The Boeing Company - aktuality

Komentáře aktuálního dění ...

Moderátor: jarl

Pravidla fóra
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.

Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "skelet" nebo "jarl".

Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující:
- smazání příspěvku
- BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy)
- uzamčení vlákna
Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.

Pravidla jsou následující:
- příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny
- diskuze ve vlákně "Válka na Ukrajině" není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora)
seabee
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3507
Registrován: 18/7/2013, 18:59

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od seabee »

Boeing řeší další vadu letadel 787 Dreamliner, součástky z titanu jsou moc slabé.
Dodávky letounů 787 Dreamliner jsou téměř zcela pozastaveny už téměř rok.
https://www.aktualne.cz/prave-se-stalo/ ... c47ab5f122
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Uživatelský avatar
IgorT
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1467
Registrován: 25/6/2014, 12:48
Bydliště: BA

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od IgorT »

Bývalého testovacieho pilota Boeingu 737 MAX obžalovali z podvodu

Bývalý testovací pilot americkej spoločnosti Boeing bol vo štvrtok obžalovaný z podvodu v súvislosti s kauzou strojov typu 737 MAX. V prípade dokázania viny mu hrozí až 100 rokov väzenia, informovali v piatok agentúry AFP a AP.

TASR 15.10.2021 08:54
Podľa prokuratúry pilot Mark Forkner “oklamal” americký Federálny úrad pre letectvo (FAA), pretože im sprostredkoval “nepresné a neúplné informácie” o systéme stabilizácie letu známy pod skratkou MCAS. Podľa AP práve nesprávne fungovanie tohto systému viedlo k tomu, že dva stroje Boeing 737 MAX havarovali. Nehody si vyžiadali dovedna 346 obetí.

Mark Forkner pracoval ako hlavný technický pilot. Podľa prokuratúry vedel o tom, že systém MCAS si bude vyžadovať dodatočný výcvik pilotov, ktorí mali licenciu na iné stroje modelového radu 737. Podľa AP by dodatočný výcvik navýšil cenu každého nového stroja až o jeden milión americký dolárov.



„Forkner v snahe ušetriť Boeingu peniaze neoznámil úradom zásadné informácie,“ vyhlásil texaský prokurátor Chad Meacham. Podľa vyšetrovateľov sa Forkner “chválil” tým, že dokáže oklamať svoje kontakty v FAA s cieľom získať certifikát pre systém MCAS.


Stroje typu Boeing 737 MAX dostali zákaz lietať po dvoch fatálnych incidentoch. Prvý sa odohral v októbri 2018 v Indonézii. Lietadlo spoločnosti Lion Air sa zrútilo do mora. Na palube zahynulo všetkých 189 ľudí. V marci 2019 sa krátko po štarte zrútilo lietadlo spoločnosti Ethiopian Airlines. Nehodu neprežil nikto zo 157 ľudí na palube vrátane štyroch Slovákov.

Medzi obeťami boli aj manželka a deti vtedajšieho poslanca Slovenskej národnej strany (SNS) Antona Hrnka. Vyšetrovatelia zistili, že systém stabilizácie letu MCAS pri oboch haváriách opakovane smeroval lietadlá prudko dole, takže posádka nad nimi nedokázala udržať kontrolu.


https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/60 ... z-podvodu/
Obrázek
Uživatelský avatar
Skeptik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 6728
Registrován: 16/1/2011, 22:28
Bydliště: Středočeská gubernia

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od Skeptik »

Takže FAA "oblbnul" jeden pilot, který chtěl Boeingu ušetřit peníze. Vedení Boeingu o tom nemělo ani tušení.
A Červená Karkulka si za sežrání vlkem může sama, protože co má co štrádovat po lese v tak vyzývavém oblečení.
ObrázekObrázek

"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire
HONZIK11
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3893
Registrován: 16/11/2014, 19:51

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od HONZIK11 »

No a penize ,,ušetřil ,,Boeingu i podruhé. Jistě je lepší odsoudit jednoho pilota na 100 let. Než padesát zodpovědných na dva roky.
kenavf
7. Major
7. Major
Příspěvky: 5997
Registrován: 15/12/2010, 23:13

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od kenavf »

Ak by to záviselo na klamstve jedného človeka tak v tom prípade má Boeing a aj FAA zlé kontrolne a overovacie postupy a nemalo by sa teda jednať o zbavenia sa ich zodpovednosti. Veď mnoho faktorov je posudzovaných aj subjektívne, tak to nemôže posudzovať len jeden človek.
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté sily k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."

ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
IgorT
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1467
Registrován: 25/6/2014, 12:48
Bydliště: BA

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od IgorT »

Boeing odškodní rodiny obetí havárie 737 MAX v Etiópii, kde boli aj Slováci

Americká spoločnosť Boeing v stredu súhlasila, že odškodní pozostalých po obetiach havárie lietadla Boeing 737 MAX spoločnosti Ethiopian Airlines, pri ktorej v roku 2019 zahynulo 157 ľudí vrátane štyroch Slovákov. Informovala o tom agentúra Reuters s odvolaním sa na spis z okresného súdu v americkom Chicagu.

https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/60 ... j-slovaci/
Obrázek
HONZIK11
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3893
Registrován: 16/11/2014, 19:51

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od HONZIK11 »

Asi neslo nesouhlasit.To je takovy,,lidsky pristup,,, ze se to jen tak nevidi.
seabee
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3507
Registrován: 18/7/2013, 18:59

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od seabee »

Boeing slušně vydělává na přestavbě osobních letounů B-777ER na nákladní modifikace B-777ERSF - Extended Range Special Freighter. Objednávku na prvních 15 a opci na dalších 15 mu zadala leasingová společnost GE Capital Services, která už také registruje první zákazníky. Přestavbou vznikne "náklaďák" o kapacitě 819 m[3], s nákladními dveřmi o rozměrech 3,72 x 3,04 m a nosnosti nákladu 100 698 kg. Nákladový prostor je vybavený hydraulicky i manuálně vybaveným manipulačním zařízením a podlahovou válečkovou dráhou. Přepážka mezi nákladovým a služebním prostorem snese zatížení 9g. GECS předpokládá odebrat do roku 2030 až 175 letounů. Subdodavatelem pro Boeing je Israel Aerospace Industries (IAI). Letoun je také vybavený odpočinkovými prostory a servisním zázemím pro posádku v modifikacích dle přání zákazníka.

IAI ale také provádí přestavby B-777ER ve své režii, tentokrát ve spolupráci s Etihad Engineering. První letoun odebrala od společnosti Emirates, oklikou přes registraci v Rakousku. Také zde je zákazníkem GECAS. Předpokládá se přestavba 50 ks.

Zajímavým přestavovatelem je "přidružená výroba" univerzity ve Wichitě (Wichita State Univerzity), National Institute for Aviation Research, která už obdržela první letoun, také vysloužilý od Emirates.

Pro vlastní užití chce přestavovat letouny B-777ER a LR přestavovat také soukromá firma Mammoth Freighter.

Jako držitel typové certifikacena B-777ERSF bude také Boeing ostatním muset vydávat osvědčení o typové shodě, což předpokládám taky nebude dělat zadarmo.
Zdroj: L+K 11/2021 Autor: Ing. Milan Cvrkal, LHS
a www. boeing com
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
HONZIK11
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3893
Registrován: 16/11/2014, 19:51

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od HONZIK11 »

Taky to s podivem sleduji ve smyslu , jak nejlevnejsi dopravu , lodni a zeleznicni, nahrazuje ta nejdrazsi. Letecka a cestni. Prvne se kooperacni vyroba globalne rozdrbe po celem svete a pak nejsme schopni podsestavy dostat v realnem case k spotrebiteli. Takze nezbyvaji nez tato reseni , kdo zastavi ale inflaci , narust cen, kterazta je zpusobena prave i temito resenimi mi neni jasne. Sto tun je naklad cca 2,5 vagonu.
kenavf
7. Major
7. Major
Příspěvky: 5997
Registrován: 15/12/2010, 23:13

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od kenavf »

