p3tris píše:> Velitel: "Polož to, vedle u stánku je maj levnějc..." a nikdo neřeší, že to byli Amercony bez časopisů za 200,- Kč a v trafice stojí 130,-. A u tebe byl nejmíň kvalitní model krásný Easy Modely po třech kilách. Někdy ti to podnikání fakt nezávidím. Musím říct, že jsem u tvojeho stánku docela slintal.
A doufám, že teď nedělám nějaký Faux Pas a ten stánek v Lešanech u růžovýho ISka byl tvůj. Měli jste trička s adresou shopu, ne?
Jestli jsem to dobře pochopil, tak mi radíš s tím skončit a přestat prodávat modely, protože jinde se prodávají levněji. Je to tak?
Takže asi takhle:
1) v Lešanech jsem to nebyl já ( tipoval bych to na kluky z Prahy z vojenských modelů ), protože já jsem byl ve stejném termínu "dřít" tvrdou eurovou měnu z bratrů Slováků na SIAFu na Sliači

A mohu říct, že se akce obchodně velice podařila. Sice je to dálka a dostal jsem se do postele až ve čtyři ráno, ale jinak super. Vždyť , kde jinde uvidíš start celého letuschopného letectva daného státu v jeden okamžik? Tedy 3 x Mig-29 !!! Přátelé Slovaci jistě prominou ten neomalený vtípek, ale i oni si z toho dělají srandu. Jen aby to tak za chvilku nedopadlo i u nás.
2) upřímně řečeno, tanky a technika jsou pro mě doplněk, protože to vyrábí firmy od, kterých beru letadla, takže se prodávají i tyto modely
3) tankové akce moc, po předchozích zkušenostech, neobrážím, protože je to tam obchodně slabší a člověk se na byznys musí dívat pragmaticky. Letos jsem byl jen na Bahnech, jinak nikde.
pro mě jsou prostě stěžejní letadla.
4) už jsem to tady i jinde psal mnohokrát, ať si každý kupuje co chce, co se mu líbí a na co mu kapsa stačí. Nesmí ovšem srovnávat hrušky s jablkama. Modely co prodávám jsou prostě sběratelské modely, dělané v limitovaných edicích s potenciálem růstu ceny do budoucna, tedy žádná tisícová masovka, která má nulovou sběratelskou hodnotu.
A sběratel moc dobře ví, co kupuje a proč za to dává příslušnou sumu peněz.
5) a co se týká cen, tak jsou určitá pravidla, rozuměj stanovené prodejní ceny výrobcem, a ty se já snažím vždycky dodržovat. Prodej za každou cenu je cesta do pekel a vede jen k tomu, že firma nebo prodejci nemají peníze na rozvoj, reklamu atd. Samozřejmě jsou výjimky, jako výprodeje, různé slevové akce apod. Ale prodávat něco s pár % marže prostě dlouhodobě nejde.
Takže asi tak, ale jinak naprosto pohoda.
