Videa na Youtube
Moderátor: jarl
Předvedení trvalé úhlové rychlosti stíhaček Tajfun,Gripen, F-22,podle mého názoru pilot F-22 úmyslně nepředvádí maximal.trvalou rychlost. Ruská T-50
točí 360 stup.zatáčku za 21-22s. při zatížení kolem 5g-oficiální údaj
http://www.youtube.com/watch?v=xWxvJEwj ... r_embedded
Tady na temto videu zmíněné -Tajfun,Gripen,F-22
http://www.youtube.com/watch?v=GSkmzjTs ... r_embedded
To sem zapoměl,předvedení trvalé zatáčky u T-50 na videu začíná v čase
2:56-3:17.
točí 360 stup.zatáčku za 21-22s. při zatížení kolem 5g-oficiální údaj
http://www.youtube.com/watch?v=xWxvJEwj ... r_embedded
Tady na temto videu zmíněné -Tajfun,Gripen,F-22
http://www.youtube.com/watch?v=GSkmzjTs ... r_embedded
To sem zapoměl,předvedení trvalé zatáčky u T-50 na videu začíná v čase
2:56-3:17.
- jersey.se
- Kapitán
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 20/1/2010, 21:16
- Bydliště: I'm living on an endless road
- Kontaktovat uživatele:
Říkám furt že Gripen je ve všech ohledech srovnatelný s absolutní špičkou. Ovšem dlužno podotknout že ani jedno z těch letadel pravděpodobně nepředvedlo laboratorní hodnotu ustálené rychlosti. Zejména Typhoon měl na konci zatáčky podstatně menší rychlost než na vstupu do ní. Raptor oproti tomu si rychlost zřejmě opravdu víceméně podržel. Gripen také příliš nezpomalil, ale řekl bych že také rozhodně víc než Raptor.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
člověk v těch kopcích občas potká i něco, co by nečekal
(sry za kvalitu)
[flash width=480 height=390]http://www.youtube.com/v/m4Z-rYQEvrY?[/flash]

[flash width=480 height=390]http://www.youtube.com/v/m4Z-rYQEvrY?[/flash]
Don't worry, pee happy.
Áha. O tom už jsem též uvažoval (pod vlivem např. tohoto videa), bo sestupy mě nebaví a zhusta jsou drsnější než výstupy, ale táhnout na zádech těžký padák, tak si člověk stejně nezaleze...
Trochu méně OT: podle http://www.airforcecenter.ch/navy/mainnav.php?langy=e není zase tak drahé, pronajmout si Tante Ju a proletět se nad Alpami. Každopádně asi docela nečekaná návštěva na horách :)
Trochu méně OT: podle http://www.airforcecenter.ch/navy/mainnav.php?langy=e není zase tak drahé, pronajmout si Tante Ju a proletět se nad Alpami. Každopádně asi docela nečekaná návštěva na horách :)
Base padáky neváží moc, jsou dělaný právě tak, aby s nima člověk mohl i něco podniknout a dalo se s nima dobře lítat, takže váha je cca. 5kg (+wingsuit), ale je jasný, že už to omezuje. Leze se tam, kam nemusíš tahat lana, skoby, atd., kde si vystačíš maximálně s mačkama, zkrátka kam dojdeš "pěšky". A nebo mít tým jako Rozov, kterej pak zase všechno snese dolů, ten už skákal i v Antarktidě:karaya1 píše:Áha. O tom už jsem též uvažoval (pod vlivem např. tohoto videa), bo sestupy mě nebaví a zhusta jsou drsnější než výstupy, ale táhnout na zádech těžký padák, tak si člověk stejně nezaleze...
[flash width=640 height=390]http://www.youtube.com/v/70GIbZbBsDg?[/flash]
A zajímavej byl i Mount Fitzroy v Patagonii, což je můj sen, ale na ten nemám schopnosti vylézt, takže pokud mě tam někdo nevynese, neskočím si

