Re: Krajinotvorba - ekologie
Napsal: 25/6/2024, 16:39
Tak on ten výzkum byl z Ameriky a týkal se amerických aut - o tom, co bude třeba udělat v ČR potažmo Evropě se nezmiňuje. Připadá mi podivné hádat se o tom, jestli auto ztěžkne, když do něj dáš tunu baterií a nebo neztěžkne - to je snad elementární logika.
Ale nemohl jsem usnout, tak jenom pro legraci:
VW Golf 1,5 - hmotnost 1 313 kg, dojezd podle normované spotřeby 948 - 1 000 km
E-Golf - hmotnost 1 615 kg, dojezd dle výrobce 250 km - v létě a když neprší, protože i stěrače něco žerou a snižují dojezd
Golf ID3 - hmotnost 1 812 kg, dojezd dle výrobce 420 km - v létě a když neprší, protože i stěrače něco žerou a snižují dojezd
Ty E-modely mají pohotovostní hmotnost proti benzínovému vždy vyšší o hmotnost baterií - pokud tento údaj jde vůbec z dokumentace výrobce zjistit. Auta s tunovou baterií jsem nehledal, nemám čas jenom na tupé diskuze - tak jen do mně
Ale nemohl jsem usnout, tak jenom pro legraci:
VW Golf 1,5 - hmotnost 1 313 kg, dojezd podle normované spotřeby 948 - 1 000 km
E-Golf - hmotnost 1 615 kg, dojezd dle výrobce 250 km - v létě a když neprší, protože i stěrače něco žerou a snižují dojezd
Golf ID3 - hmotnost 1 812 kg, dojezd dle výrobce 420 km - v létě a když neprší, protože i stěrače něco žerou a snižují dojezd
Ty E-modely mají pohotovostní hmotnost proti benzínovému vždy vyšší o hmotnost baterií - pokud tento údaj jde vůbec z dokumentace výrobce zjistit. Auta s tunovou baterií jsem nehledal, nemám čas jenom na tupé diskuze - tak jen do mně