HONZIK11 píše:..Takze nezbyvaji nez tato reseni , kdo zastavi ale inflaci , narust cen, kterazta je zpusobena prave i temito resenimi mi neni jasne. Sto tun je naklad cca 2,5 vagonu.
Inflácia nie je spôsobená týmto druhom prepravy. Tento druh prepravy dokonca infláciu zníži pretože je určený hlavne na zásielky ktoré je vhodnejšie prepravovať nejakým rychlým spôsobom pretože loďou to trvá veľmi dlho.
Môže sa jednať napríklad o balíčky z Aliexpresu kde nie se ochotní čakať dva mesiace než nám balíček dorazí a tak sme ochotní si priplatiť rýchlejšiu službu(to nie je inflácia).
Alebo sa jedná o drahý tovar(noteboky, elektronika,..) a je rozdiel ak má firma "na ceste"(loďou) dva mesiace tovar za 100000USD ktorý predáva potom dva mesiace(objednáva a platí v dvojmesačných intervaloch) alebo má tovar "na ceste" týždeň tovar za 10000USD ktorý potom predá za jeden týždeň(objednáva a platí v týždňových intervaloch). Tých "zvyšných" 90000USD môže použiť na nákup iného tovaru. Alebo jej stačí "na začiatok" kapitál 10000USD a nepotrebuje si požičiavať 100000USD.
Je to o kalkulácii a obrátkovosti.
Tovar z Číny sa väčšinou platí prvá časť pred expedíciou z firmy výrobcu a zvyšok než sa tovar ešte nalodí v prístave .(Neplatí sa dva mesiace po obdržaní ako je to zvykom u nás)
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté sily k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."

ObrázekObrázek
HONZIK11
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3893
Registrován: 16/11/2014, 19:51

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od HONZIK11 »

Hmm. Takze , podle Tveho , paklize budu mit prazdny sklad, jeste nedavno bezne naplneny a doplnovany . A zacnu si do vyrobku promitat treba onu zminenou dopravu z opacne strany sveta s 100x vetsi hodnotou , tak to neni inflacni cinitel. To , ze muzu mit vetsi opakovany obrat me vubec nezajima , protoze ta doprava bude porad 100x drazsi, poprve podruhe i potreti.
Pozn. Neuvazuju o ,,okamzite potrebe,, , typu ,,priplatim si ,,protoze se nemuzu dockat plastove hracky
z cinskeho internetoveho obchodu, ale o stabilni dlouhotrvajici doprave.
kenavf
7. Major
7. Major
Příspěvky: 5997
Registrován: 15/12/2010, 23:13

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od kenavf »

Železničná doprava kontajneru bola tuším cca 2-3x drahšia ako doprava loďou. Koľko násobne je drahšia letecká doprava to netuším, ale je silný predpoklad že leteckou dopravou sa neobjednávajú veci v "kontajnerových objemoch" ale skôr len drahé veci na paletách v množstvách niekoľkých paliet. A pri tých prepravách "na palety" by som nepredpokladal 100x vyššiu cenu prepravy.
Firmy veľmi často idú do úverov a ak si na kontokorent zoberie 100000USD s 17%ným úrokom tak rozdiel 1 týždeň úverovania a 10 týždňov úverovania je cca 2500USD na úrokoch. Zase zaplatí 10 prepráv s relatívne vyššou cenou. Takže je otázne koľko naviac zaplatí za tých 10 prepráv mínus tých 2500USD.
Ale hlavne môže obchodovať nie s jedným artiklom ale s desiatimi(ak ich dokáže umiestniť na trhu) . Je predpoklad že desať násobok toho svojho pôvodného produktu nedokáže predať, ak by to vedel tak by samozrejme ten desať násobok už predával, a len by sa tento náš imaginárny príklad posunul z relácie 100000USD na 1mil USD.
Je dôležité ako percentuálne sa premietne tá drahšia preprava do samotnej ceny jednoho kusu výrobku.
Ak by cena lodnej prepravy kontajnerom bola 0,15USD/kg tovaru.
Ak by si teda za leteckú prepravu 100ks elektronických blokov á1000USD(celkovo 100000USD) a celkovej hmotnosti 100kg,.. zaplatil 100USD , tak myslím že sa tých pár dolárov v tej cene stratí aj keby to bolo viac.

Ak by bola pravda že by ten Boeing prerobili na nákladný s nosnosťou 100ton tak by to bolo za let 100000USD. Je to reálna hodnota alebo nie? To neviem rýchlo odhadnúť, ale aj keby to bolo 300000USD tak by sa to dalo akceptovať.
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté sily k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."

ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4160
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od Alfik »

HONZIK11 píše:Taky to s podivem sleduji ve smyslu , jak nejlevnejsi dopravu , lodni a zeleznicni, nahrazuje ta nejdrazsi. Letecka a cestni. Prvne se kooperacni vyroba globalne rozdrbe po celem svete a pak nejsme schopni podsestavy dostat v realnem case k spotrebiteli. Takze nezbyvaji nez tato reseni , kdo zastavi ale inflaci , narust cen, kterazta je zpusobena prave i temito resenimi mi neni jasne. Sto tun je naklad cca 2,5 vagonu.
A co hůř, všimni si, že se ekologie skloňuje jedině u lidí - pro korporáty nic takového neexistuje a nemusí nic dělat.
Jedině fabriky na osobní auta musejí aspoň nějak zareagovat - ale: Automobilky prostě "něco prohlásí", "představí nový model elektromobilu", blázni se radují, a kočár jede dál.
Když ty spaluješ C a vyrábíš teplo a CO2, je to špatně. Když ČEZ spaluje C a vyrábí teplo (elektřinu) a CO2, je to dobré. To je celá ekologie v kostce.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
seabee
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3507
Registrován: 18/7/2013, 18:59

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od seabee »

Copak ČEZ, nějak svítit a topit musíme a to překvapivě i v době, kdy nefouká a je zamračeno - kdy by to byl řekl? Navíc za to platí emisní povolenky, které si samozřejmě započte do ceny,

Ale baví mně, že moderní člověk vyl vyhlášen za mentálně a manuálně neschopného, nasypat si lžičkou kafe do hrnku nebo kávovaru a musí to za něj, za "mírný" poplatek provádět výrobce adjustací do hliníkových kapslí. Přitom uhlíková stopa a energetická náročnost výroby hliníku patří mezi nejhorší v metalurgii.
Nehledě na devastaci území při rěžbě rudy.
Já vím, on je snad zřízený sběr - viděl jsem jen jedno takové místo v Pařížské ul. v Praze - ale možná se špatně koukám. Každopádně by mně zajímalo, jaký podíl kapslí se podaří skutečně vykoupit. Ale recyklace - přetavení se také nedá prodádět pomocí tance při úpňku.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
kenavf
7. Major
7. Major
Příspěvky: 5997
Registrován: 15/12/2010, 23:13

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od kenavf »

Čo tam po hliníkových kapsliach od kávy tá sa dá teoreticky hodiť v separovanom odpade do kovového/hliníkového odpadu. Tie kapsule zase až tak veľa ľudí nepoužíva pretože je to drahé a pri troch kávach denne to naskočí za mesiac dosť. Ale mlieko používa každá rodina a tetrapaková krabica od mlieka končí v komunálnom odpade, ktorý končí na skládke. Každá krabica obsahuje 1,5gramu hliníkovej fólie. A v rámci republiky to naskáče určite dosť vysoko.
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté sily k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."

ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
jarl
3. Generálmajor
3. Generálmajor
Příspěvky: 4079
Registrován: 19/2/2009, 15:45
Bydliště: Jakubov u Moravských Budějovic

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od jarl »

Vraťte se k tématu.
ObrázekObrázek

Strýček Vova slíbil národu Ukrajinu a dal mu Afghánistán!
seabee
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3507
Registrován: 18/7/2013, 18:59

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od seabee »

