Předmět: Pád letu MH17 na Ukrajině
martanus píše:Síla F co udeřila do kokpitu se rozložila na Fx a Fy. kde Fy byla kolmá k letu letadla. Proti této síle Fy působila síla odporu vzduchu na směrovce, kýlovce a hmotnost letadla. Což vedlo k rozpadu letadla na část 2 a 3.
Odpadnutí části 1 muselo být hrozně rychlé. Protože na směru letu této části (1)se moment síly F neprojevil.
Oceňuji, že si s tím dáváš tolik práce. Fakt.
Nicméně jedna připomínka. Pokud jsem správně pochopil, tak vycházíš z toho, že úder přišel zprava zdola a mírně zespodu - síla F.
Jenže vstřely do kabiny pilotů jsou mírně zhora a zleva.
Pokud vycházím z toho, co tu lidé, kteří se SAMy přišli do kontaktu více než já, tak hlavice BUKu funguje tak, že vymrští penetrátory do stran. Pokud jsou tedy ty vstřely skutečně od penetrátorů BUKu, musela hlavice vybuchnout před letadlem, mírně vlevo a nad ním.
To by spíše odpovídalo jinému scénáři:
Střela přiletěla zprava zdola a před MH17.
Hlavice vybuchla před letadlem, mírně vlevo od osy letu MH17.
Penetrátory zasáhly kabinu pilotů v místě, kde sedí kapitán tj. vlevo.
Příď letadla byla tak poškozena, že aerodynamický odpor (MH17 pořád letěl 900 km/h) odtrhl spodní část trupu, následně kabinu a letadlo se začalo rozpadat.
Protože více poškozena byla levá část, vznikl zde větší aerodynamický odpor a letadlo se začalo stáčet doleva. Tam také střední a zadní část MH17 dopadla.
Apropó poškození horní části konce levého křídla.
Teorie: "
Některá z trosek střely, která i po explozi hlavice měla stále slušnou dopřednou rychlost "štrejchla" o horní část potahu křídla. To křídlo mělo stále dopřednou rychlost 900 km/h a tak se rychlosti křídla a trosky střely sčítají. Pokud ta troska letěla rychlostí > 900 km/h (což lze předpokládat) bylo by poškození potahu křídla právě takové, jako na fotce."

"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire