Stránka 1 z 1

Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 14/10/2019, 20:48
od Rase
Sloučení společností Mil a Kamov

Podobně jako dochází ke sloučení společností MiG a Suchoj, dojde v polovině roku 2020 ke sloučení dvou ruských vrtulníkových konstrukčních kanceláří Kamov a Mil. Moskevská konstrukční kancelář Mil vznikla v roce 1947 a Kamov následujícího roku. Výsledkem sloučení bude Národní vrtulníkové centrum vrtulníků M.L. Mila a N. I. Kamova, který bude fungovat v rámci koncernu Ruské vrtulníky (Вертолеты России), dceřiné společnosti koncernu Rostech. Koncernu Ruské vrtulníky vznikl v roce 2007, aby pod jednu střechu vzal všechny vrtulníkové konstrukční kanceláře, centra pro opravy a údržbu a pět výrobních závodů v Rusku. Obě konstrukční kanceláře si zachovávají svou značku, ale budou na konkrétních projektech pracovat společně a vyměňovat si know-how. Další integrační procesy spojené s optimalizací činnosti obou konstrukčních kanceláří ve formátu jedné společnosti potrvají až do roku 2022. Spojení má zajistit rychlejší vývoj, snížení provozních nákladů a zvýšení vývojových kapacit údajně o 15 až 20 %.

Zdroj:
https://www.armadninoviny.cz/rusko-slou ... -internetu
http://www.russianhelicopters.aero/ru/p ... Mil_Kamov/

Obrázek
návrh vrtulníku Ka-92

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 15/10/2019, 10:59
od Dzin
Zajímavý vývoj, ale myslím si, že měl přijít dříve. Třeba ale nakonec nebudou dál pokračovat s Mi-28, původní Mil se soustředí na transportní vrtulníky a v bojových strojích bude pokračovat Kamov, když si teď jakoby nebudou konkurovat.

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 15/10/2019, 11:06
od kenavf
Dzin píše:... Třeba ale nakonec nebudou dál pokračovat s Mi-28, původní Mil se soustředí na transportní vrtulníky a v bojových strojích bude pokračovat Kamov, když si teď jakoby nebudou konkurovat.
Lenže Ka-52 je podstatne drahší ako Mi-28. Vzhľadom teda na rôzne ekonomické a taktické dôvody mu môže zostať opodstatnenie.

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 15/10/2019, 12:07
od Dzin
Ale zase službu Mi-28 provází velké problémy. Když započteš i náklady spojené s jejich odstraňováním není na tom Ka-52 zase nějak špatně.

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 15/10/2019, 12:09
od Zemakt
Velké a vleklé

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 15/10/2019, 17:13
od Rase
Jak se vlastně oběma společnostem daří. Přeci jen MiG na tom nebyl zrovna dobře a tak je sloužení se Suchojem docela logické. V tomto svazku ale bude ten nahoře Mil nebo Kamov?

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 15/10/2019, 20:46
od nine_mike
Ak sa pýtaš na Mil/Kamov, tak pár aktuálnych noviniek je napr. tu:
https://sdelanounas.ru/blogs/125409/
Ak sa pýtaš vyslovene na Mig, tak to že bol pohltený OAK ho zrejme zachránilo od klinickej smrti. V súčasnosti má zákazku od ruského MO na dodávky cca 6 kusov Mig-35 ročne, Alžírsko na MAKS-2019 objednalo 14-16 Mig-29M/M2 a asi rovnaký počet Su-30MKI/MKA, India sa tiež tvári, že je naklonená tomu meniť Mig-21 za Mig-29. Okrem toho Mig by mal kompletovať Tu-114-300, už podpísal zmluvu s Aviastar-SP. Aktuálne stavia druhý skúšobný prototyp.

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 15/10/2019, 21:18
od HONZIK11
Rase píše:Jak se vlastně oběma společnostem daří. Přeci jen MiG na tom nebyl zrovna dobře a tak je sloužení se Suchojem docela logické. V tomto svazku ale bude ten nahoře Mil nebo Kamov?
Ja to vidím takto:
Syn, Ivana Alexejeviče Sikorskeho
založil Sikorsky aircraft.
Potomci Kamova a Míla pak Kamil aircraft. :D
Příště tedy za pár let budou létat po světě Kamilove.

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 15/10/2019, 21:52
od kenavf
"Ale to je nemílé Kamile"! :razz:

(Kto vie od kial to je?)

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 15/10/2019, 23:51
od Starlight

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 16/10/2019, 12:17
od Dzin
HONZIK11 píše: Příště tedy za pár let budou létat po světě Kamilove.
A nebo se naláká zahraniční kapitál a do světa se půjde pod názvem MilKa. :D

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 16/10/2019, 12:50
od Skeptik
Dzin píše:A nebo se naláká zahraniční kapitál a do světa se půjde pod názvem MilKa. :D
Už mají i logo
MilKa-copter.jpg

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 10/8/2020, 00:14
od zzz
Rase píše:V tomto svazku ale bude ten nahoře Mil nebo Kamov?
Napůl žertem: nápovědou může být jejich PR materiál z webovky russianhelicopters.aero z letošního jara = omalovánka pro děti zahrnující některé modely. Vesměs MiLy, sem tam Kamov, např. chybí Ansat a VRT-500.

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 13/8/2020, 19:44
od HONZIK11
Kamov , automatizace letovych a streleckych procesu. Synteza dat. Pancerovani , senzory. Mil do dokonalosti zvladnuta jednorotorova vicelistova koncepce. Tezke aplikace. Takze spise metalurgie a technologie . Vyrobni postupy pro velke serie. Servisni celosvetove zazemi, kontakty. . Sloucenim vznikne silny subjekt.

Re: Sloučení společností Mil a Kamov

Napsal: 14/8/2020, 11:17
od Skeptik
HONZIK11 píše:Sloucenim vznikne silny subjekt.
Vznikl.
Sloučili se v prosinci 2019 do NHC (Национальный центр вертолётостроения имени М. Л. Миля и Н. И. Камова) https://www.russianhelicopters.aero/en/structure/nhc

A nevím, zda je to zřejmé, ale jedná se "pouze" o sloučení dvou vývojových závodů, které oba již před tím patřily do holdingu Russian Helicopters.
To je ten "silný subjekt".

Součástí holdingu jsou i výrobní a opravárenské závody a výrobci důležitých komponentů ... celá struktura je zde https://www.russianhelicopters.aero/en/structure

Je těžké určit "kdo má navrch" ... o tom rozhoduje vedení Russian Helicopters