No jo Lorde děkuji,Lord píše:Rozlámání letounu se vysvětluje částečně explozivní dekompresí, a pak hlavně to urazilo čumák, a dovnitř se hrnul při pádu vzduch, který dokončil dílo zkázy. Takže ty katastrofy co uvádíš jsou specifické, a let MH17 snad hodně dostSIOLA píše:Ještě jednou zdravím,
a také jsem si vzpomněl na jisté "precedency" ohledně sestřelení civilních dopraváků. Máme tu minimálně dva. 1) KAL007 2) Iran Air 655. Ze všech dostupných informací a fotografií obou těchto sestřelů (resp.trosek po dopadu) je zřejmé, že nedošlo k tak masivní destrukci kompletního letounu. Vím, KAL007 sundala raketa V-V Kaliningrad R-8 a ta explodovala cca.50m za letounem a střepiny probily tlakový trup a vyřadili všechny hydraulické okruhy, následkem čehož došlo ke ztrátě kontroly nad letounem a ke zřícení. Vím, že Iran Air 655 byl smeten z oblohy střelou RIM SM-2MR, vypálenou z Vincennes, která ustřelila zřejmě levé křídlo. Ale, žádné z těchto letounů nebylo tak fatálně "destruováno" ještě ve vzduchu. Nevím, zdá se mě, že na palubě došlo k vnitřní explozi čehosi, co letoun rozložilo na prvočinitele ještě před dopadem. Důkazem jsou snad fotografie z přední části pilotní kabiny.
Ještě pro upřesnění, jak vypadá sestřel leteckým kanonem dopravního letounu. Vyhledejte si Libyan Arab Airlines 114, B-727-224 který v roce 1973 nad Sinají poslali dolu Izraelské F-4.
ale to je již nějak potvrzené, že MH17 sestřelila raketa (BUK, SM atd..), resp., ustřelila čumák letounu? Tak totální devastaci stroje, tak jak jsou rozházené trosky, motory oddělené od křídel, křídla rozlámané na kusy, centroplán odtržený od trupu, to se jen tak nevidí. Říkám, nechci spekulovat, jen se ptám, zda zásah BUKem do čumáku, může provést takovou destrukci kompletního letounu.