U leteckej havárie stačí ak jeden faktor je zlý a je problém a lietadlo havaruje ale v tomto prípade je to naopak, muselo byť splnené všetko a to napríklad:že sa UAV vymklo kontrole,že zamierilo nad územie Iránu,že sa nespustil automatický návrat na miesto štartu,že mu nedošlo palivo v hornatom teréne a že pozvolna klesal a pristál na brucho.Nepoškodené UAV by ste získali len splnením všetkých týchto podmienok.Boli prípady že stíhačka bez pilota(katapultoval sa)preletela ešte tisíc kilometrov neovládaná(Mig-23 z Polska do Holandska?,ale skončila v troskách(jeden mŕtvy v dome na ktorý spadla).Američanom tiež tak jedna stíhačka skončila, ale tá pristála na brucho niekde v prérii nepoškodená.kopapaka píše:To si dovolím nesouhlasit, skoro kterákoli větší letecká havárie je způsobená zřetězením náhod nedbalostí a podobně.kenavf píše:Samozrejme že toľko náhod za sebou je nemožné,pritom už po vlete na územie Iránu, by mal byť každý problém riešený autodeštrukciou alebo nasmerovaním do zeme
Celý vtip je v tom, že kterákoli z takových náhod sama o sobě tu havárii nemůže způsobit. Dokonce je nemůže způsobit několik takových náhod. Ale pak stačí ta jedna, která je všechny propojí.
Možno mali termokameru, ale tá F-117 bola sledovaná a navádzaná "metrovým" radarom a boli robené aj rozhovory s technikom ktorý to skombinoval.kopapaka píše:No, pokud si dobře pamatuju, tak Jugoslávské S-125 mají francouzskou termokameru místo té původní obyčejné.kenavf píše:Ukazuje to, že aj špičková technológia má vždy svoje slabiny.Príkladom bolo aj to zostrelenie F117 v Juhoslávii,veď vtedy to lietadlo bolo zostrelené pomocou úpravy,ktorú urobil na zariadení technik toho protilietadlového systému
Je otázne či by F-117ku tá termokamera bola schopná zachytiť