(téma nedávat na portál)
Já nakupuju ve "svojí" trafice, takže si vždycky dám čas všechno pořádně zkontrolovat. Je ale pravda, že většinou vybírám to menší zlo. Takže to, co jde s trochou lepidla napravit. Jak už jsem tu psal, bratr má sérii kompletně předplacenou a nemá s reklamacema žádný problém. Až dosud vždycky stačilo napsat mail, že přišel vrtulník poškozený a oni ho v příští dodávce poslali znovu. Dokonce ani nechtěli ten poškozený nazpátek, asi by se to vůči poštovnému nevyplatilo.Opitz píše:Zdravím, jen pozn., vždycky se snažím z několika kusů trochu vybrat, ale poslední modely byly hrozný, Alouette je v reklamaci s nalomeným rotorem (dříve jsem v Tescu přinesl, koukli, hned vyměnili, teď musí podsoupit klasické 3oti denní reklamaci), Havoc jdu reklamovat po dnešním rozbalení zítra, chybí polovina závěsu s raketami (přes zvlněný čirý plast a igelit nebylo patrné)...tak vážně přemýšlím, že už mě to nebaví, 180 Kč není tolik, ale toho času a energie s tím sem tam lítat...budu hodně zvažovat, co koupit...a riskovat, že budu zase zdlouhavě reklamovat. Máte taky podobnou zkušenost? Moc to nechápu, kdyby někdo alespoň trochu kontroloval, co se zabalí, nemusí jít potom celý výrobek do kontejneru včetně důvěry kupujících, kteří, zdá se, ubývají. A jak bych rád kupoval, ale takhle?
Taktéž už jsem si výhru vybral, šla na vánoční dárek. Ale ani já jsem neodolal a koupil si pro sebe toho nejškaredějšího Mustanga, který snad kdy lítal. Britského Mk.III s "bublinou". Když on se mi vždycky tak moc líbil, tak jsem si udělal radost aspoň v plastu od Easy Model.
