebuješ novovýrobu.
A nic jiného se v reálu neděje - ty stroje existují X let, X let se o nich tvrdí, že jsou připraveny k sériové výrobě (případně že už jich slouží desítky) a přitom se tam točí dokolečka těch samých 5-6 strojů.