Výročí
Před sedmdesáti lety, 20.5.1952 byl oficiálně zahájený vývoj jednoho z nedůležitějších letadel světového dopravního letectví, Boeingu 707. Projekt pod označením 367-80. Využití zkušeností s křídly bombardérů B-47 a B-52 vývoj podstatně urychlilo, takže slavnostní předvedení prototypu se mohlo konat už 14.5.1954 za přítomnosti zakladatele firmy, 72letého Wiliama Boeinga. Dash eighty - pomlčka osmdesát, jak se mu familiárně říkalo, pak poprvé vzlétl 15.6.1954 s imatrikulací N70700. První let trval 84 minut, pilotovaný šéfpilotem Boeingu Alvinem M. "Tex" Johnstonem, který si, jako obvykle na vzlet nového prototypu pořídil nové kovbojské boty. Během zkoušek zaznamenal jednu nehodu, dne 5.8.1954 mu při přistání selhaly brzdy. "Tex" letoun zachránil tím, že ho zavedl do měkkého travnatého pruhu vedle dráhy. "Tex", jako mistr reklamy na letoun strhnul pozornost veřejnosti při propagačním přeletu nad jachtařskou regatou "Gold Cup", konanou na Jezeře Washington u Seattlu,kterou Boeing sponzoroval, když se strojem povedl dvojitý sudový výkrut. Byl za to na čtyřiadvacet hodin propuštěný ze zaměstnání a postihnutý na platu - disciplína musí být :D. Letové záznamy a technici na palubě potvrdili, že jeho úsudek, že to letoun bez problémů snese, byl správný. 13.10.1955 pak přišla první objednávka na 20 strojů od společnosti PanAmerican. Během dalších let byl mnohokrát modifikován pro zkoušky různých motorů a zařízení pro tankovací modifikaci KC-135 a pro službu u NASA. Poslední let vykonal 26.5. 1972, kdy byl oficiálně předán do Národního muzea letectví a kosmonautiky ve Washingtonu. Pro nedostatek místa byl ale 18 let uskl dněn na AFB Davis-Monthan. 7.5.1990 byl po revizi znovu uschopněn, přeletěl do domovského Seattlu, kde byl pečlivě zrestaurován a několikrát využitý k přeletům při oslavách 75výročí založení firmy. Definitivně poslední byl předávací let do sbírek Smithsonian Air an Space Museum na Dullesově letišti ve Washingtonu. Příznačně, kapitán posledního letu dostal od vedení firmy písemný zákaz, provádět jakékoliv akrobatické manévry. Výroba typu byla ukončená v roce 1991 po dokončení celkem 1010 civilních B-707 a 820 vojenských modifikací C/KC-135 a 137,E-3A, E-6, nebo E-8.
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
Zdroj: Wikipedia By Joe Parke
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
seabee
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3507
Registrován: 18/7/2013, 18:59

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od seabee »

Boeing se ozval, že sice poslední stíhač zkonstruoval už před lety, ale že rozhodně tuto oblast neopustil. CEO divize Boeing Defense, Space and Security Ted Colbert ale neupřesnil, jestli Boeing vyvíjí nějaké aktivity v rámci projektu NGAD. Uvedl ale, že vývojová divize Phantom Works na studiích nového stíhače pracuje a investuje prostředky do souvisejících technologií.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
seabee
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3507
Registrován: 18/7/2013, 18:59

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od seabee »

Boeing ohlásil za třetí čtvrtletí ztrátu 3,3 mld USD. Z velké části jde za problémy s programem KC-46A Pegasus - 1,2 mld USD, "výzvám" čelí i další programy - VC-25B Air Force One, MQ-25 Stingray a T-7A Red Hawk. Také další vojenské programy mají "nepříznivou ziskovost". Další finanční ranou je i kosmický program Starline Commercial Crew Capsule.

Akcie Boeingu klesly za rok o 32%, celý referenční DOW JONES pak "jenom" o 10,5%.
Akcie Lockheed Martin za stejné období stouply o 38,5%, Northrop Grumman o 26,5%.

Mezi dobré zprávy Boeingu patří obnovení dodávek modelu 787 Dreamliner a udpokojivé zakázkové krytí ostatních civilních modelů, stejně jako polská objednávka AH-64E, izraelská KC-46A a další podobné. Problémy se konečně podařilo vyřešit také u v Česku provařených AW-139M - resp. jejich klonu MH-139A.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
seabee
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3507
Registrován: 18/7/2013, 18:59

Re: Co se to děje s Boeingem?

Příspěvek od seabee »

Po opakovaných ztrátách a problémech zahájil Boeing reorganizaci svojí obranné části, sekce Boeing Defense, Space and Security. Ta má být nyní organizovaná vertikálně - divize mobilita, průzkumné a bombardovací prostředky, vzdušná dominace, kosmos-zpravodajské prostředky a zbraňové systémy.
Jako ekonomický samouk si dovolím poznamenat, že vertikální organizaci Philip Kottler považoval za nezbytou pro moderní firmu už v roce 1967

A ještě: Když se jedna bordelmamá za socialismu seznámila s plánem x-té reorganizace československé ekonomiky, prohlásila: Nám, když nejdou kšefty, tak vyměňujeme ku*vy, ne stěhujeme postele!

Trh to zatím ocenil poklesem akcií o 2,2%.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Odpovědět

Zpět na „Aktuality“