Consolidated B-24 Liberator

Moderátor: Hans S.

Uživatelský avatar
Haness
Důstojník v záloze
Důstojník v záloze
Příspěvky: 944
Registrován: 18/4/2005, 22:16
Bydliště: Brno

Příspěvek od Haness »

tak to lítáš podle waypointů,podle rychlosti určíš jak seš daleko a kurzem měníš směr
ObrázekObrázek

Pouze zasáhnout nestačí.....
Uživatelský avatar
Fatale
Důstojník v záloze
Důstojník v záloze
Příspěvky: 1383
Registrován: 18/8/2005, 14:43
Bydliště: ano

Příspěvek od Fatale »

to jo, ale zase musis brat v uvahu treba snos vetrem, kterej se muze tocit...
válka je vůl
Uživatelský avatar
YAMATO
2. Generálporučík
2. Generálporučík
Příspěvky: 2808
Registrován: 19/3/2005, 19:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YAMATO »

Kde se vůbec vzala ta myšlenka, že dvojité SOP zlepšují obratnost?
ObrázekObrázek

Když zmizíš, tak budeš zmizelej, jinak tě zmizím já.
Uživatelský avatar
Haness
Důstojník v záloze
Důstojník v záloze
Příspěvky: 944
Registrován: 18/4/2005, 22:16
Bydliště: Brno

Příspěvek od Haness »

a co pak navigace ze nočního bombardování?to musela být hrůza...
ObrázekObrázek

Pouze zasáhnout nestačí.....
mechoš
nadrotmistr
nadrotmistr
Příspěvky: 181
Registrován: 5/10/2005, 08:45

Příspěvek od mechoš »

Cet jsem docela zajimavou knizku od H.W. Lercheho : Na cizich kridlech ,autor byl nemecky zkusebni pilot,zkousel ukoristenou techniku,o Liberatoru tam psal,ze diky kratkemu ocasu byl dost smerove nestabilni,jako ze neletel rovne ale jako zmiji po hrbete.Taky ze turba na motorech ze bylo potreba hlidat aby se nepretocily.Jeho zaver byl,ze to letadlo ma vady,ktere se ale jdou prekonat napr. diky vybornemu autopilotovi,takze pouzit normalne jde.Podle jeho nazoru by Nemci pri svem perfekcionismu letadlo urcite prekonstruovali,prodlouzili trup,vyvinuli by regulator diky kteremu by motor slo ovladat proste jen plynovou pakou,coz by zpusobilo takove zdrzeni vyvoje ze by mozna stihli do konce valky to letadlo i dodelat...
Uživatelský avatar
Haness
Důstojník v záloze
Důstojník v záloze
Příspěvky: 944
Registrován: 18/4/2005, 22:16
Bydliště: Brno

Příspěvek od Haness »

To stejné udělali s ukřistěným Thunderboltem, taky ho zkoušeli a nakonec vyslali zprávu že by tenhle stroj po německém přestavění byl lepší.
ObrázekObrázek

Pouze zasáhnout nestačí.....
Uživatelský avatar
Fatale
Důstojník v záloze
Důstojník v záloze
Příspěvky: 1383
Registrován: 18/8/2005, 14:43
Bydliště: ano

Příspěvek od Fatale »

otazka je, co by na nem menili, pokud by ho chteli zachovat jako dalkovou stihacku/lehky bitevnik, tak by toho asi moc menit nemohli, mozna par drobnosti, protoze motory u P-47 prej byly vynikajici
válka je vůl
Uživatelský avatar
skelet
4. Brigádní generál
4. Brigádní generál
Příspěvky: 17708
Registrován: 26/1/2008, 15:48

Re: Consolidated B-24 Liberator

Příspěvek od skelet »

improvizace posádky po selhání brzd jejich letounu
Obrázek
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
kacermiroslav
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 5286
Registrován: 25/3/2008, 14:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Consolidated B-24 Liberator

Příspěvek od kacermiroslav »

V knížce "Německé letectvo 1933-1945" (Svojtka - 2011) jsem se dočetl zajímavý údaj, že k sestřelení bombardéru B-17 bylo v průměru potřeba 25 zásahů z leteckého kanónu MG 151/20 a MG FF/M ráže 20 mm. V případě stroje jako je B-24 Liberator (v knížce je konkrétně Lancaster) to mělo být 18-20 zásahů ze stejné zbraně.
ObrázekObrázekObrázek
Odpovědět

Zpět na „Bombardovací a bitevní letouny“