Prej to je brutálně oblíbený u Japonců, jsem slyšel. Bylo by to hezký, ale přiznám se, že v ten moment spíš kvůli tomu Jučkukaraya1 píše:Trochu méně OT: podle http://www.airforcecenter.ch/navy/mainnav.php?langy=e není zase tak drahé, pronajmout si Tante Ju a proletět se nad Alpami. Každopádně asi docela nečekaná návštěva na horách

Don't worry, pee happy.
Hm, VI+/A2, alpsky ED, no hezky :)A zajímavej byl i Mount Fitzroy v Patagonii
Aha, ségra totiž lítá s paraglidem a to je dobrých dvacet kilo. S tím bych se nikam netahal, leda tréninkově vybíhat nějaký kopec.Base padáky neváží moc, jsou dělaný právě tak, aby s nima člověk mohl i něco podniknout a dalo se s nima dobře lítat, takže váha je cca. 5kg
... a to by mě nejspíš nebavilo :) Proto se mi líbí ten Dent du Géant (mám ho ostatně v plánu), jednak nádherný kopec a pěkné lezení (až na ten natažený fix), jednak ztama musí být pěkný skok. Btw, neskákal už někdo z Aiguille du Midi? Lanovkou tam je člověk za chvíli a tyčí se to skoro tři kiláky nad Chamonix.zkrátka kam dojdeš "pěšky"
Ono to je trochu nebezpečné, C. G. Sweeting, autor knihy Hitler's Squadron, svůj původní zájem o Ju 52 datuje do roku 1990, kdy se nad Washingtonem proletěl v jedné nově zrenovované Tetičce.Bylo by to hezký, ale přiznám se, že v ten moment spíš kvůli tomu Jučku
(Plus moje oblíbené ukončení knihy - S. Flower: The Barnes Wallis' Bombs - "Don't get too close to Wallis' bombs. You might end up writing a book about them." :) )
UPOZORNĚNÍ: DRSNÝ FOTKY!!!
[flash width=640 height=390]http://www.youtube.com/v/uvrXIVRdcsU?[/flash]
[flash width=640 height=390]http://www.youtube.com/v/LI0yKMO6J9Y?[/flash]
Je tam celkem asi 8 částí.
[flash width=640 height=390]http://www.youtube.com/v/uvrXIVRdcsU?[/flash]
[flash width=640 height=390]http://www.youtube.com/v/LI0yKMO6J9Y?[/flash]
Je tam celkem asi 8 částí.
Don't worry, pee happy.
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Return of the Rapid Fire
http://www.youtube.com/watch?v=WEtosDa5 ... ature=fvwp
Klidně přeskočte první dvě minuty
http://www.youtube.com/watch?v=WEtosDa5 ... ature=fvwp
Klidně přeskočte první dvě minuty




"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Borec na konec .. řidiči náklaďáků v městě Manville po hurikánu Irene
http://youtu.be/C6b54bZepoA
podle všeho by to měly být nákladní vozy BAE Systems M1083
http://www.wenzlau.com/documents/M1083A1.pdf
http://youtu.be/C6b54bZepoA
podle všeho by to měly být nákladní vozy BAE Systems M1083
http://www.wenzlau.com/documents/M1083A1.pdf



Perfektní model nahrazující i letecké simulátory
Aneb proudový model F-16 s kamerou v kokpitu
http://www.youtube.com/user/vrflyer#p/u/2/Q5OZCWaJBdc

Aneb proudový model F-16 s kamerou v kokpitu
http://www.youtube.com/user/vrflyer#p/u/2/Q5OZCWaJBdc



- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
To by mě zajímalo, jak to dělali, to auto má psanou hloubku brodění jen 762 mmskelet píše:Borec na konec .. řidiči náklaďáků v městě Manville po hurikánu Irene

A jak to dělala osádka, to už vůbec netuším...
Jednou sem takhle viděl ventru, ale tam řidič stál vedle kabiny a řídil rukou přes okýnko...



"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"