Pulsní motor V-1 Fieseler

Zázračné zbraně, tajné zbraně a projekty, obrovská děla, podzemní továrny.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lord
1. Armádní generál
1. Armádní generál
Příspěvky: 10860
Registrován: 24/8/2004, 02:48

Pulsní motor V-1 Fieseler

Příspěvek od Lord »

Ahoj. Neznáte někdo náhodou, nebo nevlastníte podrobný plánek pulsního motoru a ventilů pro V-1 ???
V1 mřížka a detail pulsního motoru ...

Obrázek

Obrázek

Obrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
sa58
1. Armádní generál
1. Armádní generál
Příspěvky: 3477
Registrován: 4/2/2005, 12:43
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Fi-103

Příspěvek od sa58 »

Chtěl sem tady vložit pár obrázků ale nějak to nejde (Lorde proč?)

tak alespoň odkaz kde něco možná najdeš
http://www.warbirdsresourcegroup.org/LRG/v1.html
Uživatelský avatar
Lord
1. Armádní generál
1. Armádní generál
Příspěvky: 10860
Registrován: 24/8/2004, 02:48

Příspěvek od Lord »

Je to nastavením této sekce, která je určena pro jednorázové dotazy ... týkající se palby a všeobecných věcí - můžou vyjímečně psát anonymové a fota zde vidí i anonymové, ale vkládat přílohy můžou jen admini.

Není to technická sekce ... tyto dotazy by se zde neměly objevovat, spíše ve Wunderwaffen, ovšem dotyčný by se musel zaregistrovat.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Lord
1. Armádní generál
1. Armádní generál
Příspěvky: 10860
Registrován: 24/8/2004, 02:48

Re: Pulsní motor V-1 Fieseler Fi-103

Příspěvek od Lord »

Nejmodernější aerodynamický tunel v leteckém výzkumném ústavu Hermana Göringa nedaleko Braunschweigu v Dolním Sasku byl jedním z nejpřísněji utajovaných vojenských míst v Německu. Výstavba areálu byla zahájena v říjnu 1935 na ploše 1000 akrů (400 ha).
Do provozu byl tunel A1 uveden v roce 1937, tedy rok po zahájení stavby zařízení.

Obrázek
Slogan na stěně větrného tunelu - orámovaný znakem Luftwaffe - v překladu znamená: "Německý národ si dobytím vzduchu, vydobude své právoplatné místo ve světě".

Obrázek
Výraznější změnou, podle které lze od sebe rozeznat Fw 190 A-1 a A-2 jsou chladicí štěrbiny v prostoru za motorem. Těmi ale byly zpětně vybaveny i původní Fw 190 A-1, nejedná se tedy o úplně spolehlivý rozeznávací prvek. Zavedení těchto štěrbin ale konečně zažehnalo vleklé potíže s chlazením letounu.

Zkušební středisko pomáhalo firmě BMW při vývoji továrně vyráběného předního krytu - který měl od počátku integrovaný chladič oleje motoru - pro čtrnáctiválcový radiální motor BMW 801 bavorské firmy používaný v mnoha německých vojenských letounech Luftwaffe, především v letounu Fw 190A. Zkoušky ukázaly, že je možné snížit odpor vzduchu natolik, aby se ušetřilo 150-200 koní (110-150 kW; 150-200 PS), a také maximalizovat nárůst tlaku, který napomáhá chlazení.

Obrázek

Pomohl také při vývoji průkopnického pulzního proudového motoru Argus As 014 používaného v letounu V-1.

Obrázek
Nebo u protiletadlové rakety Wasserfall.

Ve spolupráci s Göttingenem a DVL (Berlin-Adlershof) se ústav podílel také na vývoji křídla, které Němci nazývali Pfeilflügel neboli "šípové křídlo".
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Lord
1. Armádní generál
1. Armádní generál
Příspěvky: 10860
Registrován: 24/8/2004, 02:48

Re: Pulsní motor V-1 Fieseler

Příspěvek od Lord »

Motor mohl pracovat na jakýkoli druh ropného paliva a nepředpokládalo se, že by jeho systém klapek vydržel déle než jeden let, protože jeho provozní životnost byla přibližně jedna hodina.

Muzeum vojenského letectví představilo úspěšný start pulsního motoru Argus As 014 střely Fieseler neboli V-1.

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Lord
1. Armádní generál
1. Armádní generál
Příspěvky: 10860
Registrován: 24/8/2004, 02:48

Re: Pulsní motor V-1 Fieseler

Příspěvek od Lord »

Nevím kam to dát, nové vlákno zakládat nechci ...
Si si istý že nepíšeš o pulzačnom motore ako na V1?
Němci ve 40.-tých letech 20.století začali experimentovat s pulsním motorem, ale doba a vývoj mezitím značně pokročily.
Přeneseno z http://www.palba.cz/viewtopic.php?p=343961#p343961

Obrázek

No jo, více trubic vytvoří kontinuální proud plazmy, kterou můžeš pohánět turbínu, možná i Teslovu turbínu.

Obrázek

Jak je uvedeno výše, tak trubice můžou pohánět aj turbínu, potažmo lodě. Principiálně tedy existuje širší spektrum aplikací.

Jinak od druhé půlky videa JAXA (Japan Aerospace Exploration Agency) Rotating Detonation Engine, tedy v podstatě pulzní motory, a podobné motory pro vesmír.



Teoreticky jsou pulzní motory účinnější než běžné proudové motory, ale v praxi s nimi existují zatím značné technické problémy.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Lord
1. Armádní generál
1. Armádní generál
Příspěvky: 10860
Registrován: 24/8/2004, 02:48

Vysílač S23c zaměřovače FuG 23

Příspěvek od Lord »

Vysílač S23c zaměřovače FuG 23

FuG-S23c-V-1.jpg

FuG 23 byl jednoduchý směrový vysílač Luftwaffe za druhé světové války, který byl instalován přibližně v každé desáté řízené střele Fieseler Fi 103 ("V-1").
Asi 60 km od cíle vnitřní počítadlo letící bomby aktivovalo odvíjení vlečné antény na zádi a zapnulo FuG 23. Motorem poháněný generátor signálu pak vyslal určité písmeno v Morseově abecedě. Kurz a místo dopadu Fi 103 tak mohly být určeny podle křížového azimutu. Při vysílacím výkonu 25 wattů byl dosah přes 250 km.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Odpovědět

Zpět na „Wunderwaffen“