Re: Aero L-39NG
Napsal: 1/4/2021, 17:21
hm... informační soumrak (mj. kvůli krizi skrz čínský vir) platí asi pro většinu firem z aerospace.Lynx píše:No bol by to lepší prípad, keby ste mali čo prezradiť. Ale kľudne nech je ticho po pesine, kľudne aj 10 let..(...)
Co bys dělal v kůži LockheedMartin, když např. vrtulníkové divizi (fabriky Sikorski v Americe) setrvale klesá výroba nosného produktu (Black/SeaHawky SH-/UH-60)? Desetiletý průměr dodávek byl cca 150 Black/SeaHawků ročně. Ovšem předloni dodáno pouze necelá stovka Black/SeaHawků. A loni bylo dodáno sedm desítek....
Psal bys o tom všude?
Podobně by se nikdo ani příliš nechlubil, kdyby byl v kůži např. vrtulníkářů z Leonarda, kteří loni dodali 102 vrtulníků. Tj. pokles o víc než o třetinu, ve srovnání s předloňskem - Leonardo dodal 166 kusů. A to si na hrbu ještě táhnou ranec balíku peněz investovaných do AW-609, které si jim nerentují neb IMHO žádné AW-609 dosud nebyly vyrobeny...
Takže Aero Vodochody, předpokládám, momentálně řeší přežití. NIcméně sem tam nějaké úsilí asi investují i do vývoje - viz např. autopilot - SW model řídícího systému - L-159 a L-39NG.
Farky, chápu. Já svoji poznámku mířil na Lynxe, aby nečekal že se zde dozví nějaké zásadnější informace. Neboť např. já jako laik žádné informace z "pod pokličky" nemám.
Dovolím si tedy obecnější dotaz (nesouvisí snad s AERem):Farky píše:To je těžké, osobně dělám v Aeru a celkem bych se tu i zapojil do debaty ale dost nerad bych vynesl jakékoliv interní informace takže to tu jen tak z odstupu sleduji.zzz píše:Lynx
sem už asi žádný insider nepřispívá.
Vzhledem k legislativním změnám u ultralightů (např. zvýšení limitů hmotnosti) očekáváš, že se v příštích letech objeví na letadlech kategorie LSA (popř. ELSA) "dospělejší" zatahovací podvozek? Myslím ve smyslu bytelnější, neboť v současnosti mi připadá, že zatahovací podvozky v této kategorii jsou až příliš "odlehčené"....
https://www.aeroweb.cz/clanky/5911-zvys ... kg-v-praxi