Nakajima Ki-201 Karyu
Moderátor: Hans S.
Nakajima Ki-201 Karyu
Nakajima Ki-201 Karyu
Továrna Nakajima měla v době kapitulace na 70% rozestavěný prototyp armádního proudového stíhacího bombardéru, který měl být hotový v prosinci 1945 a sériová výroba byla naplánována na březen 1946. Letounu bylo přiděleno označení Ki-201 a na rozdíl od letounu Kikka, byl Karyu téměř kopií Me-262A-1, ale i zde byly využity poznatky, které Nakajima získala vývojem prototypu Kikka. Motory pro Karyu byly buď Ne-230, nebo mírně výkonnější Ne-130. Při použití Ne-130 byla vypočtena maximální rychlost 851 km/hod. Při startu měly být podvěšeny raketové motory ToKo-15. Armádní letectvo však projevovalo větší zájem o Ki-202, projekt však neopustil rýsovací prkna.
Karayu - Ohnivý drak.
TTD Nakajima Ki-201 Karyu
Výrobce: Nakajima Kikoki Kabushiki Kaisha
Výroba: od roku 1944
Vyrobeno kusů: 1 nedokončený prototyp
Osádka: 1
Motor: 2x Ishikawajima Ne-230 o tahu 8,7 kN
Vzletová hmotnost: 5760 kg
Rozpětí: 13,68 m
Délka: 11,48 m
Výška: 3,96 m
Nosná plocha: 25,00 m2
Max. rychlost: 812 km/h
Dostup: 1200 m
Dolet: 980 km
Výzbroj : 2x kanón Ho-155-II ráže 30 mm a 2x kanón Ho-5 ráže 20 mm
Pumy: 500–800 kg
Továrna Nakajima měla v době kapitulace na 70% rozestavěný prototyp armádního proudového stíhacího bombardéru, který měl být hotový v prosinci 1945 a sériová výroba byla naplánována na březen 1946. Letounu bylo přiděleno označení Ki-201 a na rozdíl od letounu Kikka, byl Karyu téměř kopií Me-262A-1, ale i zde byly využity poznatky, které Nakajima získala vývojem prototypu Kikka. Motory pro Karyu byly buď Ne-230, nebo mírně výkonnější Ne-130. Při použití Ne-130 byla vypočtena maximální rychlost 851 km/hod. Při startu měly být podvěšeny raketové motory ToKo-15. Armádní letectvo však projevovalo větší zájem o Ki-202, projekt však neopustil rýsovací prkna.
Karayu - Ohnivý drak.
TTD Nakajima Ki-201 Karyu
Výrobce: Nakajima Kikoki Kabushiki Kaisha
Výroba: od roku 1944
Vyrobeno kusů: 1 nedokončený prototyp
Osádka: 1
Motor: 2x Ishikawajima Ne-230 o tahu 8,7 kN
Vzletová hmotnost: 5760 kg
Rozpětí: 13,68 m
Délka: 11,48 m
Výška: 3,96 m
Nosná plocha: 25,00 m2
Max. rychlost: 812 km/h
Dostup: 1200 m
Dolet: 980 km
Výzbroj : 2x kanón Ho-155-II ráže 30 mm a 2x kanón Ho-5 ráže 20 mm
Pumy: 500–800 kg
Jen něco málo, zatím by to na samotný článek asi nebylo, snad časem v horizontu pár měsíců. Mnohdy se jednalo jen o částečně vyzkoušené prototypy. Teď už vidím, jak je zase fatale sjede.
Naposledy upravil(a) Reisen dne 18/12/2005, 22:48, celkem upraveno 1 x.
No pokud zachráněný manuál a fotky byly tak velká pomoc
Všeobecně se hodně mluví o velké pomoci z Německa, ale nebylo toho zas tak moc...hlavně DB 601 (Ki-61, D4Y), DB 605 (M6A, minimálně), dovezené MG 151/20 (jen něco přes 400 Ki-61), licenční MG 15 a MG 131...ale to skutečně špičkové, co Japoncům opravdu chybělo, radary, proudové motory a j., si Němci velmi dlouho schovávali pro sebe...a pak byl už problém to vůbec dopravit do Japonska.

Všeobecně se hodně mluví o velké pomoci z Německa, ale nebylo toho zas tak moc...hlavně DB 601 (Ki-61, D4Y), DB 605 (M6A, minimálně), dovezené MG 151/20 (jen něco přes 400 Ki-61), licenční MG 15 a MG 131...ale to skutečně špičkové, co Japoncům opravdu chybělo, radary, proudové motory a j., si Němci velmi dlouho schovávali pro sebe...a pak byl už problém to vůbec dopravit do Japonska.


Když zmizíš, tak budeš zmizelej, jinak tě zmizím já.
aj, sry, tys reagoval asi na muj prispevek v puvodnim zneni, vid, kde jsem napsal, ze to bylo hodne diky zkusenostem nemcu... sry, sem nechtel dneska uz vic provokovat, tak jsem to smaznul 
pomoc tam byla, nemuselo jit prece o kompletni motory, i vypocty jsou ceny, stejne tak obycejny napady...

pomoc tam byla, nemuselo jit prece o kompletni motory, i vypocty jsou ceny, stejne tak obycejny napady...
válka je vůl
- Atlantis
- nadporučík
- Příspěvky: 819
- Registrován: 7/4/2005, 15:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ono to taky nebylo moc zkoušeno a víme, jak dopadl první prototyp Kikky.
Dobré je, že tady už se Japonci odvázali. Z cc680km/h u Kikky na 812km/h (pravda, na Me-262 to tak trochu stále nemá)
Dotaz:Ty proudové Ne-230-Jak moc se podobaly Jumo 004?
btw:Když člověku teče do bot (obzvláště když je to napalm z B-29), tak dělá hodně zajímavý věci a nápady. Německo je toho zářným příkladem.
Dobré je, že tady už se Japonci odvázali. Z cc680km/h u Kikky na 812km/h (pravda, na Me-262 to tak trochu stále nemá)
Dotaz:Ty proudové Ne-230-Jak moc se podobaly Jumo 004?
btw:Když člověku teče do bot (obzvláště když je to napalm z B-29), tak dělá hodně zajímavý věci a nápady. Německo je toho zářným příkladem.
To Atlantis
BTW šikovní alebo nie nestihli to
Myslím že to boli BMW 003 a nie junkers.Dotaz:Ty proudové Ne-230-Jak moc se podobaly Jumo 004?
V WW2 už bol napalm? Podstata je ale rovnaká, človek pod tlakom je veľmi šikovní tvor.Když člověku teče do bot (obzvláště když je to napalm z B-29), tak dělá hodně zajímavý věci a nápady. Německo je toho zářným příkladem.
BTW šikovní alebo nie nestihli to
