arten píše:Prepokladám, že plány, dizajn a konštrukčné technológie tým pádom majú a získali už aj skúsenosti a zručnosti pre stavbu takýchto lodí. Jedinou otázkou je či sa dostali aj k SENIT 9, lebo ten veľmi chceli a bol v kontrakte...
Takže pokud to dobře chápu, tak když dejme tomu Aero bude vyrábět zadní část trupu 767 pro Boeing, tak má Aero automaticky kompletní plány a hlavně dostatek zkušeností a zručnosti pro stavbu celé 767? To je totiž trochu jiná liga, než jen vyrobit součástku.
Rusové postavili zadek...to víme. Na základě jak moc odlišných technologií?...to nevíme. Není vůbec vyloučeno, že to mohli vyplodit klidně ještě na starých výrobních postupech. Nebudete mi tu doufám tvrdit, že když se zakousnou a hnou zadkem, tak nejsou schopni vyrobit kus trupu podle zadání...to by se mohli rovnou na budoucí projekty LHD a LL vybodnout. Museli k tomu zadku dostat plány?...určitě. Museli dostat plány k celé lodi...v první fázi to rozhodně nebylo třeba a já osobně bych komplet dokumentaci předal co nejpozději, pro sichr. Každopádně to nevíme. Jako spoustu dalších věcí
Mirek58 píše:Chlape, jen si zapátrej v paměti, jak se třeba chovala Škoda Plzeň, ČKD, před válkou.
Co to má co společného s aktuálním tématem? Jsme v 30tých letech a Škoda prodává Rusku Mistraly?
U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)
“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming
Brána do Mordoru:
https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs