V tom případě bych tě rád upozornil, že se tu přeš s lidmi, kteří nemají nalétáno desítky až stovky hodin, ale tisíce.asija píše:to fakt nevim, tezko se to pocita, rekl byhch tak 50-100 hodin. Jako znam ila asi tak 5 let, ale hraju ho jen obcas (a hlavne sem nemel nikdy takove to obdobi kdy bych se to snazil poradne systematicky naucit).asija - kolik máš v ilovi nalítáno?
Já bych ještě k vaší debatě přidal to, že díky boostu lavoček (který tam prostě je) se muselo němcům boostnout taky pár letounů, aby si proti nim vůbec vrzli. Máme tu korektní G-6, ale řekněme si narovinu, že ikdyž v reálu G-6ky sekali lavočky jak kosa jetel, tak ve šturmu jste absolutně, ale absolutně bez debat úplně jen cíl. Vznikli nám tedy G-6AS, které rychlostně a stoupavostí Lavočky překonali a šlo s náimi na východní frontě bojovat. I řada Fw 190 potřebovala boost, aby i pilotům fandícím tomuto stroji bylo učiněno za dost a vznikla Dora 44. Ovšem tímto vznikl i problém na západní frontě a tak nějak neměli šanci briti ve svých spitfirec a amíci ve svých mustancích. Ok, briti dostali 25lb spita a mustang dostal boost v podobě mustangu mk.III. Tím netvrdím, že ani jedno z těchto letadel neexistovalo, či nepodávalo výkony jako v ilovi. Spíše to ale byly stroje nestandartní a u některých se pravděpodobně nezapojili ani do boje.
Výsledek celého tohoto boostování a kontraboostování byl ten, že kdo chtěl sestřely (ne všichni jsou takový, jsou i srdcaři co létají ve svém antonu, hurricanu a jaku), že většina sedlá lavočky, A/Ska, Dory a 25libráky. Jen pro pořádek doploním, že všichni ostatní na mapě se stávají kořistí pro tyto stroje.