Údaje o výzbroji a nákresy se dle různých zdrojů liší, pravděpodobně byly papírově projektovány různé verze. Některé měly mít dva kanóny 28 cm SK C/28 jako třída pancéřových lodí (Panzerschiffes) Deutchsland. Jiné dva vylepšené kanóny 28 cm SK C/34, které byly použity u třídy Scharnhorst. Některé zdroje pochybně uvádějí, že věž byla vyrobena a umístěna v Norsku blízko Trondheimu (Batterie Oerlandat), asi mají na mysli Austratt Fort, ale tam je věž se třemi děly – jedná se o věž Caesar z lodi Gneisenau. Na Ratte by byly pravděpodobně použity C/34, které měly relativně vysokou úsťovou rychlost a velkou průraznost. Je možné, že jako základ pro vývoj by posloužila věž z třídy Scharnhorst nebo Deutchsland, která by byla modifikována jen pro dva kanóny.
Kompilací zdrojů uvádím - P.1000 alias Ratte o hmotnosti 1000 tun měl být vyzbrojen dvěma námořními kanóny ráže 280 mm. Věž tanku vycházela z věží používaných na bitevních lodích Scharnhorst a Gneisenau.
Výzbroj:
2 x 280 mm 54,5 SK C/34
1 x 128 mm KWK 44 L/55
8 x 20 mm FLAK 38
2 x 15 mm MG 151/15
Rozměry:
délka: 35 m
šířka: 14 m
výška: 11 m
Tento kolos se měl pohybovat rychlostí až 40 km/hod, minimální hmotnost byla 1000 tun, maximální až 2000 tun. Jak velké technické problémy by přineslo řešení poháněcího ústrojí, jak toto by mohlo být poruchové, jak by se mohlo opotřebovávat, či jaký by vyžadovalo servis, v polních podmínkách těžko proveditelný se raději neuvažovalo. Jak vidno z obrázků na každé straně bylo pojezdové ústrojí, které se skládalo se třech pásů.
Monster P.1500
Projekt P.1500, rovněž z dílny Krupp, byl papírově ještě větší kolos. Měl nést kalibr 800 mm jako železniční děla Gustav, Dora. Jednalo se vlastně o těžké samohybné dělo poháněné motory z ponorek.

kalibr 280 mm

kalibr 800 mm