Messerschmitt Bf-110G
Napsal: 28/10/2004, 17:11
*** Diskuse byla uzamčena. Aktualizovaná verze článku je k dispozici ZDE ***
Messerschmitt Bf-110G
Noční stíhací letoun
Technické údaje
Motory: dva řadové dvanáctiválcové motory Daimler-Benz DB-605B-1
Nejvyšší rychlost: 550km/h ve výšce 7620m
Praktický dostup: 7920m
Rozměry: rozpětí 16,20m, délka 12,59m
Výzbroj: letoun tohoto typu mohl nést dva kanony MK-108 v přední horní části trupu se zásobou po 135 nábojích, dva kanony MG 151/20 ráže 20mm ve spodní přední části trupu se zásobou 300 a 350 nábojů dále dva kanony MG 151/20 ve schránce zavěšené pod trupem, resp. dva kanony ráže 20 či 30mm instalované v zadní části kabiny a zaměřené šikmo vzhůru(Schräge Musik)
Taktika:
První německé palubní radary bylo možné rušit pomocí britského protiopatření Window, což vedlo k rozšíření taktiky Wilde Sau, která se do jisté míry obešla bez radarů.

Bf-110G ze Stab.I.NJG4
Messerschmitt Bf-110G
Noční stíhací letoun
Technické údaje
Motory: dva řadové dvanáctiválcové motory Daimler-Benz DB-605B-1
Nejvyšší rychlost: 550km/h ve výšce 7620m
Praktický dostup: 7920m
Rozměry: rozpětí 16,20m, délka 12,59m
Výzbroj: letoun tohoto typu mohl nést dva kanony MK-108 v přední horní části trupu se zásobou po 135 nábojích, dva kanony MG 151/20 ráže 20mm ve spodní přední části trupu se zásobou 300 a 350 nábojů dále dva kanony MG 151/20 ve schránce zavěšené pod trupem, resp. dva kanony ráže 20 či 30mm instalované v zadní části kabiny a zaměřené šikmo vzhůru(Schräge Musik)
Taktika:
První německé palubní radary bylo možné rušit pomocí britského protiopatření Window, což vedlo k rozšíření taktiky Wilde Sau, která se do jisté míry obešla bez radarů.
Bf-110G ze Stab.I.NJG4